Przetargi.pl
Utrzymanie i naprawa nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317 , fax. 56 4726305
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, fax. 56 4726305
    REGON: 87111892200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i naprawa nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja nawierzchni gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w 2015 r. 2.Zamówienie obejmuje wykonywanie prac z zakresu utrzymania dróg gruntowych gwarantujących nawierzchnię bez kolein i innych większych nierówności. 3.Usługa polega na załadunku, transporcie, rozładunku, wyrównaniu i zagęszczeniu tłucznia o łącznej wadze ok. 7 500 ton z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na odległość (liczoną w jedną stronę): 1)do 5 km - 1 000 ton, 2)od 5 km do 10 km - 1 100 ton, 3)od 10 km do 15 km - 1 450 ton, 4)od 15 km do 20 km - 1 750 ton, 5)od 20 km do 25 km - 2 200 ton, 4.Z uwagi na specyfikę niniejszego zamówienia publicznego tj. braku możliwości przewidzenia dokładnego zakresu ilościowego przy usługach tego rodzaju, dla potrzeb wyceny oferty, Zamawiający przyjął ilości orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania usług w mniejszym zakresie niż szacowane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego zlecenia na wykonanie dokładnej ilości opisanych powyżej usług, ani żądać jakichkolwiek roszczeń finansowych z tego tytułu. 5.Zadanie obejmuje: 1)organizację czynności załadowczych i wyładowczych 2)przewiezienie materiału z m-ca wskazanego przez Zamawiającego, 3)wyrównanie nawierzchni drogi przed i po rozłożeniu nawiezionego materiału, 4)zagęszczenie. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SIWZ (istotne postanowienia umowy) oraz w załączniku nr 7 do SIWZ (specyfikacje techniczne). 7.Tłuczeń znajduje się na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w okolicach miejscowości Chrośle, Radomno i Jamielnik i stanowi własność Zamawiającego. 8.Poszczególne odcinki dróg przeznaczone do prowadzenia napraw będą każdorazowo wskazywane przez Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo wskaże termin, miejsce poboru materiału oraz jego ilość. 9.Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie wyceniał poszczególne usługi na podstawie wskazanych w ofercie cen jednostkowych. 10.Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem na miejsce poboru tłucznia. 11.Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualne badania stanu technicznego pojazdów oraz aktualne ubezpieczenie OC i NW. 12.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę 13.W sytuacji gdy zaistnieje taka potrzeba Zamawiający może zlecić Wykonawcy przewiezienie innych materiałów niezbędnych do naprawy dróg. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15.Pojedyncza transport wynosić będzie minimum 15 ton. 16.Wymagany minimalny termin płatności 21 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie terminu płatności ponad wymagany w SIWZ termin płatności 21 dni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach