Przetargi.pl
Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu od 1.09.2014 r. do 31.08.2018 r., zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowtarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu od 1.09.2014 r. do 31.08.2018 r., zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji i bieżących napraw sieci i urządzeń oświetlenia terenów publicznych w Nowym Targu od 1.09.2014r. do 31.08.2018r., zgodnie z obowiązującymi przepisami i Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia, 2) przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych wraz z ich regulacją, 3) wymianę źródeł światła i zabezpieczeń wraz z gniazdami, 4) wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów sterowania oświetleniem, 5) naprawę uszkodzonych kabli i przewodów w słupach, podwieszanie zerwanych przewodów, 6) wymianę elementów stanowiących wyposażenie opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, 7) wymianę lub naprawę uszkodzonych drzwiczek i wnęk latarń, 8) dyspozycyjność w celu natychmiastowej naprawy i usuwania awarii urządzeń oświetlenia stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa, 9) wykonywanie pomiarów wymaganych odpowiednimi przepisami, w tym m.in. skuteczności ochrony od porażeń, uziemień, izolacji kabli i przewodów, 10) właściwe zabezpieczenie antykorozyjne elementów instalacji oświetleniowej, 11) czyszczenie odbłyśników i całych opraw z brudu i kurzu, 12) oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego urządzeń oświetleniowych 13) okresową kontrolę stanu oświetlenia przeprowadzaną wspólnie z zamawiającym. 14) świąteczną dekorację świetlną miasta 15) wymianę słupów skorodowanych 16) wymianę szafy rozdzielczo - pomiarowej 3. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczne funkcjonowanie oświetlenia ulicznego, 2) zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, określonych w kalendarzu świeceń, o ile zamawiający nie postanowi inaczej, 3) utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, zgodnie z zaleceniami producentów opraw, gruntowne mycie opraw minimum po 50 % ogólnej liczby opraw w ciągu roku, głównie w centrum miasta, harmonogram mycia opraw musi być uzgodniony i zatwierdzony przez zamawiającego, 4) utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnień, 5) utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, 6) utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń, tj.: a) pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci; ewentualne ubytki uzupełniane drzwiczkami i pokrywami, b) jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i jednolity typ i kolor źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania; 7) metalowe części urządzeń i słupów bez śladów korozji, ubytków farby i w jednolitym kolorze, 8) utrzymanie zamkniętych, oznakowanych i zabezpieczonych przed dostępem osób postronnych wnęk słupowych i szaf rozdzielczo - pomiarowych, 9) prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych przez zamawiającego obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci, 10) fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w telefon, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach, 11) prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi pracami oraz wymaganej przepisami, 12) bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od służb komunalnych i mieszkańców; czas ich likwidacji określa się następująco: a) awarie w wyniku których nieczynne są całe obwody świecenia na ulicach miasta muszą być usuwane niezwłocznie, nie później niż 12 godzin po ich zgłoszeniu, b) awarie pojedynczych opraw na głównych ulicach miasta (powiatowych, wojewódzkich i krajowych oraz centrum miasta) - do 48 godzin, c) awarie pojedynczych opraw poza głównymi ciągami komunikacyjnymi bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu tygodnia od zgłoszenia., 13) niezwłoczna likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki podziału sieci, zdewastowana wnęka słupowa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp.), 14) wykonywanie przeglądów i pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji elektrycznego oświetlenia zewnętrznego, 15) zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia, 16) w przypadku awarii napowietrznej sieci oświetleniowej bądź zasilania szafy oświetleniowej, nie należącej do zamawiającego, natychmiastowe powiadomienie pogotowia dystrybutora energii elektrycznej i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii, 17) uczestniczenie w odbiorach inwestycji prowadzonych na sieci oświetleniowej; nowe urządzenia włącza się do konserwacji po podpisaniu protokołu przekazania, 18) dokonywanie na własny koszt wszelkich uzgodnień i uzyskiwanie zezwoleń koniecznych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 19) wykonanie wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia a nie wymienionych w dokumentach, 20) zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń podstawowych elementów (słupy, wysięgniki, oprawy, szafki rozdzielczo - sterownicze, kable ziemne i linie napowietrzne), 21) zgłaszanie zamawiającemu lub Policji dewastacji urządzeń oświetlenia, 22) porządkowanie terenu natychmiast po usunięciu awarii lub dokonanej naprawie, 4. Montowanie na słupach oświetleniowych elementów dekoracji świątecznej miasta i jej demontowanie oraz naprawa elementów dekoracji (materiały dostarcza zamawiający), zestawienie elementów załącznik nr 15 do SIWZ, 5. wykonywanie dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia, zleconych przez zamawiającego w ramach umowy, w szczególności: a) wymiana bądź naprawa uszkodzonych kabli, b) prostowanie pochylonych słupów, c) naprawa słupów, opraw i szafek rozdzielczo-sterowniczych, które zostały zdewastowane bądź zniszczone w wyniku zdarzenia losowego, d) demontaż opraw, które są zbędne, e) montaż opraw na słupach. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie. 7. W przypadku realizacji przedmiotu umowy przez wykonawcę w taki sposób, że powoduje to zagrożenie bezpieczeństwa publicznego lub zagrożenie dla stanu technicznego oświetlenia ulicznego, albo w przypadku nie usunięcia awarii lub usterki w terminach określonych w § 3 ust 2 pkt 11 i 12, po bezskutecznym wezwaniu wykonawcy do usunięcia zagrożenia lub usterki, zamawiający może powierzyć wykonanie prac mających na celu zlikwidowanie tych zagrożeń lub usterek innemu podmiotowi. Koszt tych prac ponosi wykonawca. Zamawiający potrąci koszt tych prac z należnego wykonawcy wynagrodzenia na co wykonawca wyraża zgodę. 8. Urządzenia i sieci oświetleniowe stanowią własność zamawiającego, dotyczy to także wyposażenia wymienionego lub uzupełnionego przez wykonawcę w trakcie trwania umowy. 9. Zamawiający informuje: 1) ilość punktów świetlnych bez gwarancji - 2 641 szt. 2) ilość punktów świetlnych na gwarancji - 237 szt. 3) szczegółowy wykaz sieci i urządzeń oświetlenia zawierają załączniki nr 13, 14 4) w okresie obowiązywania umowy ilość punktów świetlnych może ulec zmianie 5) do przejęcia pozostanie oświetlenie parku miejskiego zgodnie załącznikiem nr 13 i iluminacja płyty rynku i ratusza. 10. Inne istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji, 2) wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa funkcjonowania sieci i urządzeń elektrycznych. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca, 3) wykonawca zobowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków z tytułu prowadzonej działalności, 4) planowany zakres dodatkowo płatnych robót konserwacyjnych oświetlenia w okresie obowiązywania umowy L.p. Rodzaj usługi Przewidywana ilość jednostek w roku Przewidywana ilość jednostek w okresie obowiązywania umowy (4 lata) a b c d 1. Wymiana uszkodzonego kabla z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej 30 mb 120 mb 2. Wymiana uszkodzonego kabla z odtworzeniem nawierzchni nieutwardzonej 30 mb 120 mb 3. Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni utwardzonej 2 szt. 8 szt. 4. Wykonanie mufy kablowej z odtworzeniem nawierzchni nieutwardzonej 2 szt. 8 szt. 5. Demontaż oprawy oświetleniowej 1 szt. 4 szt. 6. Montaż zdemontowanej oprawy 2 szt. 8 szt 7. Montaż gniazda jednofazowego na słupie 1 szt. 4 szt. 8. Wymiana stalowych słupów S-10 na ocynkowane SRw/4 z wysięgnikiem dwuramiennym łukowym 1,5 m, na betonowym fundamencie 6 szt 9. Wymiana metalowej szafy oświetleniowej rozdzielczo - pomiarowej na szafkę z tworzywa i zmiana układu pomiarowego z pół-pośredniego na bezpośredni według warunków Tauron Dystrybucja Pomiary Nowy Targ 1 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6 500,00 zł (sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 lipca 2014r., do godz. 09:30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach