Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 640 747 , fax. 426 640 749
- Data zamieszczenia: 2018-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Aleja Kościuszki 107/109
90928 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 640 747, fax. 426 640 749
REGON: 32341800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd - państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a. sprzątanie codzienne pokoi biurowych, sal rozpraw, pomieszczeń pozostających w dyspozycji Policji sądowej, toalet, korytarzy i klatek schodowych przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnieniem dozowników w toaletach na mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, b. maszynowe mycie posadzek na korytarzach, c. mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni okien wraz z parapetami i ramami okiennymi – jeden raz w trakcie obowiązywania umowy w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym (w okresie od dnia 15 kwietnia 2019 do 15 czerwca 2019 r.), d. sprzątanie codzienne parkingu i chodnika wraz z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w lokalizacji przy ul. Pomorskiej 37 2. Zamówienie obejmuje usługi sprzątania - utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, które wskazuje się, jako przykłady usług o ustalonych standardach jakościowych (zob. wyrok KIO z 28 listopada 2014 r., sygn. akt KIO 2395/14). Żadna z czynności objętych sprzątaniem nie wykracza poza to, co powszechnie rozumie się przez sprzątanie obiektów biurowych, wewnątrz i na zewnątrz. Każda z czynności składających się na przedmiot zamówienia ma ustalony na rynku tego typu usług standard jakościowy, który w tym przypadku sprowadza się do tego, że wiadomo jest, jaki ma być jej rezultat – czysta podłoga, schody, glazura, okna, drzwi, umywalka itd. Ponadto zastrzeżenie przez zamawiającego otwartego katalogu środków czystości, przy których użyciu mają być wykonywane poszczególne czynności, w tym zastrzeżenie ich dostosowania do potrzeb danej powierzchni, nie powoduje, że usługi objęte przedmiotem zamówienia przestają być standardowe. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie i ściśle określony w siwz, a jedynym elementem odpowiedzi wykonawców będzie cena. Usługi będą świadczone na bieżąco, środki czystości używane do czyszczenia i konserwacji nie generują żadnych dodatkowych kosztów magazynowania i składowania, produkty typu ręczniki papierowe, papier toaletowy podlegają bezpośredniemu zużyciu przez pracowników zamawiającego i nie generują dodatkowych kosztów użytkowania lub zużycia. Brak jest również kosztów utylizacji produktów, gdyż zużyte materiały wywożone są wraz z innymi odpadami na wywóz (zamawiający posiada odrębną umowę na wywóz odpadów, której koszty są stałe). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wraz z zaopatrywaniem w środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach jednostek prokuratury okręgu piotrkowskiego
Dodano: 2022-11-15 - Usługa utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wraz z zaopatrywaniem w środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2022-08-18 - Utrzymanie czystości w budynku oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127
Dodano: 2021-02-02 - „Sprzątanie pomieszczeń siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, Rejonów Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów Drogowych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. w podziale na 6 zadań.”
Dodano: 2020-11-12 - WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2020-10-06 - WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2020-09-24 - Usługa kompleksowego utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wolnostojącymi wraz z zaopatrywaniem w podstawowe środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2020-01-29 - ,,Świadczenie usług porządkowych dla miejskich jednostek organizacyjnych – Centrum Usług Wspólnych, Zarządu Dróg i Transportu, Zarządu Inwestycji Miejskich w Łodzi.”
Dodano: 2018-12-21 - Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi , Rejonów Dróg Wojewódzkich i Obwodów Drogowych w 2019 r. z podziałem na 6 zadań.
Dodano: 2018-12-05