Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 38/PN/09 NA PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA POD NAZWĄ PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BLOKÓW OPERACYJNYCH Z CENTRALNĄ STERYLIZACJĄ I POMIESZCZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI WRAZ Z DOSTAWĄ NIEZBĘDNEGO WYPOSAŻENIA

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy w likwidacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2776210 , fax. 032 2776210
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy w likwidacji
    ul. Zamkowa 4 4
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2776210, fax. 032 2776210
    REGON: 24008525200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 38/PN/09 NA PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA POD NAZWĄ PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BLOKÓW OPERACYJNYCH Z CENTRALNĄ STERYLIZACJĄ I POMIESZCZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI WRAZ Z DOSTAWĄ NIEZBĘDNEGO WYPOSAŻENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na terenie SP ZOZ Szpitala Rejonowego w Likwidacji przy ul. Zamkowej 4 w Zabrzu w ramach realizacji zadania pn. przebudowa i modernizacja bloków operacyjnych z centralną sterylizacją i pomieszczeniami towarzyszącymi wraz z dostawą niezbędnego wyposażenia zgodnie z treścią oferty Wykonawcy: WARBUD S.A. Al. Jerozolimskie 162 A, 02-342 Warszawa wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego nr 15/PN/09.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wysokość zabezpieczenia wynosi 3% ceny brutto podanej w ofercie. 3. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art.148 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: Wykonanie przez Wykonawcę nie wcześniej niż 3 lata przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi pełnienia Nadzoru Inwestorskiego odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowali co najmniej 3 usługi polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakładzie opieki zdrowotnej oraz dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami (dla wszystkich branżach objętych zamówieniem) posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.) 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VII SIWZ, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: Lp. Wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca Wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1 Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy 1.1. Oświadczenie - załącznik nr 2 2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę nie wcześniej niż 3 lata przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi pełnienia Nadzoru Inwestorskiego odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zrealizowali co najmniej 3 usługi polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakładzie opieki zdrowotnej 6.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 6.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie robót budowlanych wymienionych w powyższym wykazie 7 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie lub będzie dysponował osobą lub osobami (dla wszystkich branżach objętych zamówieniem) posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Budowlanego. Wpisanym do Izby Inżynierów Budownictwa 7.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji- załacznik nr 4 Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest dostarczyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Kopie uprawnień budowlanych do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Budowlanego we wszystkich branżach objętych zamówieniem. Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srzabrze.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach