Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 i 3A oraz przy ul. Hetmańskiej 120

Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Warzywna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 866 96 00 , fax. 17 866 96 01
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie
    ul. Warzywna 3
    35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 866 96 00, fax. 17 866 96 01
    REGON: 69056113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wzsrzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 i 3A oraz przy ul. Hetmańskiej 120
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie w budynkach Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie przy ul. Warzywnej 3, Warzywnej 3A oraz przy ul. Hetmańskiej 120, zwane dalej „usługami”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z utrzymaniem czystości w budynkach przy użyciu środków czystości, dezynfekujących, zapachowych oraz środków higienicznych Wykonawcy. Używane środki powinny być wyłącznie wysokiej jakości, właściwe dla danego rodzaju nawierzchni oraz muszą posiadać atest PZH lub karty charakterystyki substancji. W trakcie trwania umowy, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie musiał przedstawić ww. dokumenty. 4. Poprzez środki czystości rozumie się w niniejszym postępowaniu: mydło w płynie, papier toaletowy, worki na śmieci, ręczniki papierowe. 5. Wykonawca zobowiązany jest: 1) do używania własnych urządzeń mechanicznych służących do utrzymania porządku wewnątrz (służących do właściwego realizowania usługi) budynku, wykonywania usługi przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem, 2) do informowania Zamawiającego o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń i urządzeń w budynku, 3) na własny koszt wyposażyć pracowników w jednolity ubiór roboczy, 4) w czasie wykonywania usług do zapewnienia na terenie objętym umową należnego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób wykonujących usługi, 5) osoby sprzątające gabinety zabiegowe muszą być przeszkolone w zakresie występujących zagrożeń i być ich świadome. 6. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Wykonywanie usług sprzątania w budynkach Zamawiającego zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (kompleksowe sprzątanie i mycie mechaniczne gabinetów zabiegowych i lekarskich, pracowni diagnostycznych, pomieszczeń rejestracji, zanieczyszczenia powierzchni, w tym również bieżące czyszczenie i konserwacja mebli biurowych, biurek, stołów, krzeseł, foteli, szaf w pomieszczeniach, mycie drzwi i okien - obustronne mycie okien wraz z ramami i futrynami, szklanych ścianek działowych i drzwi oraz innych przeszkleń, mycie kratek systemu wentylacyjnego i kratek ściekowych, drzwi, żaluzji i rolet wewnętrznych, mycie opraw oświetleniowych, grzejników, telefonów, sprzątanie i mycie korytarzy, schodów, klatek schodowych zewnętrznych i wewnętrznych, wind, toalet - mycie, czyszczenie i dezynfekcję toalet (glazura, urządzenia sanitarne, baterie, lustra, itp.), świetlic, szatni, pomieszczenia rozlewni płynów, pomieszczenia odpadów medycznych, czyszczenie oznakowań, tablic ogłoszeń, napisów, itp., oraz odkurzanie i mycie sprzętu p.poż, sprzątanie po wykonywanych remontach, zalaniach, awariach w budynkach, nabłyszczanie i konserwacja powierzchni, dostarczenie zamawiającemu mat wejściowych i stałe utrzymanie wszystkich mat w czystości bez względu na porę roku, składanie i wynoszenie kartonów do miejsc do tego celu wyznaczonych, opróżnianie koszy na śmieci, wraz z wynoszeniem, wymiana worków na śmieci, mycie koszy, odśnieżanie i odladzanie klatek schodowych wejściowych zewnętrznych oraz terenu przyległego do budynków, śmietników jak również odśnieżenie i odladzanie parkingów i terenów wokół budynków przychodni po każdorazowych opadach śniegu i każdorazowym oblodzeniu w okresie zimowym, usuwanie z dachu zalegającego śniegu, lodu i sopli etc.) Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 7. Osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia nie mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności umysłowej. 8. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi Wykonawca zatrudni na czas realizacji zamówienia osoby, o których mowa w ust. 4 na podstawie umowy o pracę oraz dostarczy imienny wykaz osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pracownikami, który stanowić będzie załącznik do umowy. Zmiany osób, o których mowa powyżej nie będą wymagały zawarcia aneksu do umowy. 9. Oferty składane w przetargu nieograniczonym obejmują całość zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) Formularz „Powierzchnie sprzątania” 3) Wzór umowy - stanowiące załączniki do SIWZ i dostępne w oddzielnych plikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na zasadach określonych w SIWZ, rozdział VIII
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ – Powierzchnie sprzątania. 3. Ośw. niezbędne do przyznania punktów w kryterium „wykonanie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem klauzuli społecznej ” i „czas reakcji gotowości w sytuacjach awaryjnych” - zawarte w druku OFERTA. 4. Pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach