Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych (zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne). Opracowanie operatów wodnoprawnych

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 91-423 Łódź, ul. Solna 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (042) 632 28 43 , fax. (042) 6324190
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Solna 14 14
    91-423 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (042) 632 28 43, fax. (042) 6324190
    REGON: 00010049200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.melioracja.lodzkie.pl; www.melioracja.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych (zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne). Opracowanie operatów wodnoprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: Utrzymanie i konserwacja urządzeń melioracji wodnych podstawowych (zabezpieczenie przeciwpowodziowe i przeciwerozyjne). Opracowanie operatów wodnoprawnych, wg zestawienia zawartego w Rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Operaty wodnoprawne należy opracować zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm). Instrukcje gospodarowania wodą należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 sierpnia 2006 r w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. Nr 150, poz. 1087).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w następujących wysokościach: Zadanie KK/331/12/TU/8/2009 pow. Kutno - 650 zł; Zadanie KK/331/12/TU/9/2009 pow. Piotrków - 200 zł; Zadanie KK/331/12/TU/10/2009 pow. Bełchatów - 50 zł; Zadanie KK/331/12/TU/11/2009 pow. Wieluń - 120 zł; Zadanie KK/331/12/TU/12/2009 pow. Sieradz - 400 zł; Zadanie KK/331/12/TU/13/2009 pow. tomaszowski - 200zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30 lipca 2009 r. godz. 10 00 (czasu lokalnego). Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia i zwrotu wadium zawarte są w Rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 1 do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania, tj. np. opracowanie operatu wodnoprawnego lub dokumentacji projektowej odpowiadającej wymaganiom art. 132 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 1 do siwz) i wskaże usługi spełniające wymagane warunki (Załącznik nr 6 do siwz) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 1 do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 2 do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w Rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz, 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (minimum jedno) o charakterze porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania, tj. np. opracowanie operatu wodnoprawnego lub dokumentacji projektowej odpowiadającej wymaganiom art. 132 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.) wraz z dołączonymi dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do siwz), 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy na każdej zapisanej stronie. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 1, 3, 4, 6, 7 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2 do siwz każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum) podpisuje oddzielnie, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z uczestników konsorcjum, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2 - w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.melioracja.lodzkie.pl; www.melioracja.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach