Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie : Al.Partyzantów 3 oraz ul. Radziejowska 1/5 .

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, al. Partyzantów 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8543100 , fax. 046 8543110
  • Data zamieszczenia: 2010-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    al. Partyzantów 3 3
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8543100, fax. 046 8543110
    REGON: 00064185100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie : Al.Partyzantów 3 oraz ul. Radziejowska 1/5 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu w Żyrardowie: Al. Partyzantów 3 o powierzchni ok. 3 690,5 m? oraz budynku Sądu - Wydział Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowska 1/5 o powierzchni ok. 363 m? ( łączna powierzchnia ok. 4053,5 m?) Są to prace polegające m.in. na: 1. Sprzątaniu pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych znajdujących się w dwóch budynkach przy użyciu własnego sprzętu i zapewnieniu środków czyszczących. 2. Sprzątanie powierzchni biurowej w budynku przy Al. Partyzantów 3 odbywać się będzie po godz. 16.00 z wyjątkiem pomieszczeń Oddziału Finansowego, archiwum oraz informatyki z serwerownią , które sprzątane są w godz. 8.00-16.00 w obecności pracowników. W poniedziałki sprzątanie sekretariatów odbywa się po godz. 18.00. 3. Sprzątanie powierzchni w budynku przy ul. Radziejowskiej 1/5 odbywa się w godz. 8.00-16.00. 4. Utrzymanie czystości polegać będzie m.in. na: 1) codziennym zamiataniu i wycieraniu na wilgotno twardych powierzchni podłóg z użyciem odpowiednich środków myjących, usuwanie plam powierzchni wyszczególnionej w załączniku nr 1.1. do oferty, 2) codziennym odkurzaniu wykładzin oraz usuwanie plam 3) bieżące utrzymywanie nabłyszczonej powierzchni podłóg z marmoleum 4) utrzymywanie w czystości cokołów na korytarzach 5) bieżące utrzymanie w czystości wyposażenia w pomieszczeniach oraz futryn i drzwi - przecieranie odpowiednimi środkami czyszcząco-konserwującymi, 6) bieżąca wymiana worków do niszczarek i koszy w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, archiwach, toaletach i korytarzach, 7) codzienne odkurzanie wycieraczek dywanowych oraz ich pranie dwa razy w miesiącu 8) dwukrotne mycie okien ( szyby zespolone) do dnia. 30.10.2010r.oraz 30.04.2011r, 9) bieżące usuwanie zabrudzeń z szyb drzwi przeszklonych, windy 10) konserwacja okresowa posadzek z gresu, marmoleum, paneli- raz w roku w terminie do 30 listopada 2010r. - mycie przy użyciu specjalistycznego sprzętu i pokrycie odpowiednimi środkami zabezpieczająco-impregunującymi. W przypadku zabezpieczenia marmoleum - należy przeprowadzić akrylowanie. 5. Codziennego świadczenia usług tzw. serwisu w budynku Al. Partyzantów 3 w godz. 10.00-15.00, w ramach którego będzie utrzymywana czystość posadzek w ciągach komunikacyjnych, usuwanie widocznych zabrudzeń oraz sprzątanie pomieszczeń, dla których wymagana jest obecność pracowników. 6. Bieżące dostarczanie i wykładanie we wszystkich toaletach środków higieny tj, papier toaletowy typu Mola lub równoważny, uzupełnianie mydła w płynie o pH 5,5, kostek WC do muszli klozetowych oraz raz w miesiącu kostek zapachowych na parapety. 7. Bieżące dostarczanie i wykładanie dodatkowo prócz artykułów w/w wymienionych w toaletach przy ul. Radziejowskiej dla 16 pracowników ręczników papierowych - białe składane. Jakość materiałów czyszczących i higienicznych nie może odbiegać od średniej jakości występujących na rynku w/w towarów w ilościach zabezpieczających potrzeby pracowników Sądu w żądanym okresie. Szczegółowy wykaz powierzchni w załączniku nr 1.1. siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach