Przetargi.pl
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 i ul. Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do wyżej wymienionych budynków oraz sukcesywne dostawy środków czystości

Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-951 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4649112 , fax. 022 4649241
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie
    ul. Krakowskie Przedmieście 25 25
    00-951 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4649112, fax. 022 4649241
    REGON: 01023757000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pa.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 i ul. Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do wyżej wymienionych budynków oraz sukcesywne dostawy środków czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część pierwsza : Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 i ul. Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do wyżej wymienionych budynków. CPV : 74750000-1 1. Szczegółowy zakres prac określają: Załącznik Nr 1 (Szczegółowy zakres prac) oraz Załącznik Nr 3 (Wzór umowy) do SIWZ. 1.1. Lokalizacja: ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1- Usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w kompleksie budynków przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 oraz terenu przyległego. Lp. Opis Jednostka miary Ilość 1. Powierzchnia wewnątrz budynku (pięć kondygnacji - ciągi komunikacyjne i duża sala konferencyjna) Na każdym poziomie toalety oraz pomieszczenia socjalne (z wyłączeniem I -go piętra) m2 901 2. Teren przyległy do budynku m2 300 3. Korytarze w piwnicy (jedna toaleta z jedną kabiną) m2 103 4. Gabinety lekarskie (jedna toaleta z jedną kabiną) m2 84 5. Okna (drewniane, dwuskrzydłowe, skrzynkowe ze szprosami - 6 szt., okna jednoramowe ze szprosami 31 szt.) szt. 37 1.2. Lokalizacja: ul. Ostroroga 24E - Usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynku przy ul. Ostroroga 24E oraz terenu przyległego. Lp. Opis Jednostka miary Ilość 1. Powierzchnia użytkowa (sześć kondygnacji - pomieszczenia biurowe, socjalne, ciągi komunikacyjne, sanitariaty i duża sala konferencyjna) Na każdym piętrze toalety (męska i damska) oraz po jednym pomieszczeniu socjalnym m2 1 573 2. Teren przyległy do budynku m2 1 195 3. Okna szt. 72 2. Okres realizacji zamówienia: od dnia 4 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. Część druga: Sukcesywne dostawy środków czystości CPV: 39.83.12.10-1, 39.83.13.00-9, 39.81.30.00-4. Szczegółowy zakres dostaw środków czystości określają: Załącznik Nr 1A i Załącznik Nr 3A (Wzór umowy dostawy) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości 3 000 zł, przed upływem terminu składania ofert. 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 lutego 2007 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275), 2.Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie Nr rachunku: 80 1500 1777 1217 7002 9483 0000 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy, - SIWZ (ZP/10/A/2009). 3.Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 4.Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku musi być dołączony do oferty. 5.Wadium zostanie zwrócone wykonawcom niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. 6.Za prawidłowo wniesione w pieniądzu wadium uznaje się przelew dokonany z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. 2.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w szczególności spełniać następujące wymagania: -dysponować osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 27 i art. 67 ust. 2 pkt 1,2 i 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych (UOIN) z dnia 22 stycznia 1999 r. (Dz.U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.) -w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie zrealizować (zakończyć), co najmniej 3 zamówienia w zakresie sprzątania pomieszczeń o powierzchni co najmniej 2 000 m2, -posiadać aktualne Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej (dokonane wpłaty należnych składek) na sumę ubezpieczenia, która musi wynosić minimum:- 1.000.000,00 zł - suma gwarantowana na jedno zdarzenie - 500.000,00 zł. 3.Ocena spełnienia warunków zawartych w rozdziale I oraz V SIWZ będzie się odbywała na zasadzie spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. 4.Jeżeli Wykonawca nie dołączy wymaganych dokumentów do oferty lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione wymagania określone w pkt. 1 i 2, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik do Formularza oferty) - w oryginale. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, oprócz informacji, o której mowa w pkt 2 wystawionej na każdego ze wspólników, muszą przedłożyć informację z KRK (dotyczącą podmiotów zbiorowych), o której mowa w pkt 3, wystawioną ma spółkę. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: -Oświadczenia, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli poufne zgodnie z art. 27 i art. 67 ust. 2 pkt 1,2 i 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych (UOIN) z dnia 22 stycznia 1999 r. (Dz.U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.) -Wykazu co najmniej 3 zamówień jakie zrealizowali (zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie, których przedmiotem było sprzątanie pomieszczeń o powierzchni co najmniej 2 000 m2. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda złożenia dokumentu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę aktualnego Ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej (dokonane wpłaty należnych składek) na sumę ubezpieczenia, która musi wynosić minimum:- 1.000.000,00 zł - suma gwarantowana na jedno zdarzenie - 500.000,00 zł. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1)o których mowa ust. 2 pkt 2 i 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2)o których mowa w ust. 2 pkt 1 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1) lit. a) i c) oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1) lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 8.W przypadku, gdy wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu z ust. 2-4, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 9.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Konsorcjum), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 pkt. 1-3 (lub odpowiednio rozdział IV ust. 5), odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 10.Zalecane jest zachowanie kolejności składanych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pa.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach