Przetargi.pl
Utrzymanie eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul.Zaborska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8429311,8429311 , fax. 033 8429199
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    ul.Zaborska 2 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8429311,8429311, fax. 033 8429199
    REGON: 00052640000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego i terenów, o której mowa w punkcie 1 obejmuje utrzymanie: 1.246 szt. punktów (opraw) w tym 990 szt słupów oraz 45.249 mb sieci (w części napowietrznej). Ilość punktów może ulec zmianie np. punkty zlikwidowane lub dobudowane w okresie obowiązywania umowy. Podstawą do zmiany będzie protokół spisany w tej sprawie pomiędzy przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy. Wykaz punktów oświetlenia, słupów, sieci stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Zakres rzeczowy utrzymania oświetlenia obejmuje w szczególności: 1.oględziny i przeglądy oświetlenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w ilości 1/3 punktów (opraw), w miesiącach od kwietnia do października, w uzgodneieniu z Zamawiającym, 2.wymianę lub naprawę uszkodzonych: źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, kabli ziemnych, sieci napowietrznych, słupów, drzwiczek wnęk słupowych, i innych stwierdzonych usterek, 3.malowanie słupów lub ich cześci, konstrukcji wsporczych, wysięgników, drzwiczek wnęk słupowych, wolnostojących szaf oświetlenia oraz innych elementów oświetlenia - w miesiącach od kwietnia do października, w ilości 1/3 punktów w ciągu roku w uzgodnieniu z Zamawiającym, 4.czyszczenie opraw i odbłyśników, w miesiącach od kwietnia do października, w ilości 1/3 punktów w ciągu roku w uzgodnieniu z Zamawiającym 5.wycinkę drzew, gałęzi kolidujących z oświetleniem, 6.wykonywanie ustawień i programowań urządzeń sterujących z oświetleniem według ustaleń z Zamawiającym (w punktach odbioru - zapalania) oświetlenia, stanowiących własność miasta i punktach zasilanych z Energetyki Dwory, 7.systematyczne usuwanie plakatów, reklam, obejm, itp. z sieci oświetlenia (oprócz umieszczonych za zgodą właściciela oświetlenia), 8.kontrole oświetlenia w godzinach funkcjonowania 1 raz na dwa tygodnie w danej części miasta w uzgodnieniu z Zamawiającym i sporządzanie protokołów z kontroli, 9.kontrole stanu oświetlenia i świecenia wspólne z Zamawiającym (pojazdem wykonawcy), nie mniej niż dwa razy w ciągu roku, 10.prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej tj. książki zgłoszeń usterek i awarii oświetlenia, książki bieżących remontów i przeglądów oświetlenia, 11.sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z realizacji umowy, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji, 12.oraz wykonywanie innych prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 tj.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zrealizowali w ostatnich 3 latach jedną usługę, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 a) oświadczenie, że; - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wybrania drugiej opcji Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie, o którym mowa w cyt. wyżej przepisie - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca robót musi posiadać kwalifikacje, zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z p.zm.) 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanej lub wykonywanej, co najmniej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 80 000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kserokopią uprawnień budowlanych branży elektrycznej dla kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkcie 2b Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Wykaz winien zawierać między innymi: podnośnik samochodowy, lokalizator uszkodzeń linii kablowych, miernik do pomiaru luminacji oświetlenia. e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkcie 2d, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1a 4. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, które winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider), b) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca, powierzy podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach