Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 47 85 133 , fax. 32 47 85 350
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
Al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 32 47 85 133, fax. 32 47 85 350
REGON: 276255358 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie gminnych placów zabaw na terenie miasta Jastrzębie - Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem placów zabaw zlokalizowanych na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Kontrolę bieżącą: w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2018 r. oraz od 01.04.2019 r. do 30.11.2019 r. kontrola przeprowadzana co najmniej 1 raz w tygodniu, natomiast w okresie od 01.12.2018 r. do 31.03.2019 r. - co najmniej 1 raz w miesiącu. Kontrola bieżąca ma na celu: ujawnienie oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, działań warunków pogodowych oraz sprawdzanie funkcjonalności, stabilności I stopnia zużycia urządzeń zabawowych. 2) Kontrolę coroczną główną: przeprowadzaną raz w roku w terminie od 01.05.2018 ÷ 31.05.2018 r. [zgodnie z art. 62.1. ust.2, ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r., poz. 1332)]* przeprowadzaną raz w roku w terminie od 01.05.2019 – 31.05.2019 r. [zgodnie z art. 62.1. ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2017r., poz. 1332)] * Kontrola coroczna główna: ma na celu sprawdzenie ogólnego poziomu bezpieczeństwa urządzeń, fundamentów i nawierzchni placu zabaw. Czynnościom kontrolnym podlega w szczególności: a) zakres wyszczególniony w pkt. 3.2.1 ppkt. 1), b) stan fundamentów, c) zmiany w poziomie bezpieczeństwa urządzeń zabawowych na skutek dokonanych napraw, d) przestrzeń minimalna urządzeń (sprawdzenie zachowania minimalnej przestrzeni). 3) Naprawy cząstkowe i/lub całościowe urządzeń zabawowych – na każde polecenie Zamawiającego. 4) Inne prace w zakresie utrzymania placów zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi pkt 3 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Załącznik nr 1a („Tabela cen jednostkowych brutto”), stanowiący wyliczenie wartości „Razem cena brutto”, służącej do porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, Wykonawca winien skalkulować cenę oferty (w tym stawkę roboczogodziny) z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. 3. oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) niniejszej SIWZ, tj. załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji określonych w art. 22a ustawy PZP, 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. – według załącznika nr 5 do SIWZ, 5. pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Dodano: 2024-04-18 - Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR "Pszczelnik" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości
Dodano: 2023-04-18 - Bieżąca konserwacja małej architektury oraz placów zabaw wraz z remontami – 2 części
Dodano: 2022-12-28 - Konserwacja i utrzymanie wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych, stref do ćwiczeń kalistenicznych skateparku oraz boisk sportowych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Dodano: 2021-02-01 - Serwis urządzeń zabawowych i rekreacyjnych na terenachmiejskich zlokalizowanych w Częstochowie w 2021 roku.
Dodano: 2021-01-25 - Serwis urządzeń zabawowych i rekreacyjnych na terenach miejskich zlokalizowanych w Częstochowie w 2021 roku.
Dodano: 2020-12-07 - Konserwacja i utrzymanie wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych, stref do ćwiczeń kalistenicznych skateparku oraz boisk sportowych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Dodano: 2020-11-30 - „Utrzymanie gminnych placów zabaw na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój”
Dodano: 2020-03-24 - Serwis w roku 2020 urządzeń zabawowych i rekreacyjnych zamontowanych na terenach zieleni miejskiej w Częstochowie
Dodano: 2020-02-11 - „Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie obiektów rekreacyjnych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie”- Zamówienie dotyczy Części 2 – Rejon II
Dodano: 2019-12-12