Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Morągu

Gmina Morąg ogłasza przetarg

  • Adres: 14300 Morąg, ul. 11 Listopada
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 757 22 31 w.17 , fax. 89 757 21 20
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Morąg
    ul. 11 Listopada 9
    14300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 757 22 31 w.17, fax. 89 757 21 20
    REGON: 51074358000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.morag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Morągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Morągu. Bieżące (cykl jednoroczny) utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej w Morągu w latach 2019-2021, obejmującej 69 437,60 m² trawników, 3 233 szt. krzewów różanych – wysadzonych na pow. 755 m², żywopłoty (6 087,10 m² pow. do cięcia i 1 774,30 m² pow. do pielenia), 924 szt. drzew (około 679 szt. młodych), 1 051 szt. skupin krzewów oraz 1 545 szt. bylin wraz z wrzosami wysadzonych na pow. 171,66 m². Wyszczególnienie robót i czynności objętych zamówieniem: 1. Stałe utrzymywanie trawników w stanie wykoszonym - maksymalna wysokość trawy - 8 cm, powierzchnia koszenia – 69 437,60 m² a) Skoszoną trawę należy wygrabić, zebrać w pryzmy i wywozić do miejsca jej utylizacji na bieżąco, b) Nie dopuszcza się zalegania skoszonej lub spryzmowanej trawy w miejscach objętych przedmiotem zamówienia. Musi być ona zebrana i wywieziona, najpóźniej do godziny 12.00, dnia następnego po koszeniu, c) Koszenie trawników obejmuje także usuwanie samosiewów, odrostów korzeniowych i pniowych z drzew rosnących na utrzymywanych trawnikach, chwastów wokół drzew, krzewów, lamp, znaków drogowych, barierek, obiektów małej architektury itp., d) Trawniki przy skupiskach krzewów, bylin i żywopłotach oraz przy obiektach małej architektury należy kosić z należytą starannością tak, aby nie uszkodzić roślin oraz elementów architektonicznych. Miejsca trudnodostępne należy dokosić ręcznie, e) Prace uważa się za wykonane, jeżeli trawa będzie skoszona, wygrabiona i wywieziona. W razie stwierdzenia zaniedbań Wykonawca ma obowiązek poprawienia prac w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (jednak nie dłuższym niż 2 dni), inaczej prace uważa się za niewykonane. 2. Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie przyciętym - maksymalna wysokość odrostów - 10 cm, pow. do cięcia - 6 087,10 m² a) Ukształtowanie pokroju naturalnego lub całkowicie sztucznego tj. cięcie z trzech stron, górna powierzchnia żywopłotu ma być prowadzona w jednej płaszczyźnie, bez wypukłości i zagłębień lub cięcie pielęgnacyjne na formowaniu krzewów zgodnie z ich naturalnym pokrojem. W czasie wykonywania tej czynności należy usunąć gałęzie suche, połamane, stare, krzyżujące się i zagęszczające. Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, wywieźć i zutylizować. 3. Stałe utrzymywanie żywopłotów w stanie wypielonym, pow. do pielenia - 1 774,30 m² 4. Stałe utrzymywanie kwietników - różanek, w stanie wypielonym, pow. do pielenia 755 m² 5. Przycięcie pędów róż wiosną - 3 233 szt. 6. Przycięcie róż jesienią - 3 233 szt. 7. Okopczykowanie krzewów róż jesienią - 3 233 szt. 8. Przykrycie krzewów róż gałęziami przed zimą (łącznie z pozyskaniem gałęzi świerkowych) – 3 233 szt. 9. Odkrycie krzewów róż z gałęzi świerkowych (łącznie z wywiezieniem) - 3 233 szt. 10. Rozkopczykowanie róż na wiosnę - 3 233 szt. 11. Stałe utrzymywanie wypielonych mis przy młodych drzewkach, na terenie zieleńców - 780 szt. 12. Wygrabienie zanieczyszczeń z trawników wiosną i ich wywóz –powierzchnia do sprzątania- 69 437,60 m² 13. Wygrabienie zanieczyszczeń i liści z trawników jesienią i ich wywóz - pow. do sprzątania -69 437,60 m² a) Jesienne wygrabianie liści, uschniętych traw, owocostanów, mchów oraz likwidacja kretowisk z trawników, terenów zadrzewionych i zakrzewionych. Po wykonaniu zabiegów teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, przewieźć i zutylizować. Prace uważa się za wykonane, jeżeli liście zostaną usunięte z całej powierzchni przeznaczonej do grabienia. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania prac Wykonawca ma obowiązek ich poprawienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (max do 2 dni), inaczej prace uważa się za niewykonane. 14. Obcinanie i formowanie koron młodych drzew w okresie ich spoczynku - tj. zimą – 679 szt. 15. Stałe obcinanie odrostów przy drzewach - wg potrzeb 16. Stałe utrzymywanie obciętych obrzeży trawników - na stykach z krawężnikami drogowymi i obrzeżami trawnikowymi – 12 035,50 mb 17. Nawożenie na powierzchni 755 m² krzewów róż w okresie letnim nawozem mineralnym Azofoska o łącznej dawce rocznej - 450 kg nawozu wliczając zakup nawozów (ze skł. Kz) 18. Wykonanie na powierzchni 755 m² oprysków krzewów róż środkami chemicznymi (łącznie z ich zakupem + Kz) zapobiegającym chorobom – minimum trzy opryski w cyklu rocznym, łącznie z roślinami z sąsiedztwa, na których znajdują się szkodniki objęte zabiegiem zwalczania 19. Stałe utrzymywanie czystości polegające na: - usuwanie z podłoża połamanych gałęzi opadłych po gwałtownych wichurach, jak również usuwanie wiszących lub obłamanych w trakcie wichur konarów. - zbieraniu papierów, kamieni, folii, puszek, butelek, szkła, gałęzi i innych zanieczyszczeń znajdujących się na całej powierzchni terenów do utrzymania zaznaczonych na załącznikach graficznych, w tym również ze schodów (za wyjątkiem „muszli” koncertowej i placu przed „muszlą” koncertową) 20. Podlewanie młodych drzewek przy ratuszu oraz posadzonych w pojemnikach w razie wystąpienia suszy. a) Podlewanie Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco wg potrzeb wynikających z warunków pogodowych. 21. W okresie zimowym, stałe odśnieżanie schodów i posypywanie ich piaskiem w celu usunięcia ślizgości w nast. miejscach: a) park sportowo-rekreacyjny, b) przejście w murze na Pergoli - dojście do Starego Miasta, c) zieleniec na skrzyżowaniu ulicy Dąbrowskiego i ulicy 3-go Maja, d) zieleniec przy ul. Kajki, e) przy pomniku PRL przy ul. Krzywej, f) Pałac Dohnów. 22. Pielenie skupin krzewów – 1051 szt. 23. Dwukrotne (kwiecień i czerwiec) obsadzenie kwiatami jednorocznymi (wraz z pielęgnacją i podlewaniem): – 4 stojaków usytuowanych przy Ratuszu Miejskim w Morągu – 6 donic usytuowanych przy Urzędzie Miejskim w Morągu a) Pielenie i spulchnianie gleby; b) Usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów; c) Podlewanie wg potrzeb zgodnie ze sztuką ogrodniczą; d) Obcięcie brzegów kwietników; e) Usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.); f) Po sezonie likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin; g) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady wywieźć i zutylizować. h) Nie dopuszcza się! Przesuszenia lub przemoczenia, gleby, zachwaszczenia, nieestetycznego wyglądu stojaków i donic oraz niewykonania któregokolwiek z powyższych zabiegów w sezonie. Materiał roślinny do obsadzeń zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt - gatunek, ilość, miejsce i termin nasadzeń uzgadnia z zamawiającym. Materiał roślinny powinien mieć dobrze rozwinięty system korzeniowy, być zdrowy, bez oznak chorobowych i żerowania szkodników, z wyraźnie wybarwionymi pąkami kwiatowymi. 24. Pielęgnacja roślin w donicach kwiatowych (8 kompletów) na terenie Morąga – dwukrotne obsadzenie kwiatami jednorocznymi (kwiecień i czerwiec) – podlewanie 12 razy w miesiącu a) Pielenie i spulchnianie gleby; b) Usuwanie przekwitłych kwiatów/kwiatostanów; c) Obcięcie brzegów kwietników; d) Usuwanie obumarłych fragmentów roślin (suche liście itp.); e) Po sezonie likwidacja obsadzeń wraz z usunięciem roślin; f) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady wywieźć i zutylizować. g) Nie dopuszcza się! Przesuszenia lub przemoczenia, gleby, zachwaszczenia, nieestetycznego wyglądu donic oraz niewykonania któregokolwiek z powyższych zabiegów w sezonie. Materiał roślinny do obsadzeń zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt - gatunek, ilość, miejsce i termin nasadzeń uzgadnia z zamawiającym. Materiał roślinny powinien mieć dobrze rozwinięty system korzeniowy, być zdrowy, bez oznak chorobowych i żerowania szkodników, z wyraźnie wybarwionymi pąkami kwiatowymi. 25. Pielenie i pielęgnacja roślin w „Labiryncie” zlokalizowanym na terenie Parku Sportowo– Rekreacyjnego (ilość roślin 1200 szt. wysadzonych na powierzchni 1133 m²) a) Pielenie i spulchnianie gleby. b) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, wywieźć i zutylizować. c) Nawożenie nawozami mineralnymi i podlewanie. 26. Pielenie i pielęgnacja bylin wraz z wrzosami – 1 545 szt. a) Pielenie i spulchnianie gleby. b) Usuwanie przekwitłych kwiatów. c) Po wykonaniu prac teren należy uprzątnąć, odpady zgarnąć w pryzmy, załadować na środek transportowy, wywieźć i zutylizować. d) Nawożenie nawozami mineralnymi i podlewanie. e) Zabezpieczenie roślin na okres zimowy oraz wiosenne odkrycie roślin. 27. Pielęgnacja różanek rosnących wzdłuż ul. Dąbrowskiego na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic: Dąbrowskiego i 3 Maja do „wieży ciśnień” (powierzchnia ok. 45,5 m²) – 3 razy w miesiącu a) zbieranie papierów i zanieczyszczeń, b) wygrabianie liści i zanieczyszczeń, c) pielenie i przycinanie róż. 28 . Obsadzenie kwiatami jednorocznymi „małego ronda” oraz „murku” przy wejściu do Parku Sportowo-Rekreacyjnego od strony parkingu przy ul. 11 listopada (pierwsze obsadzenie w kwietniu – 300 szt. bratków, drugie obsadzenie w czerwcu – 300 szt. begonii) 29. Obsadzenie kwiatami jednorocznymi gat. begonia (500 szt.) ronda na skrzyżowaniu ulic: Dąbrowskiego i 3 Maja – II termin (I termin obsadzenia ronda kwiatami jednorocznymi realizowany jest w kwietniu w ramach umowy na utrzymanie rond z Województwem Warmińsko-Mazurskim) 30. Pielęgnacja skarp przy rzeczce „Morążek” w Parku Sportowo-Rekreacyjnym (powierzchnia ok. 960 m²) – 3 razy w miesiącu a) wykaszanie skarp b) wygrabianie skoszonej trawy, c) oczyszczanie wody z trawy i innych drobnych zanieczyszczeń, 31. Systematyczne niszczenie chwastów w obrębie placu zabaw w Parku Sportowo-Rekreacyjnym (powierzchnia ok. 2 528 m².) a) pielenie chwastów, b) wygrabianie i zbieranie suchych chwastów, Obszar objęty zamówieniem przedstawiony w formie graficznej zawarty został w załączniku nr 1 do umowy oraz zbiorczo w formie opisowej w dokumencie pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 10 do SIWZ. UWAGA: W przypadku zmniejszenia powierzchni terenu do utrzymania lub zmniejszenia ilości poszczególnych roślin do utrzymania wskutek np. sprzedaży lub wydzierżawienia działek, w trakcie trwania Umowy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane proporcjonalnie do ilości elementów faktycznie utrzymywanych z zastosowaniem cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w Ofercie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 77310000-6 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcy lub podwykonawcom wykonania zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 7. Zmian cen (waloryzacja) w okresie obowiązywania umowy w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu) w zakresie wykonywania usługi przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł. w terminie do dnia 29.11.2018 r. do godz. 900 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg Nr 32 1160 2202 0000 0000 6193 4146, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok.10. W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Morąg reprezentowaną przez Burmistrza Morąga, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 11. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 7) Dowód wpłaty wadium. Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu następujące dokumenty pod rygorem nie zawarcia umowy z winy wykonawcy w przypadku ich niedostarczenia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców (umowę konsorcjum). 2) Pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, 3) Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do umowy. 4) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 złotych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (np. opłacona polisa OC ) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres obowiązywania umowy, na sumę gwarancyjną w wysokości minimum: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) (o ile opłacona składka OC nie wynika z dokumentu (np. polisy) należy załączyć ksero dowodu wpłaty), Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( np. opłacona polisa OC ) powinien obejmować cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca ma prawo przedłożyć dokument/polisę, której ważność upływa przed planowanym terminem odbioru końcowego realizowanego zadania. W takim jednak przypadku musi być zachowana ciągłość ubezpieczenia na czas realizacji przedmiotu zamówienia poprzez aneks do posiadanego dokumentu/polisy lub zawarcie nowego/ej dokumentu/polisy. Wykonawca w tym przypadku zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, z którego treści wynikać będzie: zachowanie ciągłości ubezpieczenia OC oraz dostarczenie i przedstawienie Zamawiającemu aneksu lub nowego dokumentu/polisy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach