Przetargi.pl
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH I KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ W BYDGOSZCZY

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-830 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5822723 , fax. 052 5822363
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-830 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5822723, fax. 052 5822363
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH I KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ W BYDGOSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje sprzątanie w budynkach przy ul: Toruńskiej 174a, Redłowskiej 8, Zygmunta Augusta 10 i Gdańskiej 47a, Konfederatów Barskich 7. Budynek przy ul. Toruńskiej 174a Powierzchnia 2349,5 m2 w tym 217 m2 pomieszczeń do sprzątania 1 raz w tygodniu (pomieszczenia nr 011, 012, 013, 014, 015, 016 i 02): biura - podłoga typu tarkett, (węzeł dyrektorski) - panele podłogowe, pomieszczenia higieniczno sanitarne, klatki schodowe i korytarze - płytki. Pomieszczenia kasy głównej, kas biletowych, pokój nr 401,402,403,101 (łącznie 156m2) - sprzątanie w czasie godzin pracy Zamawiającego. Budynek przy ul. Redłowskiej 8 Powierzchnia 396 m2, w tym 191,93 m2 pomieszczeń z wykładziną dywanową - sprzątanie po godzinach pracy Zamawiającego. Budynek przy ul. Zygmunta Augusta 10 Powierzchnia 55,0 m2 - sprzątanie w czasie godzin pracy Zamawiającego. Budynek przy ul. Gdańskiej 47A Powierzchnia 86,3 m2 - sprzątanie w czasie godzin pracy Zamawiającego. Budynek przy ul. Konfederatów Barskich 7 Powierzchnia 61,21 m2 - sprzątanie w czasie godzin pracy Zamawiającego. Wykonawca - zakupuje odpowiednie środki (tzn. emulsje do PCV samo połyskową i antypoślizgową - typu Sidolux lub równoważne, płyn antypoślizgowy - nabłyszczający do płytek, płyn do czyszczenia urządzeń sanitarnych usuwający kamień i rdze, odświeżacze powietrza do toalet w płynie i spreju, preparat do pielęgnacji powierzchni drewnianych - typu Pronto lub równoważne, kostki toaletowe, płyn do czyszczenia toalet, uniwersalny płyn do czyszczenia, worki na śmieci do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i biur oraz inne środki) do utrzymania czystości w ilościach zapewniających właściwe wykonanie zamówienia, - zobowiązany jest do posiadania odkurzaczy i innego sprzętu potrzebnego do utrzymania czystości. Zamawiający - dostarcza środki higieniczne do toalet i kuchni (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe do rąk, ręczniki papierowe Z , torebki higieniczne i płyn do naczyń). Ogólny zakres obowiązków 1. Utrzymanie w czystości pomieszczeń WC (sprzątanie dwa razy dziennie: o godz. 10.00-11.00 i po godzinach pracy pracowników Zamawiającego - ul. Toruńska 174a, pozostałe obiekty jeden raz dziennie: w budynkach przy ul. Zygmunta Augusta 10 i Gdańskiej 47a, Konfederatów Barskich 7 w czasie godzin pracy pracowników Zamawiającego, a w budynku przy ul. Redłowskiej 8 po godzinach pracy). 2. Uzupełnianie środków higienicznych w toaletach i kuchniach (mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, ręczniki papierowe Z, płyn do naczyń) dostarczonych przez Zamawiającego - według potrzeb (minimum dwa razy dziennie). 3. Wymiana kostek zapachowych w WC - dwa razy w tygodniu oraz odświeżaczy powietrza w WC - według potrzeb 4. Mycie luster w pomieszczeniach biurowych - jeden raz w tygodniu oraz luster w pomieszczeniach WC - codziennie. 5. Czyszczenie popielniczek w miejscach przeznaczonych do palenia - dwa razy dziennie. 6. Mycie koszy na śmieci jeden raz na dwa tygodnie i codzienna wymiana worków na odpady w koszach. 7. Mycie drzwi wraz z futrynami - jeden raz na dwa tygodnie. 8. Mycie kaloryferów wraz z rurami - jeden raz na dwa tygodnie. 9. Mycie krzeseł w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach (jeden raz w tygodniu). 10. Konserwacja mebli i odbojnic w pomieszczeniach biurowych (jeden raz w tygodniu). 11. Mycie okien i karniszy (dwa razy w roku) wg uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym harmonogramu. 12. Mycie okien i karniszy w (węźle dyrektorskim) (cztery razy w roku) wg uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym harmonogramem. 13. Pranie wykładzin podłogowych (dwa razy w roku). 14. Czyszczenie tapicerki: krzesła, fotele (dwa razy w roku). 15. Codzienne zamiatanie podłóg, odkurzanie wykładzin, usuwanie nieczystości z pomieszczeń biurowych. 16. Zamiatanie podłóg na korytarzach oraz utrzymanie w czystości schodów balustrad i lamperii - dwa razy dziennie 17. Codzienne mycie podłóg. 18. Codzienne utrzymanie w czystości udostępnionych biurek. 19. Codzienne utrzymanie w czystości parapetów. 20. Utrzymanie w czystości jednostki centralnej oraz monitora z wyłączeniem ekranu (jeden raz w tygodniu). 21. Pastowanie i froterowanie podłóg w (węźle dyrektorskim) (jeden raz w tygodniu). 22. Codzienne sprzątanie kuchni w budynku przy ul. Toruńskiej 174a wraz z myciem wszystkich naczyń. 23. Zmywanie podłogi w laboratorium - jeden raz dziennie. 24. Mycie i pielęgnacja kwiatów doniczkowych znajdujących się na korytarzach, i w (węźle dyrektorskim). 25. Usuwanie zauważonych nieczystości na terenie budynku - na bieżąco. 26.Codzienne odnotowanie wykonanych czynności przez pracowników Wykonawcy w zeszycie kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) ) jednej usługi o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000 PLN, dotyczącej utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, wykonywanej przez okres minimum 1 roku. 2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 15.000,- (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) PLN, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 30.000,- (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) PLN, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.1., 10.1.2. i 10.1.3. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.4 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1. SIWZ spełnia Wykonawca. 5. Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1) UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1) UPZP, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie powyższych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.2 pkt. 3) UPZP. 6. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1) UPZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w pkt 10.1.2. SIWZ z podaniem odbiorców, przedmiotu wartości i dat wykonania, (wg wzoru Zamawiającego), 3. dokumenty potwierdzające - minimum jeden (np. referencja, protokół odbioru końcowego ), że usługi przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie, 4. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego); 5. aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach