Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na przystankach.

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Popiełuszki 4/6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34 , fax. 34 3664305 wew. 60, 3664337
  • Data zamieszczenia: 2014-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
    ul. Popiełuszki 4/6 4/6
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3664095, 3664337 wew. 34, fax. 34 3664305 wew. 60, 3664337
    REGON: 15030984700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na przystankach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przez całoroczne utrzymanie w czystości przystanków należy rozumieć oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu w tym usuwanie śniegu i lodu w okresie zimowym, opróżnianie koszy na śmieci , usuwania chwastów na przystankach, posypywanie powierzchni przystanków środkami przeciwpoślizgowymi w okresie zimowym oraz usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z dachów wiat. Do czynności utrzymania przystanków należy również w przypadku zaistnienia aktów wandalizmu - uprzątnięcie szkła po rozbiciu szyb w wiacie, i uprzątnięcie nieczystości w przypadku wywrócenia kosza z odpadami. W tym wyjazdy interwencyjne na zlecenie Zamawiajacego dotyczących stwierdzenia zaistnienia aktów wandalizmu i nieprawidłowości jednostkowych na przystankach z wszystkich stref poza harmonogramem wyjazdów. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości na przystankach na terenie miasta Częstochowy, wyszczególnionych w załączonym do SIWZ wykazie, zwanym wykaz infrastruktury przystankowej, określającym powierzchnię oraz częstotliwość ich sprzątania - załącznik nr 1 do umowy 2. Do zakresu obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji usługi utrzymania czystości na przystankach należy: 1)oczyszczanie peronów przystanków na całej ich powierzchni, w tym części wewnętrznej wiaty przystankowej oraz dojścia od wiaty do peronu, 2)opróżnianie koszy na śmieci, o pojemności do 40 litrów, znajdujących się na terenie przystanku, 3)usuwanie traw i chwastów na przystankach, 4)na bieżąco odśnieżanie, pryzmowanie śniegu tak, aby nie stanowiło to utrudnienia i zagrożenia bezpieczeństwa ruchu pasażerów, posypywanie materiałem szorstkim wszystkich przystanków oraz peronów autobusowych zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, 5)usuwanie śniegu z ławek na przystankach, 6)na bieżąco likwidowanie lodu i gołoledzi, 7)po okresie zimowym, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym należy Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z przystanków materiałów szorstkich, 8)W zakresie zimowego oczyszczania przystanków, tj. czynności wskazanych w § 2 ust. 2 Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego oczyszczania wszystkich przystanków. Przy czym, od momentu ustania opadów śniegu Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia śniegu z przystanków, nie później niż: 1) wszystkie przystanki położone w strefie I w terminie do 4 godzin; 2) przystanki posiadające wybrukowane perony położone w strefie II w terminie do 8 godzin; 3) przystanki posiadające wybrukowane perony położone w strefie III w terminie do 12 godzin. 9)usuwanie nadmiaru śniegu i lodu z dachów wiat, 3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - uporządkowanie przystanków w przypadku zaistnienia aktów wandalizmu: - uprzątnięcie szkła po rozbiciu szyb w wiacie, - uprzątnięcie nieczystości w przypadku wywrócenia kosza z odpadami, w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego. Zgłoszenie będzie przekazywane w formie poczty elektronicznej lub telefonicznie na adres lub numer wskazany w § 2 ust.6 Umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia o 5% zakresu prac określonych w ww. punktach. 5. Niezależnie od świadczenia usług, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany, jest w ramach wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 1 umowy (tj. bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia), do wykonywania każdego miesiąca do minimum 50 (słownie: pięćdziesiąt) wyjazdów interwencyjnych w celu oczyszczenia wskazanego przez Zamawiającego przystanku na terenie miasta Częstochowy. 6. Wykaz i kategorie przystanków podlegające całorocznemu utrzymaniu w czystości oraz wykaz koszy na śmieci do opróżniania określa załącznik nr 1 do umowy. 7. Wymagane jest zamontowanie na sprzęcie o którym mowa w pkt. 6.2.7 siwz urządzenia do monitoringu satelitarnego. Pełny dostęp do monitoringu udostępniony będzie dla Zamawiającego i będzie elementem dodatkowej kontroli wykonanej usługi. Po ogłoszeniu wyników, a w przeddzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać System Satelitarnego Zarządzania pojazdami GPS. System ma umożliwić pełny monitoring ruchu pojazdów, czas pracy, dostęp do mapy, udostępnienie danych historycznych, harmonogramy pracy, dostęp do raportów administrowania systemem, archiwizację danych oraz transmisję danych. Dzień przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest umożliwić w siedzibie Zamawiającego dostęp w czasie rzeczywistym do pełnego monitoringu pojazdów wykorzystywanych przy realizacji usług. Warunkiem podpisania umowy będzie protokół sporządzony przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy stwierdzający poprawność zainstalowania i uzyskiwania danych z systemu GPS u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej archiwizacji danych pozyskanych z systemu Satelitarnego Zarządzania Pojazdami GPS oraz udostępniania ich na każdorazowe żądanie Zamawiającego, a także udostępnienie formy elektronicznej (mapy przejazdów wraz z ww. trybami pracy) na nośniku typu: płyta CD, DVD, Pendrive, USB Flash Drive, Flash Disc, za każdy miesiąc dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000.00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ILOŚĆ WYJAZDÓW INTERWENCYJNYCH
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach