Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2020-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis w roku 2020 urządzeń zabawowych i rekreacyjnych zamontowanych na terenach zieleni miejskiej w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest serwis w roku 2020 urządzeń zabawowych i rekreacyjnych zamontowanych na terenach zieleni miejskiej w Częstochowie, w tym: 49 placów zabaw, 36 siłowni zewnętrznych; 2 ścieżek zdrowia; 15 innych placów rekreacji (m.in. stref tenisa stołowego, strefy szachów, boisk, skateparków, placów piknikowo-grillowych, pumptracków). Przedmiot zamówienia obejmuje kontrole regularne i funkcjonalne, konserwację i naprawy urządzeń zabawowych i rekreacyjnych oraz wyposażenia placów zabaw, siłowni i innych placów rekreacji, w tym tablic informacyjnych z regulaminem obiektu, wygrodzeń oraz nawierzchni placów, ze szczególnym uwzględnieniem stref bezpieczeństwa zestawów. Zamówienie obejmuje również wymianę zniszczonych lub zużytych kompletnych urządzeń zabawowych w razie wystąpienia takiej konieczności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk OFERTA z załącznikami cenowymi stanowiącymi załączniki nr 2A i 2B do niniejszej specyfikacji, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR "Pszczelnik" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości
Dodano: 2023-04-18 - Bieżąca konserwacja małej architektury oraz placów zabaw wraz z remontami – 2 części
Dodano: 2022-12-28 - Konserwacja i utrzymanie wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych, stref do ćwiczeń kalistenicznych skateparku oraz boisk sportowych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Dodano: 2021-02-01 - Serwis urządzeń zabawowych i rekreacyjnych na terenachmiejskich zlokalizowanych w Częstochowie w 2021 roku.
Dodano: 2021-01-25 - Serwis urządzeń zabawowych i rekreacyjnych na terenach miejskich zlokalizowanych w Częstochowie w 2021 roku.
Dodano: 2020-12-07 - Konserwacja i utrzymanie wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych, stref do ćwiczeń kalistenicznych skateparku oraz boisk sportowych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Dodano: 2020-11-30 - „Utrzymanie gminnych placów zabaw na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój”
Dodano: 2020-03-24 - „Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie obiektów rekreacyjnych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie”- Zamówienie dotyczy Części 2 – Rejon II
Dodano: 2019-12-12 - "Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie obiektów rekreacyjnych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie"
Dodano: 2019-11-21 - „Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie obiektów rekreacyjnych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie”
Dodano: 2019-03-19