Przetargi.pl
Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w Lublińcu.

Burmistrz Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034/3530100
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta
    ul. Paderewskiego 5 5
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034/3530100
    REGON: 00052628000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów w Lublińcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca obejmujących między innymi: - oczyszczanie ulic o łącznej długości ok. 151.282 mb (oczyszczanie i wywóz nieczystości - zmiotek - tj. śmieci, błota, ziemi z drogi i pasa drogowego również po zimie), - oczyszczenie chodników i placów o łącznej powierzchni ok. 73.762 mkw. (oczyszczanie i wywóz nieczystości - zmiotek - tj. śmieci, błota, ziemi z chodników i placów), - opróżnianie oraz doraźne oczyszczanie koszy ulicznych wraz utrzymaniem czystości w miejscu ustawienia koszy, zamiatanie śmieci wysypanych poza kosze, liczba koszy: ok. 343 szt., - dostawa i montaż nowych koszy ulicznych w ilości 60 szt., - oczyszczanie 12 przystanków autobusowych oraz 20 słupów i tablic ogłoszeniowych, - wykonanie prac dodatkowych w tym m.in. likwidacja dzikich wysypisk, oczyszczanie boiska sportowego Unia, obsługa imprez plenerowych (ustawianie i obsługa kabin WC, ustawianie i opróżnianie pojemników).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: - samochód samowyładowczy min. 5 t - 1 szt. - samochód dostawczy - min. 1 szt. - zamiatarka do ulic - min. 1szt. - samochód samowyładowczy do wywozu kontenerów (dźwig bramowy) - min. 1 szt; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymienionego sprzętu; w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę w zakresie oczyszczanie ulic, placów i chodników o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (łącznie z podatkiem VAT).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykaz sprzętu, jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, powinien on przedstawić dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie oczyszczania ulic, placów i chodników o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł (łącznie z podatkiem VAT) z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty; pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu, w przypadku gdy wykonawca w wykazie wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach