Przetargi.pl
Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej wraz z grobownictwem wojennym i miejscami pamięci narodowej w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej wraz z grobownictwem wojennym i miejscami pamięci narodowej w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej wraz z grobownictwem wojennym i miejscami pamięci narodowej w Piekarach Śląskich. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: POSTANOWIENIA OGÓLNE. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: a) I część przedmiotu zamówienia obejmuje usługi polegającej na konserwacji i utrzymaniu terenów zielonych oraz utrzymaniu i pielęgnacji grobów i miejsc pamięci narodowej na terenie miasta Piekary Śląskie, b) II część przedmiotu zamówienia obejmuje usługi polegającej na wycince, pielęgnacji oraz nasadzeniu drzew na terenie miasta Piekary Śląskie. 2. Określenie szczegółowe rodzaju zamówienia: Cześć I Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych oraz utrzymanie i pielęgnacja grobów i miejsc pamięci narodowej na terenie miasta Piekary Śląskie. Pielęgnacja trawników: • wiosenne i jesienne wygrabienie liści i wywóz nieczystości • koszenie trawników na wysokość 2,5 – 4 cm – wywóz biomasy – uwaga: podczas koszenia trawy w bezpośrednim sąsiedztwie krzewów ozdobnych i drzew należy używać osłon zabezpieczających krzewy i drzewa przed uszkodzeniem • wygrabianie trawy • zamiatanie alejek parkowych • podlewanie trawników w obrębie zieleni urządzonej w razie wystąpienia potrzeby • wyrównanie powierzchni, uzupełnienie ziemi urodzajnej, wykonanie dosiewu w razie potrzeby • koszenie traw chwastów jednorocznych i wieloletnich • koszenie trawy w pasach drogowych Oczyszczanie krawężników i dróg parkowych • gracowanie alejek parkowych Formowanie żywopłotów w okresie całego sezonu polegające na: • wiosenne i jesienne wygrabienie w obrębie żywopłotu i usunięcie biomasy, • nawożenie azofoską • cięcie żywopłotu zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej i w sposób gwarantujący estetyczny wygląd żywopłotu w okresie wegetacji • usuwanie samosiewów obcych gatunków i chwastów z obrębu żywopłotu • uzupełnienie brakujących fragmentów żywopłotów Pielęgnacja posadzonych roślin iglastych i krzewów • odchwaszczanie • ciecia pielęgnujące zgodnie ze sztuką ogrodniczą • podlewanie Sadzenie i pielęgnacja róż: • sadzenie krzewów róż • kopcowanie i odkrywanie, • obcinanie pędów, • usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, • odchwaszczanie, • opryskiwanie przeciw szkodnikom i chorobom, nawożenie, podlewanie, usuwanie dzikich odrostów; • ściółkowanie rabat Sadzenie roślin ozdobnych jednorocznych zakupionych przez Wykonawcę w terminie podanym przez zamawiającego według projektu nasadzeń roślin jednorocznych /ilość, gatunek przekazany w formie rysunku i opisu/ na poszczególnych rabatach • zakup sadzonek kwiatów • wysadzeniu roślin do gruntu; • bieżącej pielęgnacji: podlewanie, • uzupełnianie braków, • usuwanie roślin suchych; • przygotowanie gruntu po sezonie wegetacji roślin; • likwidacja obsadzeń • pielęgnacja gazonów • likwidacja obsadzonych gazonów • ściółkowanie rabat Zakładanie trawników i uzupełnianie ubytków w istniejących już trawnikach w zależności od techniki • przygotowaniu podłoża • wysiewie trawy podlewaniu • rozłożeniu trawy z rolki • podlewanie Malowanie i remont ławek polegające na: • malowaniu ławek • bieżącym uzupełnieniu uszkodzonych części ławek; • montaż ławek • mycie ławek • montaż koszy Place zabaw: • bieżąca konserwacja i dokonywanie drobnych napraw urządzeń zabawowych • wiosenna i jesienna wymiana i uzupełnianie piasku w piaskownicy oraz pod urządzeniami zabawowymi piasku • uzupełnianie piasku na placu zabaw o nawierzchni piaszczystej • codzienny przegląd placów zabaw i siłowni - sprawdzanie urządzeń zabawowych Pozostałe usługi 1) Usuwanie barszczu Sosnowskiego metodą mechaniczną z zastosowanie środka chemicznego wraz z utylizacją Uwaga : pracownik wykonujący pracę musi być odpowiednio zabezpieczony 2) Załadunek i transport odpadów biodegradowalnych 3) Transport materiału z załadunkiem i wyładunkiem W zakresie utrzymania i pielęgnacji grobów i miejsc pamięci narodowej. Pielęgnacja grobów i miejsc pamięci narodowej polegająca na utrzymywaniu grobów poprzez: • bieżące utrzymanie czystości nagrobków i odchwaszczanie wokół nich • utrzymywanie miejsc pamięci narodowej poprzez: - czyszczenie płyt pamiątkowych i elementów na których jest zamocowana płyta oraz bieżące utrzymanie czystości pomników według Wykazu grobów wojennych i miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Piekary Śląskie • flagowanie na święta • wypożyczenie, przywiezienie, ustawienie, zabranie i odwiezienie dekoracji oraz zamontowanie, demontaż i odwiezienie zadaszenia na Kocu Wyzwolenia. • ustawienie zniczy na mogiłach, pomnikach i zapalenie, zebranie i uprzątnięcie w terminie 5 dni po uroczystości • ustawienie kompozycji kwiatowych lub chryzantem doniczkowych na mogiłach, pomnikach zebranie i uprzątnięcie kompozycji lub kwiatów w terminie 5 dni po uroczystości złożenia • koszenie mechaniczne 1 -krotne trawników , ręczne zagrabianie i wywiezienie trawy, zamiatanie i uporządkowanie alejek po wykonaniu zabiegu koszenia. • cięcie formujące żywopłotów • wygrabianie liści • odświeżenie (malowanie, uzupełnienie tynków) małej sceny wraz z tarasem, murkami i schodami przy Kopcu Wyzwolenia • Wymiana flagi na Kopcu Wyzwolenia. UWAGA!!! 1. Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia musi zapewnić odpowiednią ilość pracowników fizycznych, zapewniającą prawidłowe wykonanie czynności wymienionych powyżej. 2. Kierownik prac odpowiedzialny będzie za prawidłowe wykonywanie zleceń, podpisywanie protokołów odbioru wykonanych prac oraz uczestnictwo w czynnościach kontrolnych wykonywanych przez przedstawicieli Zamawiającego. Kierownik prac musi być dyspozycyjny w czasie prowadzonych prac w godzinach od 7:30 do 17:00 w poniedziałki 7;30 do 15:30 od wtorku do czwartku i w piątki od 7:30 do 14:00 na terenie miasta Piekary Śląskie i zgłaszać się do Urzędu na ewentualne wezwanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego bez zbędnej zwłoki w ciągu godziny od powiadomienia telefonicznego ( na numer firmowy telefonu stacjonarnego i faksu Wykonawcy bądź na numer telefonu kontaktowego do kierownika prac). 3. Wszyscy pracownicy oraz sprzęt przeznaczony do realizacji zamówienia podczas pracy muszą: - w przypadku pracowników mieć założone kamizelki odblaskowe z logo firmy ( logo firmy Wykonawcy), - w przypadku sprzętu - czytelną informację umieszczoną na pojeździe zawierającą ( logo firmy Wykonawcy). 4. Wykonawca zapewnia samochód przeznaczony do czynności kontrolnych z minimum dwoma miejscami dla Zamawiającego oraz minimum jednym miejscem dla Wykonawcy (koszty związane z wykonywaniem czynności kontrolnych przy użyciu samochodu Wykonawcy należy wliczyć w cenę oferty- maksymalnie 8 kontroli w miesiącu). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez ewentualne wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wytwarzania i transportu odpadów związanych z realizacją zamówienia. Cześć II Wycinka, pielęgnacja oraz nasadzenia drzew na terenie miasta Piekary Śląskie. Pielęgnacja drzewostanu w zakresie usuwania wiatrołomów, konarów i gałęzi zagrażających bezpieczeństwu i życiu • pielęgnacja krzewów • cięcia redukcyjne drzew zagrażających bezpieczeństwu otoczenia – konarów, gałęzi i wykrotów powstałych w czasie obowiązywania umowy – należy wykonać niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego, • cięcia formujące koronę drzew • prześwietlanie i formowanie korony, • usunięcie odrostów korzeniowych, wilków i odrostów pniowych wraz z zabezpieczeniem ran po obcięciu, • usunięcie samosiejek drzew • podkrzesywanie drzew • odchwaszczenie i spulchnianie ziemi wokół krzewów na wniosek Zamawiającego. • ścinanie drzew wraz z frezowaniem z zagospodarowaniem drzewa lub utylizacjią • ścinanie krzewów • frezowanie pni • karczowanie pni Sadzenie drzew, krzewów i roślin wieloletnich zakupionych przez Wykonawcę w miejscu przez niego wskazanym do dnia 31 października 2018 r. • przygotowaniu gruntu pod nasadzenia; • wysadzeniu do gruntu roślin, • ściółkowanie wokół drzew • opalikowaniu i dalszej pielęgnacji w zależności od gatunku, rodzaju i warunków atmosferycznych. UWAGA!!! 1. Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia musi zapewnić odpowiednią ilość pracowników fizycznych, zapewniającą prawidłowe wykonanie czynności wymienionych powyżej. 2. Kierownik prac odpowiedzialny będzie za prawidłowe wykonywanie zleceń, podpisywanie protokołów odbioru wykonanych prac oraz uczestnictwo w czynnościach kontrolnych wykonywanych przez przedstawicieli Zamawiającego. Kierownik prac musi być dyspozycyjny w czasie prowadzonych prac w godzinach od 7:30 do 17:00 w poniedziałki 7;30 do 15:30 od wtorku do czwartku i w piątki od 7:30 do 14:00 na terenie miasta Piekary Śląskie i zgłaszać się do Urzędu na ewentualne wezwanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego bez zbędnej zwłoki w ciągu godziny od powiadomienia telefonicznego ( na numer firmowy telefonu stacjonarnego i faksu Wykonawcy bądź na numer telefonu kontaktowego do kierownika prac). 3. Wszyscy pracownicy oraz sprzęt przeznaczony do realizacji zamówienia podczas pracy muszą: - w przypadku pracowników mieć założone kamizelki odblaskowe z logo firmy ( logo firmy Wykonawcy), - w przypadku sprzętu - czytelną informację umieszczoną na pojeździe zawierającą ( logo firmy Wykonawcy). 4. Wykonawca zapewnia samochód przeznaczony do czynności kontrolnych z minimum dwoma miejscami dla Zamawiającego oraz minimum jednym miejscem dla Wykonawcy (koszty związane z wykonywaniem czynności kontrolnych przy użyciu samochodu Wykonawcy należy wliczyć w cenę oferty- maksymalnie 8 kontroli w miesiącu). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez ewentualne wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wytwarzania i transportu odpadów związanych z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla części 1 przedmiotu zamówienia. - 5 000,00 złotych (pięć tysięcy złotych 00/100) dla części 2 przedmiotu zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odrębnie dla każdej części ) wraz z załączonym preliminarzem usług (odpowiednim dla danej części) oraz arkuszem wyliczenia stawki roboczogodziny-prace dodatkowe (odpowiednim dla danej części). 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, Załącznik nr 8 do SIWZ (przykładowy dokument do wykorzystania). 5) Dowód wniesienia wadium .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach