Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu i w jednostkach podległych.

Prokuratura Okręgowa w Elblagu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, St. Płk. Dąbka 8-12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 555 065 243
  • Data zamieszczenia: 2023-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Elblagu
    St. Płk. Dąbka 8-12
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 555 065 243
    REGON: 000569473
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-elblag

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu i w jednostkach podległych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: utrzymanie czystości w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Elblągu:1) Sprzątanie wewnątrz, sprzątanie na zewnątrz, uzupełnianie środków czystości w toaletach oraz pomieszczeniach socjalnych a także mycie okien.2) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne oraz okazjonalne świadczenie utrzymania czystości w obiekcie Zamawiającego w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka 8-12.3) Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi wewnętrznej:• powierzchnia do codziennego sprzątania w okresie od 03.07.2023 do 30.09.2023 wynosi 2.073,82m2w tym:- pomieszczenia biurowe 1.312,31 m2 ( wykładzina dywanowa),- ciągi komunikacyjne – 563,21m2 (płytki gres),- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 185,17m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);- pomieszczenia pomocnicze –18,27m2 ( płytki gres);• powierzchnia do codziennego sprzątania w okresie od 01.10.2023 do 30.06.2025 wynosi 2473,02m2w tym:- pomieszczenia biurowe 1598,96 m2 ( wykładzina dywanowa),- ciągi komunikacyjne – 649,39m2 (płytki gres),- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 206,40m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);- pomieszczenia pomocnicze –18,27m2 ( płytki gres);• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie w okresie od 03.07.2023 do 30.09.2023 – 576,93m2 (archiwa, magazyny, strefa dla zatrzymanych, podręczne pomieszczenia biurowe, sale konferencyjne);• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie w okresie od 01.10.2023 do 30.06.2025 – 750,86m2 (archiwa, magazyny, strefa dla zatrzymanych, podręczne pomieszczenia biurowe, sale konferencyjne);- ilość okien PCV do mycia 151 szt. o całkowitej powierzchni 341,52 m2; - ilość okien PCV do umycia z podnośnika 7 szt. o całkowitej powierzchni 9,0 m2;- dwie windy.4) Powierzchnie zewnętrzne:- utrzymanie czystości nawierzchni utwardzonej 3.077 m2 ;- utrzymanie terenów zielonych – 500 m2 .Część II: utrzymanie czystości w Prokuraturze Rejonowej w Iławie.1) Sprzątanie wewnątrz, sprzątanie na zewnątrz, uzupełnianie środków czystości w toaletach i pomieszczeniach socjalnych oraz mycie okien.2) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne oraz okazjonalne świadczenie utrzymania czystości w obiekcie Zamawiającego w Iławie przy ul. Andersa 2.3) Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi:• powierzchnia do codziennego sprzątania - 625,10 m2 w tym:- pomieszczenia biurowe – 277,30m2(wykładzina dywanowa)- ciągi komunikacyjne – 283,90m2 (płytki gres),- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 63,90m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 562,10m2(piwnice, archiwa, pokoje gościnne, serwerownie, magazyny dowodów rzeczowych);- mycie powierzchni szklanych o łącznej powierzchni o 132,26m2;- powierzchnia szklana do mycia metodą alpinistyczną lub z podnośnika o całkowitej powierzchni 61,20 m2;- winda.4) Powierzchnie zewnętrzne:• utrzymanie czystości nawierzchni utwardzonej 1.107m2;• utrzymanie terenów zielonych –1.477 m2.Część III: utrzymanie czystości w Prokuraturze Rejonowej w Ostródzie i Ośrodku Zamiejscowym z siedzibą w Morągu:1) Sprzątanie wewnątrz, uzupełnianie środków czystości w toaletach oraz pomieszczeniach socjalnych, mycie okien.2) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne oraz okazjonalne świadczenie utrzymania czystości w obiekcie Zamawiającego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 12 i w Morągu przy ul. Warmińskiej 17.3) Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi w Prokuraturze Rejonowej w Ostródzie:• powierzchnia do codziennego sprzątania wynosi - 583,26 m2 w tym:- pomieszczenia biurowe – 350,16m2 (wykładzina dywanowa)- ciągi komunikacyjne – 195,50 m2 (płytki gres),- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 37,60 m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 343,30 m2 (piwnice, archiwa, pokoje gościnne, serwerownie, magazyny dowodów rzeczowych);- mycie powierzchni szklanych o łącznej powierzchni o 183,86 m2;Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi w Prokuraturze Rejonowej w Ostródzie Ośrodek Zamiejscowy z siedzibą w Morągu:• powierzchnia do codziennego sprzątania- wynosi 150,40 m2 w tym:- pomieszczenia biurowe – 125,70 m2 (wykładzina dywanowa)- ciągi komunikacyjne – 17,60 m2 (płytki gres),- pomieszczenia sanitarne i socjalne- 7,10 m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 57 m2 (piwnice, archiwa, pokoje gościnne, serwerownie, magazyny dowodów rzeczowych);- mycie powierzchni szklanych o łącznej powierzchni o 44,71 m2;Część IV: utrzymanie czystości w Prokuraturze Rejonowej w Braniewie.1) Sprzątanie wewnątrz, uzupełnianie środków czystości w toaletach oraz mycie okien.2) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne oraz okazjonalne świadczenie utrzymania czystości w obiekcie Zamawiającego w Braniewie przy ul. Sądowej 1.3) Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi w Prokuraturze Rejonowej w Braniewie:• powierzchnia do codziennego sprzątania- wynosi 187,47m2 w tym:- pomieszczenia biurowe – 138,17 m2 (wykładzina dywanowa)- ciągi komunikacyjne – 41,51 m2 (płytki gres + chodnik dywanowy),- pomieszczenie sanitarne - 7,79 m2 (płytki gres na podłodze i ścianie);• powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 32,34 m2 (archiwa, serwerownia, magazyn dowodów rzeczowych);- mycie powierzchni szklanych o łącznej powierzchni o 44,71 m2;Część V: utrzymanie czystości w Prokuraturze Rejonowej w Nowym Mieście Lubawskim.1) Sprzątanie wewnątrz, uzupełnianie środków czystości do mycia naczyń oraz mycie okien.2) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania codzienne oraz okazjonalne świadczenie utrzymania czystości w obiekcie Zamawiającego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Grunwaldzkiej 28.3) Podstawowe dane niezbędne do wykonania usługi w Prokuraturze Rejonowej w Nowym Mieście Lubawskim:• powierzchnia do codziennego sprzątania- wynosi 107,71m2 w tym:- pomieszczenia biurowe – 94,60 m2 (wykładzina dywanowa)- ciągi komunikacyjne – 13,11 m2 (wykładzina PCV),- powierzchnia pomieszczeń do sprzątania okazjonalnie – 19,26 m2 (archiwum, serwerownia, magazyn dowodów rzeczowych);- mycie powierzchni szklanych o łącznej powierzchni o 23,76 m2;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu złoży potwierdzoną polisę za zgodność z oryginałem kserokopię polisy na ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną dla:- części I - minimum 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych),- części II minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),- części III, IV i V minimum 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),Zdolności technicznej lub zawodowej:-dla Części I:warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należytego wykonania co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na utrzymaniu czystości z których każda była realizowana przez okres co najmniej 12 miesięcy w obiekcie biurowym, hotelu, szpitalu, a powierzchnia każdej z usług przekraczała 2.000 m2 (każdy budynek)w tym minimum jeden budynek użyteczności publicznej;- dla Części II:warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytego wykonania co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na utrzymaniu czystości z których każda była realizowana przez okres co najmniej 12 miesięcy w obiekcie biurowym, hotelu, szpitalu, a powierzchnia każdej z usług przekraczała 1.000 m2 (każdy budynek)w tym minimum jeden budynek użyteczności publicznej- dla Części III, IV i V:warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytego wykonania co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na utrzymaniu czystości z których każda była realizowana przez okres co najmniej 12 miesięcy w obiekcie biurowym, hotelu, szpitalu, a powierzchnia każdej z usług przekraczała 1.000 m2 (każdy budynek)w tym minimum jeden budynek użyteczności publicznej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach