POWIAT IŁAWSKI ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. gen. Władysława Andersa 2 A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48896490742
- Data zamieszczenia: 2023-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT IŁAWSKI
ul. gen. Władysława Andersa 2 A
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48896490742
REGON: 510742468 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do 20 000 sztuk tablic rejestracyjnych, zgodnie z:1) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych,3) rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych,4) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych2. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia, o którym mowa w ust. 5, na dostawę tablic rejestracyjnych.3. Tablice Wykonawca wykona z własnych materiałów. Podana liczba stanowi wartość szacunkową. Liczba tablic, wskazana w ust.1, która zostanie dostarczona Zamawiającemu jest uzależniona od wielkości zapotrzebowania na nowe tablice rejestracyjne lub wymianę tablic, przy czym Zamawiający deklaruje, iż zamówi co najmniej 60% podanej ilości tablic.4. Rodzaje zamawianych tablic:1) tablice samochodowe jedno i dwurzędowe;2) tablice samochodowe jednorzędowe zmniejszone, 3) tablice do przyczep jedno i dwurzędowe;4) tablice motocyklowe, motorowerowe (dwurzędowe);5) tablice zabytkowe samochodowe, motocyklowe;6) wtórniki tablic rejestracyjnych;7) profesjonalne tablice rejestracyjne;8) tablice tymczasowe.5. Dostawa tablic realizowana będzie partiami w liczbie i typach określonych każdorazowo przez Zamawiającego, w terminie do 10 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), a w przypadku tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników tablic w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od dnia złożenia pisemnego zamówienia. Zamówienie będzie określało zapotrzebowanie na rodzaj i numerację. Termin dostawy tablic indywidualnych, dodatkowych oraz wtórników tablic rejestracyjnych stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w §XVI SWZ.6. Dostarczane tablice będą opakowane w oznaczonych numerami kartonach. Koszt opakowań jest wliczony w cenę tablic.7. Wykonawca dostarcza tablice do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Iławie na swój koszt. 8. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o przygotowaniu tablic do transportu najpóźniej na dzień przed planowanym terminem dostawy.9. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o brakach jakościowych tablic rejestracyjnych w ciągu 7 dni od dnia ich wykrycia lub zgłoszenia przez użytkownika. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego wad lub braków ilościowych tablic rejestracyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na wolne od wad lub uzupełnienia w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia.10. Wykonawca zaoferuje wszystkie typy tablic rejestracyjnych w jednej, takiej samej cenie jednostkowej brutto.11. Przedmiot zamówienia obejmuje także odbiór z siedziby Zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych i ich zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Odbiór tablic do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji, z częstotliwością wynikającą z jego potrzeb, nie rzadziej niż raz na trzy miesiące. Koszt odbioru i utylizacji zużytych tablic ma być wliczony w cenę oferty. Szacunkowa ilość w okresie trwania umowy może wynieść ok. 10.000 sztuk. 12. Zniszczenie tablic rejestracyjnych Wykonawca dokumentował będzie protokołem zniszczenia (ze wskazaniem numerów rejestracyjnych przekazanych tablic), podpisanym przez uprawnione osoby i przekazanym Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia odbioru wycofanych tablic rejestracyjnych. Za zachowanie terminu uznaje się datę nadania przesyłki w placówce operatora pocztowego.13. Zgodnie z art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów14. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 30195000-2 – Tablice, 44423400-5 - Znaki i podobne elementy, 44316400-2 - Drobne artykuły metalowe.15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli posiada zaświadczenie właściwego marszałka o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy prawo o ruchu drogowym,b) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. a SWZ,c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie (zgodnie z załącznikiem 2C do SWZ), z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:4.1) doświadczenie zawodowe: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4.2) kadra techniczna: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Poleganie na zasobach innych podmiotów: nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa w latach 2020 -2021 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2020-09-07 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Iławie oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-01-17 - Wykonanie i dostawa w latach 2019-2020 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2018-12-19 - Wykonanie i dostawa w latach 2019-2020 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2018-11-20 - Wykonanie i dostawa w latach 2017-2018 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2017-07-18 - Wykonanie i dostawa w latach 2017-2018 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Dodano: 2017-04-26