Przetargi.pl
Usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Iławie

POWIAT IŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. gen. Władysława Andersa 2 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48896490742
  • Data zamieszczenia: 2023-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT IŁAWSKI
    ul. gen. Władysława Andersa 2 A
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48896490742
    REGON: 510742468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowego sprzątania budynku Starostwa Powiatowego w Iławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie z zastosowaniem materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i wystrój.2. Na powierzchnię budynku biurowego Starostwa Powiatowego w Iławie składają się: piwnice, parter, I piętro, II piętro, III piętro o łącznej powierzchni 3352,02 m2.3. Realizacja przedmiotu zamówienia uwzględnia usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynku obejmujące w szczególności:1) utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych,2) utrzymanie czystości w sanitariatach,3) mycie okien i innej powierzchni oszklonej oraz drzwi,4) mycie, odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych ceramicznych, z PCV, lastryka, itp., 5) mycie, odkurzanie, nabłyszczanie i konserwacje podłóg drewnianych (parkiet, panele) itp.6) pranie firan i czyszczenie żaluzji i rolet, w tym również czyszczenie zewnętrznych rolet okiennych,7) opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci i niszczarek, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych,8) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, holów, sal narad i sali konferencyjnej oraz pomieszczeń socjalnych oraz codzienne czyszczenie i utrzymanie czystości w windzie. 4. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem określa załącznik nr 1 do wzoru umowy – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:4.1) doświadczenie zawodowe:a) dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia Zamawiający, żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 1 zadanie (kontrakt) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć usługi sprzątania i utrzymania czystości, z których każda była realizowana w ramach jednego kontraktu (umowy) przez okres co najmniej 12 miesięcy w budynku biurowym , a powierzchnia, na której świadczona była usługa przekraczała 2 000 m². W przypadku usług wykonywanych, część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku, tj. musiała trwać co niemniej 12 miesięcy w budynku biurowym o powierzchni min.2 000 m2,b) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał wymagane zamówienie 1 zadanie (kontrakty), zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 pkt 4 ppkt 4.1 lit. a;c) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten zrealizował wymagane usługi, zgodnie z zasadami określonymi w lit. a;d) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykonawca musi wskazać, iż bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu wymaganych usług, zgodnie z zasadami określonymi w lit. a,e) W przypadku, gdy wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia / umowy) większy zakres prac niż określony w warunku udziału w postępowaniu, dla potrzeb wykazania spełniania tego warunku powinien wyodrębnić i podać okres trwania usługi oraz powierzchnię, o których mowa powyżej,f) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. a SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykonanych usług. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 3 do SWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;4.2) kadra techniczna:a) dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Co najmniej jedna spośród wskazanych osób winna posiadać aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości, odbyć szkolenie w zakresie bhp oraz instruktaż stanowiskowy zapoznający ją ze specyfiką prac na wysokości;b) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. b SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ),c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.d) Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 4 do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.4.3) potencjał techniczny: dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi urządzeniami w minimalnych ilościach, tj.:a) elektryczny automat szorująco-zbierający przeznaczony do czyszczenia posadzek twardych – 1 szt.,b) odkurzacz przemysłowy o mocy min. 800W- max. 1300W – 4 szt.,c) wózek serwisowy do zbierania odpadów oraz przewożenia osprzętu typu mop, szczotki itp. - 4 szt.,d) mopy do mycia podłóg wraz z wyciskarkami – szt. 4,e) komplety sprzętu do mycia okien: zmywak, zbierak, kij teleskopowy, wiadro z odciskarką - 3 kpl,f) odkurzacz piorący przeznaczony zarówno do odkurzania na sucho jak i zbierania wody i płynów – 1 szt.g) drabina jednostronna 4-stopniowa – 1 szt.h) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. c SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ),i) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.Zasady polegania na zasobach innego podmiotu zostały określone w SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach