Przetargi.pl
Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek

GMINA OLSZTYNEK ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895195453 , fax. 895195457
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OLSZTYNEK
    Ratusz 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895195453, fax. 895195457
    REGON: 510743663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia pn. „Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek” polegał będzie na budowie jedynego na terenie Gminy Olsztynek integracyjnego i ogólnodostępnego placu zabaw. Plac zabaw położony będzie na terenie należącym do Gminy Olsztynek.2. Przedmiot zamówienia jest objęty dofinansowaniem ze środkówn Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej: PFERON) w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projekt pod nazwą: „Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek”, Moduł: C: utworzenie dostępnych lub poprawa dostępności placów zabaw przez jednostki samorządu terytorialnego lub ich jednostki organizacyjne, kościoły lub inne związki wyznaniowe oraz ich osoby prawne, organizacje pozarządowe.3. W związku z realizacją zadania zawarto umowę nr PPC/000003/14/D z dnia 28 listopada 2023 r. o dofinansowanie projektu w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności:1) Wykonanie robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu do dalszych prac;2) Montaż nawierzchni bezpiecznych; 3) Wyposażenie placu zabaw w urządzenia do zabawy i elementy małej architektury:- zestaw wielofunkcyjny – 1 szt.;- karuzela integracyjna – 1 szt.;- huśtawka z gondolą dostosowana dla jednej osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim – 1 szt.;- piaskownica (przystosowana do użytkowania przez dzieci poruszające się na wózkach inwalidzkich) – 1 szt.;- trampolina prostokątna przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – 1 szt.;- huśtawka wagowa czteroosobowa z siedziskami antypoślizgowymi – 1 szt.;- huśtawka wahadłowa (2 siedziska płaskie i 1 bocianie gniazdo) – 1 szt.;- bujaki na sprężynie - 2 sztuki - (zaproponowany kształt kucyka jest tylko przykładowy dopuszczalny jest również inny kształt);- regulamin placu zabaw – 1 szt.;- ławki – 6 szt.;- kosz na śmieci – 4 szt.4) Wykonanie dojścia utwardzonego;5) Budowa ogrodzenia placu zabaw.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w następujących dokumentach:1) dokumentacji projektowej oraz zaświadczeniu Starostwa Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru realizacji robót numer: BI-II.6743.13.24.2023.IP4 z dnia 28.06.2023 r.2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: „STWiOR”)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji placu zabaw. Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje wykonania boiska i montażu piłkochwytów.6. Kolorystyka urządzeń placu zabaw może odbiegać od zaprojektowanej i pozostaje kwestią uzgodnień z Zamawiającym. Wskazane w projekcie urządzenia i elementy małej architektury są pod tym względem przykładowe.7. Zamawiający dopuszcza urządzenia i elementy małej architektury innych producentów o równoważnych lub wyższych parametrach pod warunkiem, że oferowane urządzenia spełniają te same normy, parametry, standardy, które zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz zawierają elementy konstrukcyjne o funkcjonalności tożsamej z określoną w projekcie budowlanym..8. Dopuszcza się montaż urządzeń nieznacznie różniących się wielkością od projektowanych (± 10%), jednakże przy zmianie wymiarów urządzeń należy zwrócić uwagę, aby ich strefy bezpieczeństwa mieściły się na zaprojektowanym placu. 9. Urządzenia placu zabaw, w zakresie w skazanym w dokumentacji projektowej, muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami z grupy PN-EN 1176 dotyczącymi wyposażenia placów zabaw i nawierzchni oraz z normą PN-EN 1177 dotyczącą stosowanych nawierzchni. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Dokumentacja geodezyjno – kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp w szczególności dotycząc:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowejDoświadczenieZamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym zrealizowaniu: jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie i/lub rozbudowie placu zabaw o wartości ukończonego zadania co najmniej 400.000,00 zł w ramach, którego wykonawca zobowiązany był do montażu co najmniej jeden element /urządzenie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.Warunek należy potwierdzić jednym zadaniem obejmującym wszystkie wytyczne Zamawiającego.Przy dokonaniu oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna tylko roboty budowlane, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców. Jako zakończenie robót należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.W przypadku wartości podanych w dokumentach lub oświadczeniach w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia wymaganego warunku udziału w postępowaniu przeliczy te wartości na PLN wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Potencjał Kadrowy.Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje lub w celu wykonania przedmiotu zamówienia będzie dysponował następującymi osobami:- jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika robót. Wykazana osoba musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyno – budowlanej.Uprawnienia budowlane wyżej wymienionych osób winny być wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego.Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, ze zmianami) oraz ustawy z dnia 19 listopada 2020r. o zmianie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 78).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach