Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pawłowice

Urząd Gminy Pawłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4756320 , fax. 032 4756301
  • Data zamieszczenia: 2010-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Pawłowice
    ul. Zjednoczenia 60 60
    43-250 Pawłowice, woj. śląskie
    tel. 032 4756320, fax. 032 4756301
    REGON: 00054276400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pawłowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: a) wymianę uszkodzonych, zużytych, skradzionych lub zdewastowanych: - źródeł światła, - drzwiczek wnękowych latarni, - szafek oświetleniowych słupów i wysięgników (których stan korozji elementów metalowych zagraża stabilności słupa, wysięgnika lub szafki). - słupów (w wyniku kolizji drogowej), b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli , zerwanych przewodów , regulacja zwisów przewodów oświetleniowych, c) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego (opraw, główek, wkładek, bezpieczników, gniazd bezpieczników, przekaźników, styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących) spowodowanych stanem technicznym , czynnikami zewnętrznymi lub dewastacją, d) roboty związane z usuwaniem barier pochłaniających strumień świetlny: - wycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe, - czyszczenie i mycie kloszy w okresie wiosennym ( kwiecień) i jesiennym ( październik) potwierdzone protokołem odbioru robót, - czyszczenie czujników w okresie wiosennym (kwiecień) i jesiennym (październik) potwierdzone protokołem odbioru robót oraz wykonanie regulacji czujników wg bieżących potrzeb Zamawiającego. e) uzyskanie zgody właściciela terenu na wykonanie prac związanych z naprawą lub wymianą uszkodzonych lub zerwanych kabli, f) uporządkowanie terenu po przeprowadzonych robotach naprawczych i konserwacyjnych, g) utylizację, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymienionych (zużytych) lamp rtęciowych i sodowych, h) montaż pojedynczych opraw oświetleniowych z materiału dostarczonego przez Zamawiającego - do 10 szt. rocznie, i) utrzymanie świecenia punktów oświetleniowych w ilości nie mniejszej niż 95% całości, j) przeprowadzanie kontroli: - bieżące sprawdzanie sprawności źródeł światła, - inspekcje w terenie wspólnie z pracownikiem Urzędu Gminy i sołtysem, nie rzadziej niż raz na pół roku, k) sporządzanie i dostarczenie do Urzędu Gminy pisemnych miesięcznych raportów z przeprowadzonych prac konserwacyjnych i naprawczych w terenie, l) podpisanie umowy lub porozumienia z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego VATTENFALL ,,Oświetlenie uliczne,, jeśli wystąpi taka konieczność określająca wzajemne zasady współpracy ruchowej przy instalowaniu oświetlenia ulicznego. ł) wykonywanie usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktami prawnymi w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji i budowy urządzeń, które są podłączane do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego VATTENFALL oraz przestrzegać instrukcję organizacji bezpiecznej pracy ,instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego VATTENFALL Ilość punktów oświetleniowych podlegających przedmiotowi zamówienia wynosi 1.679 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.800,00 zł wniesione wg SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach