Przetargi.pl
Utrzymanie gminnych placów zabaw na terenie miasta Jastrzębie - Zdrój

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 85 133 , fax. 32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 85 133, fax. 32 47 85 350
    REGON: 276255358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie gminnych placów zabaw na terenie miasta Jastrzębie - Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem placów zabaw zlokalizowanych na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Kontrolę bieżącą: w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2018 r. oraz od 01.04.2019 r. do 30.11.2019 r. kontrola przeprowadzana co najmniej 1 raz w tygodniu, natomiast w okresie od 01.12.2018 r. do 31.03.2019 r. - co najmniej 1 raz w miesiącu. Kontrola bieżąca ma na celu: ujawnienie oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, działań warunków pogodowych oraz sprawdzanie funkcjonalności, stabilności I stopnia zużycia urządzeń zabawowych. 2) Kontrolę coroczną główną: przeprowadzaną raz w roku w terminie od 01.05.2018 ÷ 31.05.2018 r. [zgodnie z art. 62.1. ust.2, ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 1332)]* przeprowadzaną raz w roku w terminie od 01.05.2019 – 31.05.2019 r. [zgodnie z art. 62.1. ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2017r., poz. 1332)] * Kontrola coroczna główna: ma na celu sprawdzenie ogólnego poziomu bezpieczeństwa urządzeń, fundamentów i nawierzchni placu zabaw. Czynnościom kontrolnym podlega w szczególności: a) zakres wyszczególniony w pkt. 3.2.1 ppkt. 1), b) stan fundamentów, c) zmiany w poziomie bezpieczeństwa urządzeń zabawowych na skutek dokonanych napraw, d) przestrzeń minimalna urządzeń (sprawdzenie zachowania minimalnej przestrzeni). 3) Naprawy cząstkowe i/lub całościowe urządzeń zabawowych – na każde polecenie Zamawiającego. 4) Inne prace w zakresie utrzymania placów zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi pkt 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Załącznik nr 1a („Tabela cen jednostkowych brutto”), stanowiący wyliczenie wartości „Razem cena brutto”, służącej do porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, Wykonawca winien skalkulować cenę oferty (w tym stawkę roboczogodziny) z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. 3. oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) niniejszej SIWZ, tj. załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji określonych w art. 22a ustawy PZP, 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. – według załącznika nr 5 do SIWZ, 5. pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach