Przetargi.pl
Utrzymanie czystości powierzchni użytkowych w obiekcie: Nadleśnictwa Oława Bystrzyca, ul. Lipowa 8

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3036724, 3036725 , fax. 071 3036724
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława
    Bystrzyca, ul. Lipowa 8 8
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3036724, 3036725, fax. 071 3036724
    REGON: 93102416100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości powierzchni użytkowych w obiekcie: Nadleśnictwa Oława Bystrzyca, ul. Lipowa 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości powierzchni użytkowych w siedzibie Nadleśnictwa Oława, w Bystrzycy przy ul. Lipowej 8, 55-200 Oława wraz bieżącym dbaniem o stan roślin zlokalizowanych w obiekcie. 1.Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w Załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ 2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o wytyczne przewidziane przez Zamawiającego w Załączniku nr 7, dotyczące zwłaszcza zakresu i częstotliwości wykonywanych prac, standardów jakości utrzymania czystości obowiązujących Wykonawcę oraz środków czystości stosowanych przez Wykonawcę. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania Wykonawcy w ramach zawartej umowy wykonania prac nieokreślonych w Załączniku nr 7 wynikających z ewentualnie przeprowadzonych remontów Nadleśnictwa. Przypadki takie winne zostać skalkulowane przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty. 4.Wykonawca na czas wykonywanych usług przejmuje pełną odpowiedzialność cywilną i karną za mienie Zamawiającego znajdujące się na obiekcie. 5.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. przez jego pracowników, lub osoby trzecie wykonujące przedmiot umowy w jego imieniu, a także za wszelkie wypadki przy świadczeniu usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr konta BGŻ:56 2030 0045 1110 0000 0237 4530. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego. 3.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.11.2012 r. do godz. 930 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferent nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach