Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie: Al. Partyzantów 3 oraz ul. Radziejowska 1/5

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, al. Partyzantów 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8543100 , fax. 046 8543110
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    al. Partyzantów 3 3
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8543100, fax. 046 8543110
    REGON: 00064185100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie: Al. Partyzantów 3 oraz ul. Radziejowska 1/5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu w Żyrardowie: Al. Partyzantów 3 o powierzchni ok. 3 690,5 m? oraz budynku Sądu - Wydział Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowska 1/5 o powierzchni ok. 363 m? ( łączna powierzchnia ok. 4053,5 m?) Są to prace polegające m.in. na: 1.Sprzątanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych znajdujących się w dwóch budynkach przy użyciu własnego sprzętu i zapewnieniu środków czyszczących. 2. Stałe zabezpieczenie w art. higieniczne (papier toaletowy, ręczniki ( składane białe- kostka) tylko w budynku ul. Radziejowska 1/5 (dla 16 pracowników), kostki zapachowe WC do muszli oraz wykładane na parapety itp., o odpowiedniej jakości nie odbiegającej od średniej jakości występujących na rynku w ilościach zabezpieczających potrzeby pracowników Sądu w żądanym okresie. 3. Sprzątanie powierzchni biurowej w budynku przy Al. Partyzantów 3 odbywać się będzie po godz. 16.00 z wyjątkiem pomieszczeń księgowości z kasą, archiwum oraz serwerownia - są sprzątane w godz. 8.00-16.00 w obecności pracowników. W poniedziałki sprzątanie sekretariatów odbywa się po godz. 18.00. 4. Sprzątanie powierzchni w budynku przy ul. Radziejowskiej 1/5 odbywa się w godz. 8.00-16.00. 5. Utrzymanie czystości polegać będzie m.in. na: 1) codziennym sprzątaniu powierzchni w budynkach zgodnie z wyszczególnieniem pomieszczeń w zał. Nr 1.1 do oferty. 2) codziennym wycieraniu na wilgotno twardych powierzchni podłóg z użyciem odpowiednich środków myjących, usuwanie plam, odkurzaniu wykładzin 3) bieżące utrzymanie w czystości wyposażenia znajdującego się w budynkach - przecieranie odpowiednimi środkami czyszcząco-konserwującymi, 4) bieżąca wymiana worków do niszczarek i koszy w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, archiwach, toaletach i korytarzach, 5) codzienne odkurzanie wycieraczek dywanowych oraz ich pranie dwa razy w miesiącu 6) dwukrotne mycie okien ( szyby zespolone) do dnia. 30.10.2009r.oraz 30.04.2010r), 7) bieżące usuwanie zabrudzeń z szyb drzwi przeszklonych, windy 8) konserwacja okresowa posadzek z gresu, marmoleum, paneli- raz w roku w terminie do 30 listopada 2009r. - mycie przy użyciu specjalistycznego sprzętu i pokrycie odpowiednimi środkami zabezpieczająco-impregunującymi. W przypadku zabezpieczenia marmoleum - należy przeprowadzić akrylowanie. 6. Codziennego świadczenia usług tzw. serwisu w budynku Al. Partyzantów 3 w godz. 10.00-16.00, w ramach którego będzie utrzymywana czystość posadzek w ciągach komunikacyjnych, usuwanie widocznych zabrudzeń oraz sprzątanie pomieszczeń, dla których wymagana jest obecność pracowników. 7. Bieżące dostarczanie i wykładanie we wszystkich toaletach środków higieny tj. kostek WC do muszli klozetowych, papier toaletowy typu Mola lub równoważny oraz raz w miesiącu kostek zapachowych na parapety. 8. Bieżące dostarczanie i wykładanie dodatkowo prócz artykułów w/w wymienionych w toaletach przy ul. Radziejowskiej dla 16 pracowników ręczników papierowych - białe składane. Jakość materiałów czyszczących i higienicznych nie może odbiegać od średniej jakości występujących na rynku w/w towarów w ilościach zabezpieczających potrzeby pracowników Sądu w żądanym okresie. Szczegółowy wykaz powierzchni w załączniku nr 1.1. do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 171, poz. 1058-tekst jednolity) Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w zał nr 2 do SWIZ oraz pozostałych dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia. Jeśli z treści w/w oświadczenia oraz dokumentów określonych w pkt. 8 wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunki o których wyżej mowa zamawiający uzna, że ostały one spełnione
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Ustawą - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; c) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług sprzątania w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych o łącznej powierzchni minimum 3 500m? z podaniem ich wartości, wielkości sprzątanej powierzchni, dat wykonania i odbiorców - zał nr 4. Mogą to być prace na kilku obiektach o mniejszej powierzchni lecz łącznie przedstawione prace mają dotyczyć powierzchni 3 500m? . d) Referencje potwierdzające, że wykonane lub wykonywane usługi sprzątania powierzchni min. 3 500 m? realizowane były lub są należycie - mogą dotyczyć kilku mniejszych obiektów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach