Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 609 490 , fax. 178 609 460
- Data zamieszczenia: 2019-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
ul. Boya Żeleńskiego
35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 609 490, fax. 178 609 460
REGON: 69058767000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE w 2020 r. – 9 zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych budynków administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2019r. – 9 zadań: Zadanie Nr 1 – RDW Jarosław; Zadanie Nr 2 – RDW Jasło;Zadanie Nr 3 – RDW Lubaczów;Zadanie Nr 4 – RDW Łańcut;Zadanie Nr 5 – RDW Mielec;Zadanie Nr 6 – RDW Rymanów;Zadanie Nr 7 – RDW Stalowa Wola;Zadanie Nr 8 – RDW Ustrzyki Dolne;Zadanie Nr 9 – PZDW Rzeszów. 4.5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, Zamawiający wymaga zatrudnienia w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób świadczących usługi sprzątania zgodnie z zapisami SOPZ Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy wzywając go na piśmie do przekazania informacji, tj. w terminie 14 dni od otrzymania takiego wezwania. W przypadku gdy Wykonawca nie dochowa w/w terminu Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie o udzielenie zamówienia publicznego. Zakres usług określony w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Formularzu Oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 800,00 PLN – w zakresie zadania nr 9.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu c) Zobowiązanie do współpracy (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego) d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. e) Certyfikat „ISO 9001” lub „Gwarant Czystości i Higieny” f) Dowód wniesienia wadium – w zakresie zadania nr 9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą w budynku Sądu (...)
Dodano: 2024-02-09 - Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
Dodano: 2023-12-18 - Usługa sprzątania na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-12-14 - Utrzymanie stałej czystości na terenie Gminy i Miasta Jedlicze w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku – basen wewnętrzny
Dodano: 2023-12-08 - Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Rzeszów Sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa sprzątania budynku Zespołu Szkół Muzycznych im. I.J. Paderewskiego w Krośnie na rok 2024
Dodano: 2023-12-02 - „Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z dostawą środków czystości w obiektach Zakładu Dróg Miejskich, Cmentarza Komunalnego, Zakładu Usług Komunalnych i Administracji Spółki”
Dodano: 2023-09-22 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości budynków i posesji Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli oraz Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego
Dodano: 2023-09-05 - Świadczenie usług sprzątania Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego - na potrzeby Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
Dodano: 2023-08-04