Przetargi.pl
Konserwacja wydzielonego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wielka Wieś

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-085 Szyce, Plac Wspólnoty 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 wew. 130 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    Plac Wspólnoty 1 1
    32-085 Szyce, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704 wew. 130, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja wydzielonego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wielka Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej eksploatacji, konserwacji i utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego, będącego własnością Gminy Wielka Wieś. 2.Oświetlenie stanowi własność Gminy Wielka Wieś funkcjonujące jako sieć wydzielona kablowa oraz sieć wydzielona napowietrzna. 3.Łączna ilość opraw oświetleniowych zainstalowanych na sieci wydzielonej na terenie Gminy Wielka Wieś wynosi 600 szt. punktów świetlnych, w skład których wchodzą lampy oświetlenia drogowego oraz parkowego w ilości: Oświetlenie drogowe - 534 punkty świetlne, Oświetlenie parkowe - 66 punktów świetlnych. Zestawienie zainstalowanych opraw oświetlenia ulicznego i parkowego przedstawia załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji. Stan ilościowy oświetlenia ulicznego jest aktualny na dzień ogłoszenia przetargu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości punktów świetlnych objętych konserwacją. Zmiana taka wynika z realizacji zadań budżetowych z zakresu rozbudowy sieci oświetlenia. Włączenie nowych punktów do zakresu świadczonej usługi nastąpi w formie pisemnego aneksu do zawartej umowy, w oparciu o stawki jednostkowe przedstawione przez Wykonawcę w ofercie złożonej w ramach niniejszej procedury przetargowej. Zakres zamówienia obejmuje prace planowane oraz awaryjne. 4.Prace planowane obejmują: a.Całodobową dyspozycyjność i dozór techniczny nad siecią oświetlenia ulicznego, b.Oględziny linii oświetleniowych, c.Przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, d.Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji uziemienia, e.Konserwację słupów oświetleniowych, linii zasilających, opraw oświetleniowych, szafek pomiarowo-rozdzielczych i ich osprzętu oraz naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów, f.Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego i innych dokumentów wymaganych przepisami i warunkami szczegółowymi wykonania przedmiotu zamówienia, w tym rejestru wykonanych prac konserwacyjnych, g.Udostępnienie numeru telefonu, pod którym całodobowo przyjmowane będą zgłoszenia dotyczące awarii i niesprawnego działania oświetlenia ulicznego, h.Przycinanie gałęzi i kształtowanie korony drzew znajdujących się w strumieniu światła oraz w pobliżu elementów sieci oświetleniowej lub zagrażających bezpieczeństwu tych elementów, i.Wykonanie innych, nieopisanych wyżej robót (towarzyszących), występujących podczas konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego. 5.Prace awaryjne obejmują: a.Lokalizację, podwieszenie, naprawę lub wymianę uszkodzonych lub zerwanych przewodów sieci oświetleniowej, b.Naprawę lub wymianę niesprawnych, uszkodzonych lub zniszczonych opraw, ich elementów, osprzętu i bezpieczników, c.Wymianę uszkodzonych lub zniszczonych słupów i wysięgników oświetlenia ulicznego, d.Naprawę lub wymianę uszkodzonych lub zniszczonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, złączy słupowych, wnęk bezpiecznikowych i elementów szafek pomiarowo-rozdzielczych, e.Likwidację innych awarii na sieci oświetlenia ulicznego, f.Usunięcie przypadków świecenia opraw poza ustalonymi godzinami oraz przeprogramowanie sterowników. 6.Wykonawca zobowiązany będzie również, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego i ustaleniu szczegółów, do demontażu, przewieszenia lub wymiany istniejących opraw oświetlenia ulicznego na inne, dostarczone przez Zamawiającego. 7.Szczegółowy zakres prac oraz warunki ich wykonywania znajdują się w Instrukcji eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 8.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zabezpieczenia miejsca wystąpienia awarii zagrażającej życiu lub zdrowiu ludzi i zwierząt. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac awaryjnych i przywrócenia sprawności działania oświetlenia w terminie ustalonym w zawartej umowie - na podstawie złożonej oferty, jednak nie później niż w ciągu 9 dni od zaistnienia awarii lub zawiadomieniu o niej przez Zamawiającego. 10.Prace konserwacyjne winny być wykonywane zgodnie z harmonogramem świadczenia usług w okresie trwania umowy w terminach wynikających z obowiązujących przepisów, przeprowadzonych ocen stanu technicznego sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego, wymogów bezpieczeństwa oraz w oparciu o prowadzoną dokumentację, zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy lub na wniosek Zamawiającego. 11.Stosowane przy realizacji zamówienia materiały muszą posiadać atesty i świadectwa jakości, a ich rodzaj i typ musi być dostosowany do istniejących eksploatowanych urządzeń oświetleniowych. Wszelkie zmiany winny być wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sposób wykonywania usługi zapewniający bezpieczeństwo własne i osób trzecich. 13.Wykonawca będzie ponosił wszelkie opłaty administracyjne związane z realizacją przedmiotowego zamówienia oraz koszty zakupu i dostawy wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. 14.Wykonawca winien ponadto posiadać upoważnienie Zarządcy sieci energetycznej - TAURON Dystrybucja S.A. do prowadzenia prac na urządzeniach lub w pobliżu urządzeń o napięciu do 1kV, będących własnością TAURON Dystrybucja S.A. i stosować się do zapisów instrukcji współpracy z Zakładem Energetycznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas wykonywania prac awaryjnych i przywrócenia sprawności działania oswietlenia dla prac realizowanych w technologii pod napięciem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach