Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego i mebli biurowych w ramach realizacji projektu pn. Adaptacja obiektów w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z zagospodarowaniem terenów oraz zakupem wyposażenia wpływającego na ich unowocześnienie

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. 87 4285241
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. 87 4285241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego i mebli biurowych w ramach realizacji projektu pn. Adaptacja obiektów w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z zagospodarowaniem terenów oraz zakupem wyposażenia wpływającego na ich unowocześnienie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych oraz sprzętu multimedialnego wraz z ich montażem i uruchomieniem w pomieszczeniach określonych przez Zamawiającego w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Załącznik nr 3 do SIWZ stanowić będzie załącznik do Umowy. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest budynek Laboratorium Prochowego oraz budynek Stajni z Wozownią na terenie Twierdzy Boyen przy ul. Turystycznej 1 w Giżycku. 4. W ZAKRESIE DOSTAWY MEBLI: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - biurko - 5 szt., - krzesła do pracy biurowej - 6 szt., - szafy na ubrania i dokumentację - 4 szt., - stoły do ekspozycji wystawienniczych - 15 szt., - krzesła drewniane rozkładane - 200 szt., - gabloty wystawowe, przeszklone - 10 szt. 4.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania montażu gablot we wskazanych pomieszczeniach oraz ustawienia mebli zgodnie z dostarczonym planem na etapie realizacji zamówienia. 4.3. Zamawiający wymaga aby dostarczone meble: - były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, - spełniały wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - były dopuszczone do obrotu i stosowania w Unii Europejskiej. 4.4. Szczegółowy wykaz mebli zawiera Załącznik nr 3 SIWZ. 5. W ZAKRESIE DOSTAWY SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - komputer typu laptop - 2 szt., - komputer z wyposażeniem multimedialnym - 2 szt., - ekrany - 2 szt., - tablice interaktywne - 2 szt., - projektory - 2 szt., - nagłośnienie - 2 kpl., - urządzenie wielojęzyczne z mikroportem - przewodnik automatyczny - 45 szt., identyfikatory przy eksponatach - 100 szt. 5.2. Komputery oraz urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia w zakresie dostawy sprzętu multimedialnego muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta oraz posiadać ocenę zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej i posiadać oznakowanie C E. 5.3. Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 5.4. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego uruchomienia i użytkowania. 5.5. Wykonawca dokona instalacji, podłączenia oraz konfiguracji sprzętu multimedialnego wraz z wymaganym oprogramowaniem tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu Zamawiającemu. 5.6. Licencje oprogramowania dostarczone wraz z komputerem muszą być udzielone na czas nieokreślony, w sposób nie naruszający praw osób trzecich. 5.7. Szczegółowy wykaz sprzętu multimedialnego zawiera Załącznik nr 3 SIWZ 6. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Projekt Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.03.2015 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego:Bank PeKaO SA Nr konta: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508 Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dostawa sprzętu multimedialnego i mebli biurowych w ramach realizacji projektu pn. Adaptacja obiektów w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z zagospodarowaniem terenów oraz zakupem wyposażenia wpływającego na ich unowocześnienie. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 3 pkt 2)-5) należy przed upływem terminu składania ofert, złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. 110 (pn. - pt. 9.00 - 14.00). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy Zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach