Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
- Data zamieszczenia: 2020-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
Al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
REGON: 47085064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sprzątanie pomieszczeń siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, Rejonów Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów Drogowych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. w podziale na 6 zadań.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Sprzątanie pomieszczeń siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, Rejonów Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów Drogowych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. w podziale na 6 zadań.” Zadanie nr 1 Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, Al. Piłsudskiego 12, Zadanie nr 2 Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie, ul. Lipowa 67 A; Obwód Drogowy Bełchatów- Grocholice ul. Brzozowa 3; Obwód Drogowy Przedbórz, ul. Spacerowa 4, Zadanie nr 3 Rejon Dróg Wojewódzkich w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171; Obwód Drogowy Łowicz ul. Jana Pawła II 171; Obwód Drogowy Białej Rawskiej w m. Żurawia 1, Zadanie nr 4 Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim w tym: Obwód Drogowy Opoczno-Januszewice 1E; Obwód Drogowy Koluszki ul. 11 Listopada 74, Zadanie nr 5 Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach ul. Mickiewicza 32; Obwód Drogowy Uniejów ul. Dąbska 57; Obwód Drogowy Zygry, Zadanie nr 6 Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu ul. Targowa 9; Obwód Drogowy Działoszyn ul. Ogrodowa 4; Obwód Drogowy Widawa ul. Kuziówek 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1 700,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset 00/100). zadanie nr 2 – 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). zadanie nr 3 - 900,00 zł (słownie złotych : dziewięćset 00/100) zadanie nr 4 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). zadanie nr 5 - 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100). zadanie nr 6 - 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) jest zobowiązany, o ile jest to wiadome, podać nazwy podwykonawców; b) jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt III.2.2) 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3) i III.4) ppkt [1] składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wraz z zaopatrywaniem w środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach jednostek prokuratury okręgu piotrkowskiego
Dodano: 2022-11-15 - Usługa utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wraz z zaopatrywaniem w środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2022-08-18 - Utrzymanie czystości w budynku oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127
Dodano: 2021-02-02 - WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2020-10-06 - WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2020-09-24 - Usługa kompleksowego utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wolnostojącymi wraz z zaopatrywaniem w podstawowe środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2020-01-29 - ,,Świadczenie usług porządkowych dla miejskich jednostek organizacyjnych – Centrum Usług Wspólnych, Zarządu Dróg i Transportu, Zarządu Inwestycji Miejskich w Łodzi.”
Dodano: 2018-12-21 - Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi , Rejonów Dróg Wojewódzkich i Obwodów Drogowych w 2019 r. z podziałem na 6 zadań.
Dodano: 2018-12-05 - Usługa kompleksowego utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wolnostojącymi wraz z zaopatrywaniem w podstawowe środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2018-11-02