Przetargi.pl
Wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynku C przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu

Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8227960 , fax. 043 8227861
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi przy Starostwie Powiatowym w Sieradzu
    Plac Wojewódzki 3 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8227960, fax. 043 8227861
    REGON: 73093491500020
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wymiany stolarki okiennej w budynku C przy Placu Wojewódzkim 3 w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV minimum trzykomorowe, b) roboty wykończeniowe związane z wymianą parapetów zewnętrznych ze stali w kolorze białym, c) systematyczne sprzątanie i uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu robót, d) prowadzenie robót w sposób nie zakłócający ciągłości pracy Urzędu. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej składającej się ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót oraz schematów okien.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymiana stolarki okiennej) o powierzchni nie mniejszej niż 120m2. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę. 3) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. 7)Akceptuję warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuję je bez zastrzeżeń. Ocena spełniania warunku - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów. 8)Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w nin. postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) Oryginał Oferty , sporządzonej na formularzu oferta. 2) Kosztorys ofertowy - cena oferty - sporządzony w oparciu o przedmiar robót i specyfikacje techniczną - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Zaleca się sporządzenie kosztorysu na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. z 2001 r. Nr 80, poz. 867). Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Wykaz robót - części zamówienia z wyszczególnieniem zakresu, nazwy firmy), których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na formularzu oferta. 4) Oświadczenie wykonawcy złożone na formularzu oferta, że: - zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wzorem umowy i wszystkimi innymi dokumentami oraz warunkami spełnienia świadczenia. Do dokumentów i warunków nie wnosimy żadnych zastrzeżeń i uznajemy się za związanych określonymi w nich postanowieniami, a w przypadku wyboru naszej oferty podpiszemy umowę zgodnie z treścią przedstawioną przez zamawiającego, - w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia. 5) Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itd.) ww. oświadczenie każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego z wykonawców) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - robót budowlanych (wymiana stolarki okiennej) o powierzchni nie mniejszej niż 120m2 z podaniem zakresu robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8) Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z ww. ppkt. 7 - roboty zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających). 9) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą kierować wykonaniem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone kopie: - odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy; - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 9, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11) Parafowany wzór umowy. 12) Wykonawcy wspólnie ubiegający o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wskazane w ppkt 5 i 6 odrębnie w odniesieniu do każdego z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą złożyć jako jeden wspólny dokument. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność na każdej stronie przez Wykonawcę lub przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawową formą przekazywania dokumentów jest forma pisemna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-zo.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach