Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Bytom w okresie do 31.12.2009r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Bytom w okresie do 31.12.2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług bieżącej konserwacji i napraw eksploatacyjnych oświetlenia ulic, parków, skwerów, otwartych parków i zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych stanowiących własność Gminy Bytom, obejmujące : a/ bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego, b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości, c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej, d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów, e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego, f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych, g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem, h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła, i/ wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego, j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia, k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych, l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową, ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego, m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela Zamawiającego raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego, n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie Zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych ( dzienny raport winien zawierać : ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych robót tj. podanie oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy podać typ, przy wymianie kabla podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (dzienne raporty), o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym. 2. Umowa nie dotyczy : a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym 3. Wymagany okres gwarancji : 12 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (ze wskazaniem nazwy i numeru postępowania), c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji, e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w artykule 46 ust. 4a i/lub ust. 5 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731 z podaniem nazwy niniejszego zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu (oryginał) Zamawiający wydaje (przesyła) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) tj.: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: a/ Wykonawca winien wykazać, że dysponuje minimum 4 osobami posiadającymi uprawnienia SEP kat. E do 1kV , b/ Wykonawca winien wykazać, że dysponuje minimum dwoma samochodami przystosowanymi do prowadzenia prac elektroinstalacyjnych na wysokościach ( z wysięgnikami z koszami do prac na wysokościach), c/ Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na bieżącej konserwacji co najmniej 1200 punktów świetlnych oświetlenia ulicznego , Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem z cz. V pkt 2 lit a/ 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń, zgodnie z warunkiem z cz. V pkt 2 lit b/ 6. wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi wykonane zostały należycie, zgodnie z warunkiem określonym w cz. V pkt 2 lit c/ - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie robót poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby . oraz - jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów: 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ Wykonawca powinien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt 4 składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach