Przetargi.pl
ZDP.7.252.6.2016 - PROFILOWANIE DRÓG POWIATOWYCH GRUNTOWYCH RÓWNIARKĄ DROGOWĄ SAMOJEZDNĄ NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2016-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP.7.252.6.2016 - PROFILOWANIE DRÓG POWIATOWYCH GRUNTOWYCH RÓWNIARKĄ DROGOWĄ SAMOJEZDNĄ NA TERENIE POWIATU BRANIEWSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje profilowanie dróg powiatowych gruntowych równiarką drogową samojezdną na terenie powiatu braniewskiego. Zamawiający dopuszcza również możliwość wykonywania usług polegających na profilowaniu/ścinaniu poboczy równiarką. Zamawiający wymaga aby równiarka Wykonawcy wyposażona była w sprzęt do kontroli czasu i miejsca pracy w systemie GPS. Wykonawca zobowiązany jest posiadać równiarkę samojezdną o mocy nie mniejszej niż 110KM oraz operatora posiadającego stosowne uprawnienia i doświadczenie w profilowaniu dróg gruntowych. W ramach wykonywanych usług równiarką samojezdną, Wykonawca będzie prowadził na bieżąco ręczne prace poprawkowe za pomocą dodatkowego pracownika. Zakres zamówienia związany jest z wynajmem równiarki drogowej do równania, profilowania i ścinki poboczy na odcinkach dróg powiatowych w ilości: minimum 80 godzin pracy sprzętu, przy ewentualnym prawie opcji - możliwość rozszerzenia do 200 godzin pracy sprzętu. Zamawiający przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 PZP prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia wynajmu równiarki drogowej maksymalnie do 200 godzin pracy. Prawem opcji objęta jest usługa/wynajęcie równiarki drogowej w ilości do 200 godzin pracy. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia min. 80 godzin wynajmu równiarki, zaś pozostałe 120 godzin, wynajmu sprzętu będzie uzależniona od bieżących potrzeb zarządcy drogi- Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamówienie podstawowe oraz zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji realizowane będzie sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego. Zamówienie na pracę sprzętu na poszczególnych drogach i zakres prac będzie wskazany na bieżąco przez Zamawiającego w zależności od potrzeb na konkretnych odcinkach dróg. Zamówienie składane będzie przez upoważnione osoby, telefonicznie lub pisemnie. Rozliczenie za pracę wynajmu równiarki drogowej następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Odbiór robót polegać będzie na stwierdzeniu wykonania usługi i prawidłowości wykonanych robót w terenie oraz na potwierdzeniu pracy sprzętu w systemie kontroli GPS. Podstawą rozliczenia będzie karta najmu sprzętu potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego. Na podstawie karty najmu Wykonawca wystawi fakturę w oparciu o jednostkową cenę oferowaną. Cena jednostkowa brutto nie może ulec zmianie w całym okresie realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia. Rozpoczęcie prac związanych z profilowaniem dróg gruntowych Wykonawca rozpocznie w terminie max. do 2 dni roboczych (lub w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę), od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie składane będzie przez upoważnione osoby, telefonicznie lub pisemnie. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże dla Wykonawcy zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a Wykonawca na własny koszt oznakuje strefę robót zgodnie z przekazaną organizacją ruchu. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i terminach jak zamówienie podstawowe. Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, tj. do dnia 31.12.2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji przystąpienia do poszczególnej usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach