Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich nr 812 i 816 na terenie miasta Włodawa

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2010-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich nr 812 i 816 na terenie miasta Włodawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres usług obejmuje: ZADANIE NR 1. 1) Zamiatanie ulicy Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska + drogi podporządkowane w granicach pasa drogowego (od km 60+130 do km 62+484)3531 m2 (dwukrotnie) 2) Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem, grabienie i usunięcie liści (Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek , ul. Okunińska ( od km 60+130 do km 62+440) - 9267 m2 (czterokrotnie -w zależności od potrzeb) 3) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek , ul. Okunińska ( od km 60+130 do km 62+440) (czternastokrotnie - średnio2 razy w m-cu) 4) Zamiatanie chodników wzdłuż ulic: Al. J. Piłsudskiego, ul. Rynek, ul. Okunińska (od km 60+130 do km 62+440) -6957 m2 (dwukrotnie) 5) Zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej przy drodze Nr 812 od ul. Światowida do m. na rz. Włodawka ( od km 76+528 do km 78+850 )- 8 040,40 m2 jednokrotnie 6) Opróżnianie koszy na śmiecie - 43 szt - 5 szt. o poj. 40 l, - 38 szt. o poj. 60. l. 1 raz w tygodniu (krotność 39) ZADANIE NR 2 1) Zamiatanie jezdni - skrzyżowanie ul. Korolowska i ul. Chełmska - rondo + dojazd - 2116 m2 (dwukrotnie) 2) Koszenie traw i chwastów z ich zgrabieniem i usunięciem: a) skrzyżowanie ulic Korolowska - Chełmska (rondo) b) droga 816 km od km 59+200 : 60+129 18 810 m2 (czterokrotnie - w zależności od potrzeb) 3) Zbieranie śmieci z pasa drogowego z ich unieszkodliwieniem a) ul. Korolowska i ul. Chełmska) od km 74+685 do km 77+240 b) droga nr 816 od km 59+200 do km 60+130 - czternastokrotnie (2 razy w m-cu) 4) Zamiatanie chodników i ciągu pieszo rowerowego: a) ul. Korolowska od skrzyż. z ul. Żołnierzy WiN do skrzyż. z ul. Chełmską. b) ul. Chełmska od skrzyż z ul. Korolowską do skrzyż . z ul.Światowida - 6 524 m2 (dwukrotnie) 5) Zamiatanie chodnika i ścieżki rowerowej w m. Suszno droga woj. Nr 816 od km 59+700 do km 60+129 -1 310 m2 (dwukrotnie) 6) Opróżnianie koszy na śmiecie - 2 szt. o poj. 60 l. 1 raz w tygodniu (krotność 39) 2. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia środki transportowe i sprzęt. 3. Sprzątanie należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu. 4. Sprzątanie powinno odbywać się w sposób mechaniczny przy użyciu zamiatarki ulicznej lub w przypadku braku możliwości użycia zamiatarki ręcznie przy użyciu szczotek i łopat z załadunkiem zanieczyszczeń na środki transportowe i odwiezieniem we własnym zakresie na wysypisko śmieci. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) oczyszczenie jezdni na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi, b) oczyszczenie wlotów dróg podporządkowanych w granicach pasa drogowego, c) oczyszczenie chodników na całej szerokości, d) oczyszczenie nawierzchni parkingów oraz zatok autobusowych zlokalizowanych w granicach pasa drogowego, przy Al. J. Piłsudskiego, e) utrzymanie czystości na całej szerokości pasa drogowego, f) opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych w pasie drogowym, g) koszenie traw i chwastów wraz z ich zgrabieniem i usunięciem, h) grabienie liści i ich usunięcie, i) zagospodarowanie na własny koszt i we własnym zakresie zebranych zanieczyszczeń. 6. Warunki realizacji zamówienia: a) decyzję o konieczności wykonywania poszczególnych usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włodawie. b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Szacunkowa wartość zamówienia: 64738.32 PLN netto wtym: Zadanie Nr 1 - 26607,48 PLN, Zadanie Nr 2 - 38130.84
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach