Przetargi.pl
Przeprowadzenie przeglądów technicznych obiektów na terenie miasta Rybnika (placówki oświaty, kultury, sportu, polityki społecznej, zarządzania kryzysowego) z podziałem na zadania, w zakresie: a) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: - elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); b) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych, c) kontroli okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt a) i b), co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m² oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m²; osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli; d) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, e) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; w czterech kolejnych latach, tj. od 2020 do 2023 r.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie przeglądów technicznych obiektów na terenie miasta Rybnika (placówki oświaty, kultury, sportu, polityki społecznej, zarządzania kryzysowego) z podziałem na zadania, w zakresie: a) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: - elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); b) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych, c) kontroli okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt a) i b), co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m² oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m²; osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli; d) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, e) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; w czterech kolejnych latach, tj. od 2020 do 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przeglądów technicznych obiektów na terenie miasta Rybnika. (placówki oświaty, kultury, sportu, polityki społecznej, zarządzania kryzysowego) z podziałem na zadania, w zakresie: a) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: - elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); b) kontroli okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych, c) kontroli okresowej w zakresie, o którym mowa w pkt 1a) i 1b), co najmniej dwa razy w roku, w terminach do 31 maja oraz do 30 listopada, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m² oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m²; osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie pisemnie zawiadomić właściwy organ o przeprowadzonej kontroli; d) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, e) kontroli okresowej, przeprowadzanej co najmniej raz na 5 lat, polegającej na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; w czterech kolejnych latach, tj. od 2020 do 2023 r. wraz z przygotowaniem i przekazaniem zarządcom obiektów protokołów z przeprowadzonych kontroli, z podziałem na 22 zadania, na które zostaną zawarte odrębne umowy. Wyjaśnienie symboli występujących w poniższych tabelach wraz z określeniem wymaganego zakresu kontroli: b (1) Kontrola stanu technicznego obiektu przeprowadzana co najmniej raz w roku; dla obiektów wielko-powierzchniowych (o powierzchni zabudowy powyżej 2000 m2) jest to równocześnie pierwsza kontrola półroczna. Podstawa: Ustawa Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt 1a), b), i c) [z wyłączeniem instalacji gazowej] b (5) Kontrola stanu technicznego obiektu przeprowadzana co najmniej raz na 5 lat (obejmująca również pełny zakres kontroli przeprowadzanej co najmniej raz w roku - z wyłączeniem instalacji gazowej); dla obiektów wielko-powierzchniowych jest to równocześnie pierwsza kontrola półroczna. Podstawa: Ustawa Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt 2 [z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej] b (2x) Kontrola stanu technicznego dotycząca obiektów wielko-powierzchniowych - z wyłączeniem instalacji gazowej; druga kontrola półroczna. Podstawa: Ustawa Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt 3 e (ie) Kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej przeprowadzana co najmniej raz na 5 lat. Podstawa: Ustawa Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt 2 e (ip) Kontrola stanu technicznego instalacji piorunochronnej przeprowadzana co najmniej raz na 5 lat. Podstawa: Ustawa Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt 2 g (1) Kontrola stanu technicznego instalacji gazowej przeprowadzana co najmniej raz w roku; dla obiektów wielko-powierzchniowych jest to równocześnie pierwsza kontrola półroczna. Podstawa: Ustawa Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt 1c) g (2x) Kontrola stanu technicznego dotycząca instalacji gazowej w obiektach wielko powierzchniowych; druga kontrola półroczna. Podstawa: Ustawa Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt 3 2. Wytyczne, uwagi i dodatkowe wymagania Zamawiającego względem Wykonawcy, dotyczące przeprowadzenia okresowych kontroli obiektów i instalacji. 2.1 Wszystkie kontrole: 1) nawiązanie przez Wykonawcę w godzinach pracy placówki kontaktu z Dyrektorem / Kierownikiem placówki lub osobą przez niego upoważnioną, w celu uzgodnienia terminu przeprowadzenia kontroli, 2) zawiadomienie telefonicznie inspektora nadzoru z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia planowanych na poszczególnych obiektach kontrolach, 3) zapoznanie się z uwagami dyrektora/kierownika placówki lub osoby przez niego upoważnionej dotyczącymi stanu obiektu i instalacji wraz z potwierdzeniem tego faktu w pkt 1 druku potwierdzenia przeprowadzenia kontroli stanowiącego załącznik do SIWZ, 4) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzednich protokołów, 5) przeprowadzenie kontroli stanu technicznego obiektów i instalacji, 6) sporządzenie protokołów z opisem ewentualnie stwierdzonych usterek, uszkodzeń i nieprawidłowości, szczególnie tych, które mogłyby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, 7) określenie w protokole zalecanego terminu usunięcia wskazanych usterek (ustalenie terminu należy uzgodnić z Dyrektorem / Kierownikiem placówki lub osobą przez niego upoważnioną, z uwagi na konieczność zaplanowania w budżecie wymaganych środków), 8) przekazanie Dyrektorowi / Kierownikowi placówki lub osobie przez niego upoważnionej podpisanego protokołu z kontroli oraz uzyskanie potwierdzenia zapoznania się z jego treścią wraz z potwierdzeniem tego faktu w pkt 2 druku potwierdzenia przeprowadzenia kontroli stanowiącego załącznik do SIWZ, 9) przekazanie inspektorowi nadzoru w celu rozliczenia przeprowadzonej kontroli: a) podpisanego przez Dyrektora / Kierownika placówki lub osobę przez niego upoważnioną oraz Wykonawcę druku potwierdzenia przeprowadzenia kontroli: - w pkt 1 dotyczącego zapoznania się Wykonawcy z uwagami na temat stanu obiektu i instalacji będących przedmiotem kontroli oraz protokołem z poprzedniej kontroli, - w pkt 2 dotyczącego zapoznania się z treścią protokołu (ów) oraz jego (ich) przyjęcie, - w pkt 3 dotyczącego przekazania w formie odrębnych dokumentów, protokołów dotyczących kontroli przewodów kominowych oraz placów zabaw (jeżeli występują), b) protokołu z kontroli w wersji elektronicznej w formacie *pdf, c) w przypadku obiektów wielko-powierzchniowych kopii zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rybnika (z datą wpływu do PINB www.rybnik.pinb.pl) o przeprowadzonej kontroli, d) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego bądź dokumentu potwierdzającego posiadane kwalifikacje osób przeprowadzających kontrole wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, e) w przypadku kontroli instalacji elektrycznej masztów oświetleniowych stadionu miejskiego, ewentualnie innych kontroli, gdzie wymagana jest praca na wysokości dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień wysokościowych; 2.2 Kontrole w zakresie o którym mowa w pkt 1a), 1c) i 1d): 1) Obiekty wymagające przeprowadzenia kontroli o której mowa w pkt 1c): a) kontrole (każdego roku) należy przeprowadzić w terminach do 31 maja i do 30 listopada, b) podana cena ofertowa za dany obiekt rozliczona zostanie (każdego roku) w 2 równych częściach: po przeprowadzeniu kontroli i przekazaniu protokołu w maju oraz w listopadzie danego roku, c) w przypadku obiektów wymagających równocześnie przeprowadzenia kontroli o której mowa w pkt 1d), w terminie do 31 maja należy przeprowadzić kontrolę w pełnym zakresie wymaganym do przeprowadzenia co najmniej raz na 5 lat, a w protokole z tej kontroli należy wyraźnie wydzielić zakres obejmujący elementy, podlegające kontroli 2x w roku; druga kontrola przeprowadzana do 30 listopada obejmować będzie tylko elementy podlegające kontroli 2x w roku, d) Wykonawca bezzwłocznie (do 7 dni) po przeprowadzeniu kontroli zawiadomi Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rybnika o przeprowadzeniu kontroli i jej zakresie (druk zawiadomienia do pobrania ze strony www.rybnik.pinb.pl); nie złożenie zawiadomienia skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę mandatu karnego przez PINB. 2) Elementy niezbędne do opisania w protokole z kontroli stanu technicznego w zakresie przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, wyraźnie wydzielone w protokole z kontroli rocznej, przeprowadzanej 2x w roku lub przeprowadzanej raz na 5 lat, najlepiej w formie odrębnego protokołu): a) drożność przewodów, b) prawidłowość podłączeń do przewodów (m.in. ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu, stan techniczny drzwiczek rewizyjnych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych, zapewnienie nawiewu do cyrkulacji, występowanie wentylatorów wyciągowych w pomieszczeniach z paleniskami otwartymi), c) sprawdzenie, czy przewody spalinowe są wyposażone we wkłady kominowe, d) sprawdzenie protokołów z okresowego czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów Dz. U. nr 109, poz. 719 ze zm., e) sprawdzenie stanu technicznego przewodów ponad dachem (mur, tynki, głowice, nasady, prawidłowość wylotów). 3) Elementy niezbędne do opisania w protokole z kontroli stanu technicznego w zakresie placów zabaw - dotyczy wszystkich placówek w nie wyposażone (wyraźnie wydzielone w protokole z kontroli rocznej lub przeprowadzanej raz na 5 lat, bądź w formie odrębnego protokołu): a) określenie liczby i rodzaju urządzeń oraz materiałów wykorzystanych do ich budowy, b) określenie ich stanu technicznego, c) określenie rodzaju nawierzchni pod urządzeniami, d) sposób mocowania urządzeń w gruncie, e) występowanie ogrodzenia, elementów małej architektury, regulaminu korzystania z placu zabaw, f) sprawdzenie istniejącej dokumentacji urządzeń (m.in. certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z obowiązującymi normami, w tym m.in. normą PN-EN 1177). 4) Elementy niezbędne do opisania w protokole z kontroli elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu: a) elementy budynku (ściany i tynki zewnętrzne, kominy, gzymsy, attyki, filary, przypory, ornamenty i detale architektoniczne, pokrycie dachów, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, stolarka okienna i drzwi zewnętrzne, podokienniki itp.), b) urządzenia zainstalowane na obiektach (szyldy, reklamy, klimatyzatory, maszty antenowe i flagowe, ławy kominiarskie), c) schody zewnętrzne, podjazdy dla niepełnosprawnych, studzienki doświetlające, d) ogrodzenia z bramami i furtkami, elementy małej architektury, wiaty i zadaszenia, maszty oświetleniowe, urządzenia zabawowe i sportowe, e) nawierzchnie (m.in. chodniki, place, drogi wewnętrzne, boiska), f) elementy wyposażenia placów zabaw; 5) Elementy niezbędne do opisania w protokole z kontroli instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska: a) zbiorniki bezodpływowe na ścieki, b) urządzenia do oczyszczania ścieków, c) urządzenia filtrujące, d) ekrany akustyczne, e) miejsca gromadzenia odpadów, itp.; 6) Elementy niezbędne do opisania w protokole z kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia: a) elementy konstrukcyjne (m.in. fundamenty, ściany i słupy, stropy, wieńce i podciągi, konstrukcja dachu, schody), b) izolacje (przeciwwilgociowe, termiczne i akustyczne), c) elementy budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu – j.w., d) elementy wykończeniowe (m.in. tynki i powłoki malarskie, okładziny ścian, posadzek i sufitów, stolarka wewnętrzna, balustrady), e) instalacje wewnętrzne, f) zagospodarowanie terenu (nawierzchnie, ogrodzenia, urządzenia zabawowe i sportowe, zieleń, elementy małej architektury). 7) Obiekty wymagające przeprowadzenia kontroli o której mowa w pkt 1d): W protokole z tej kontroli należy wyraźnie wydzielić zakres obejmujący elementy podlegające kontroli okresowej przeprowadzanej co najmniej raz w roku, tj.: a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu (w tym urządzeń i wyposażenia placów zabaw), b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych). 2.3 Kontrole w zakresie o którym mowa w pkt 1e): 1) Dodatkowa podstawa prawna: a) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 ze zm.), b) PN-HD 60364-6 Instalacje elektryczne niskiego napięcia – sprawdzenie. 2) Zakres kontroli: Kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej przez: a) Sprawdzenie – zgodność instalacji elektrycznej z odpowiednimi wymaganiami normy PN-HD 60364-6; b) Oględziny – za pomocą zmysłów (wzroku, słuchu, powonienia i dotyku); c) Próby i pomiary: - badanie stanu izolacji obwodów odbiorczych (gniazdkowych, oświetleniowych itp.) i WLZ, - badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w gniazdach wtykowych, oprawach oświetleniowych i odbiornikach zainstalowanych na stałe, realizowanej za pośrednictwem zabezpieczeń zwarciowych (bezpieczniki topikowe, wyłączniki nadmiarowo - prądowe), - badanie skuteczności działania wyłączników różnicowo – prądowych; d) Protokołowanie - zapisywanie wyników oględzin, prób i pomiarów. Uwaga: w przypadku stwierdzenia zagrożenia życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska należy natychmiast odłączyć spod napięcia dany obwód lub urządzenie i niezwłocznie zawiadomić Dyrektora / Kierownika placówki o konieczności dokonania naprawy. 2.4 Kontrole w zakresie o którym mowa w pkt 1b) i 1c): Uwagi ogólne: a) w przypadku obiektów wymagających przeprowadzenia kontroli 2x w roku należy przeprowadzić kontrole w terminie do 31 maja i 30 listopada, b) podana cena ofertowa rozliczona zostanie w 2 częściach: po przeprowadzeniu kontroli i przekazaniu protokołu w maju oraz w listopadzie, c) Wykonawca bezzwłocznie po przeprowadzeniu kontroli (w maju i w listopadzie) zawiadomi Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rybnika o przeprowadzeniu kontroli i jej zakresie (druk zawiadomienia do pobrania ze strony www.rybnik.pinb.pl). 3 Wymagania dotyczące zawartości protokołu z kontroli: A. OGÓLNE INFORMACJE O INSTALACJI B. SPRAWDZENIE WYKONANIA ZALECEŃ OSTATNIEJ KONTROLI OBIEKTU C. OCENA STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI: C.1. Ocena stanu technicznego kurków głównych - prawidłowość ich lokalizacji, - dostępność, - widoczna informacja o odcięciu gazu (dla instalacji mających więcej niż jeden kurek główny), - sprawność działania kurka głównego, - kontrola szczelności zewnętrznej kurka głównego. C.2. Ocena stanu technicznego instalacji: a) części instalacji na poziomie piwnic: - usytuowanie przewodów w stosunku do innych przewodów instalacyjnych, - sposób wykorzystania pomieszczeń przez które prowadzone są instalacje gazowe, - szczelność zewnętrzna i stan techniczny: - kurków odcinających, - odwadniaczy, - kolan, złączek, trójników, - połączeń spawanych, - stan zabezpieczenia rur oraz ewentualny stopień korozji przewodów gazowych, b) pionów gazowych: - sposobu wykonania przejść przez stropy, - zabezpieczenia antykorozyjnego przewodów, - połączeń gwintowanych (jeżeli takie występują), - kurków odcinających, c) części instalacji od gazomierzy do urządzeń gazowych: - ocena prawidłowości lokalizacji gazomierzy (odległość od urządzeń gazowych, liczników elektrycznych itp.), - sprawdzenie szczelności połączeń gazomierza z przewodami, - stan techniczny obudowy i liczydła, - przegląd odcinków przewodów od gazomierza do urządzeń gazowych /sposób prowadzenia, mocowania, zabezpieczeń przed korozją, stan techniczny połączeń, kształtek, itd./, - sprawdzenie czy przed wszystkimi urządzeniami są wewnętrznie szczelne kurki odcinające, - sprawdzenie czy nie pozostawiono po zdemontowanych urządzeniach gazowych niezabezpieczonych zaślepkami kurków, d) urządzeń gazowych: - stan techniczny palników gazowych, - ich szczelność, - sprawność funkcjonalna, e) przewodów spalinowych i ich połączeń z urządzeniami gazowymi i kanałami spalinowymi: - długość przewodu spalinowego (< 2,0m) i jego odcinka pionowego, - prawidłowość nachylenia przewodu w kierunku urządzenia, - średnica przewodu (do średnicy króćca wylotowego), - stan techniczny przewodu (korozja, perforacja ścianek ze szczególnym uwzględnieniem kolan), - prawidłowość podłączenia, szczelność, - posiadanie certyfikatu dla materiału z którego wykonano przewód. - prawidłowość wentylacji nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniu z urządzeniem gazowym f) system aktywnego bezpieczeństwa gazowego: - ocena prawidłowości zabudowy, - ocena prawidłowości działania systemu, D. SZCZELNOŚĆ INSTALACJI GAZOWEJ - WYNIK E. INFORMACJA O PRZEBIEGU UŻYTKOWANIA INSTALACJI GAZU OD OSTATNIEGO PRZEGLĄDU: a) liczba i rodzaj awarii jakie miały miejsce, b) zakres wykonywanych napraw i zmian, F. ZALECENIA Aktualny stan techniczny instalacji gazu wymaga: a) wymiany całkowitej / częściowej: ……. b) napraw niektórych elementów: ....... c) zmian technicznych instalacji w zakresie: ……. Dodatkowe informacje: dotyczy zadań B1-B9 Zamawiający nie wyklucza możliwości współpracy Wykonawcy w zakresie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych z osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. Załącznik do SIWZ stanowi zestawienie obiektów z określeniem danych adresowych i gabarytowych, tabelaryczne zestawienie obiektów składających się na poszczególne zadania (w wersji *.pdf i *.xls), zestawienie obiektów z określeniem danych kontaktowych, druk potwierdzenia przeprowadzenia kontroli. Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Załącznik nr 7 do SIWZ – tabelaryczne zestawienie obiektów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach