Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3 Maja 13/15
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 647 65 66 , fax. 44 647 44 70
- Data zamieszczenia: 2022-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim
Al. 3 Maja 13/15
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 44 647 65 66, fax. 44 647 44 70
REGON: 000569622 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-piotrkow-trybunalski
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach jednostek prokuratury okręgu piotrkowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim wraz z terenem przyległymPrzedmiotowe usługi świadczone będą od poniedziałku do piątku w godzinach:a) od 7:30 – w zakresie sprzątania niektórych pomieszczeń wewnątrz budynku. /Personel sprzątający: umowa o pracę, 1 etat/b) od 12:00 – w zakresie sprzątania pozostałych pomieszczeń wewnątrz budynku. /Personel sprzątający: umowa o pracę, 2 etaty/Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie w obecności pracowników Prokuratury. Personel Wykonawcy zobowiązany jest ustalić z tymi pracownikami dokładny czas sprzątania pomieszczeń.c) do 8:00 – w zakresie sprzątania terenów zewnętrznych, przylegających do budynku. /Personel sprzątający: umowa o pracę, 0.25 etatu/W zakresie usług odśnieżania i usuwania gołoledzi w okresie zimowym przedmiotowe usługi świadczone będą w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska, w tym w dniach pracy Zamawiającego, co najmniej godzinę przed rozpoczęciem pracy Zamawiającego i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia.Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie wraz z terenem przyległymPrzedmiotowe usługi świadczone będą od poniedziałku do piątku w godzinach:a) od 7:30 w zakresie sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku. /Personel sprzątający: umowa o pracę, 1.50 etatu/b) do 8:00 – w zakresie sprzątania terenów zewnętrznych, przylegających do budynku. /Personel sprzątający: umowa o pracę, 0.25 etatu/c) w zakresie usług odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei w okresie zimowym przedmiotowe usługi świadczone będą w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia.Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Opocznie.Przedmiotowe usługi świadczone będą od poniedziałku do piątku w godzinach:a) od 7:30 w zakresie sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku. /Personel sprzątający: umowa o pracę, 0.75 etatu/Liczba zatrudnionych w Prokuraturze Rejonowej w Opocznie – 12 osób.Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Radomsku.Przedmiotowe usługi świadczone będą od poniedziałku do piątku w godzinach:a) od 7:30 w zakresie sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku. /Personel sprzątający: umowa o pracę, 0.75 etatu/Liczba zatrudnionych w Prokuraturze Rejonowej w Radomsku – 25 osóbŚwiadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim.Przedmiotowe usługi świadczone będą od poniedziałku do piątku w godzinach:a) od 7:30 w zakresie sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku. /Personel sprzątający: umowa o pracę, 0.75 etatu/Liczba zatrudnionych w Prokuraturze Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim – 20 osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150.000,00 PLN;d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda.Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wraz z zaopatrywaniem w środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2024-03-01 - Usługa utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wraz z zaopatrywaniem w środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2022-08-18 - Utrzymanie czystości w budynku oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127
Dodano: 2021-02-02 - „Sprzątanie pomieszczeń siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi, Rejonów Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów Drogowych w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. w podziale na 6 zadań.”
Dodano: 2020-11-12 - WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2020-10-06 - WYKONYWANIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNYCH ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2020-09-24 - Usługa kompleksowego utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wolnostojącymi wraz z zaopatrywaniem w podstawowe środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2020-01-29 - ,,Świadczenie usług porządkowych dla miejskich jednostek organizacyjnych – Centrum Usług Wspólnych, Zarządu Dróg i Transportu, Zarządu Inwestycji Miejskich w Łodzi.”
Dodano: 2018-12-21 - Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi , Rejonów Dróg Wojewódzkich i Obwodów Drogowych w 2019 r. z podziałem na 6 zadań.
Dodano: 2018-12-05 - Usługa kompleksowego utrzymywania czystości pomieszczeń administracji oraz pomieszczeń bibliotecznych, a także terenu przed budynkami wolnostojącymi wraz z zaopatrywaniem w podstawowe środki higieny Biblioteki Miejskiej w Łodzi
Dodano: 2018-11-02