GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY ogłasza przetarg
- Adres: 13-111 Janowiec Kościelny, 62
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896262061
- Data zamieszczenia: 2023-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
62
13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896262061
REGON: 510743019 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Kuce gm. Janowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Kuce gm. Janowiec Kościelny, w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie robót, uzyskanie wszelkich stosownych decyzji, uzgodnień i pozwoleń administracyjnych oraz wykonanie robót w zakresie realizacji inwestycji. Zakres robót obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Kuce, zgodnie ze wskazanymi zadaniami w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU, stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ.4. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Minimalne parametry równoważności dla poszczególnych urządzeń wymienionych w PFU określone zostały w tabeli, która stanowi załącznik Nr 10 do SWZ.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: opracowanej dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2021 poz. 2351 ze zm.)(dalej ustawa Prawo budowlane), przepisom Kodeksu cywilnego i ustawie Pzp. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usług projektowych oraz robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.8. Inwestycja dofinansowana z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.9. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych w szczególności czynności dotyczące: wykonywania robót ziemnych, robót montażowych, związanych z montażem rurociągów, instalacyjnych (elektrycznych), budowy nawierzchni utwardzonych (np. drogi, chodniki), obsługi maszyn i urządzeń budowlanych (np. obsługa koparek, spycharek, ładowarek, samochodów ciężarowych itp.) objęte zakresem zamówienia wskazanym w § 1 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (samozatrudnienie) wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych).Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. wymogu zostały opisane w § 12 i 13 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 7 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Kuce gm. Janowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-05 - Budowa bilogicznej modułowej oczyszczalni ścieków na 1000 mieszkańców z możliwością rozbudowy - miejscowość Jamielnik
Dodano: - Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego WIATRAKA usytuowanego na działce o nr geodezyjnym 303/2 obręb Bęsia w miejscowości Bęsia gm, Kolno – Etap I.
Dodano: 2019-07-18 - Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kolno poprzez przebudowę oczyszczalni ścieków w Bęsi
Dodano: 2019-07-04