Ekoenergia Silesia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40599 Katowice, ul. Żeliwna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 220 80 71 , fax. 32 220 80 71
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ekoenergia Silesia S.A.
ul. Żeliwna 38
40599 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 220 80 71, fax. 32 220 80 71
REGON: 24285987000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekoenergiasilesia.pl/g2/index.php?option=com_content&view=category&id=91&Itemid=486
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowa obsługa techniczna nieruchomości i przeprowadzanie przeglądów okresowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Całodobowa obsługa techniczna nieruchomości i przeprowadzanie przeglądów okresowych Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej obsługi technicznej, energetycznej i awaryjnej budynków i nieruchomości zlokalizowanej w Katowicach ul. Żeliwna 38 oraz przeprowadzenie okresowych przeglądów urządzeń i instalacji. Obsługa awaryjna pełniona całą dobę, 7 dni w tygodniu. Przeglądy okresowe przeprowadzane zgodnie z ustalonym harmonogramem w trakcie trwania umowy. Przeglądy klimatyzacji i wentylacji obejmują swym zakresem również budynek „Ekocentrum” w Goczałkowicach-Zdrój przy ul. Jeziornej 86. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4. Zamawiający wyznacza termin na dokonanie wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Wizję lokalną Zamawiający przeprowadzi 04.04.2018 o godz. 10.00, ewentualnie dodatkową na wniosek Wykonawcy może Zamawiający przeprowadzić najpóźniej 2 dni przed terminem składania ofert. Ewentualne koszty dokonania dodatkowej wizji lokalnej poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wnosi wadium w wysokości 19 000 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem) na konto Zamawiającego: BANK PEKAO SA nr 61 1240 6292 1111 0010 6340 7979 lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (T.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale do depozytu w siedzibie Ekoenergia Silesia S.A. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - Posiadanie przez Wykonawcę: a) aktualnej autoryzacji i certyfikacji dotyczącą montażu i konserwacji systemów alarmowych, b) aktualnej certyfikacji jednej z firm produkujących systemy p.poż., klapy oddymiające oraz urządzenia powiązane, którymi dysponuje Zamawiający: Esser, Polon-Alfa c) aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wystawiony przez Urząd Dozoru Technicznego, wskazany odpowiednio w rozporządzeniu (WE) nr 303/2008 albo w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008, zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1951) przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność polegająca na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, jak również systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających fluorowe gazy cieplarniane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Miasta Gliwice zrządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
Dodano: 2024-01-17 - Sprawdzenie sprawności technicznej przewodów kominowych w ZSW przy ul.Rudzkiej 13 w Rybniku
Dodano: 2022-10-19 - Audyt techniczny oraz audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice
Dodano: 2022-07-27 - „Przeglądy sprzętu medycznego”
Dodano: 2021-03-26 - „Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacja technika CR NX”
Dodano: 2020-10-30 - „Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych oraz urządzeń dźwignicowych w 2021 roku w Spółce Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu, Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi” Część I: Badanie lin wyciągowych Część II: Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych Część III: Badanie naczyń wyciągowych Część IV: Badanie wież szybowych, kół linowych Część V: Badanie nieniszczące elementów układu hamulcowego oraz napędowego maszyny wyciągowej Część VI: Badanie maszyn wyciągowych Część VII: Badanie wciągników, wciągarek, suwnic, zbiorników ciśnieniowych
Dodano: 2020-10-07 - Przeprowadzenie przeglądów technicznych obiektów na terenie miasta Rybnika (placówki oświaty, kultury, sportu, polityki społecznej, zarządzania kryzysowego) z podziałem na zadania, w zakresie: a) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: - elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); b) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych, c) kontroli okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt a) i b), co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m² oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m²; osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli; d) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, e) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; w czterech kolejnych latach, tj. od 2020 do 2023 r.
Dodano: 2020-03-11 - Przeglądy sprzętu medycznego
Dodano: 2020-02-25 - „Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych, nadzwyczajnych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych dla SRK S.A. KWK „Piekary I”.
Dodano: 2019-11-07 - „Świadczenie usług serwisowych skanera CR15-X wraz ze stacją technika CR NX oraz oprogramowania systemu AGFA CR”
Dodano: 2019-10-10