Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2021

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    Gminna 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
    REGON: 53901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn. „Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2021” jest wykonanie następujących czynności: 1) wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych, Wywóz nieczystości ciekłych (wody opadowe) ze zbiorników bezodpływowych (opróżnianie 140 szt. studni chłonnych o poj. do 5m3 na drogach gminnych) – obejmuje odbiór nieczystości płynnych przez pojazd asenizacyjny. Termin wykonania zlecenia max. do 5h od zgłoszenia przez Zamawiającego. Należy podać koszt za 1m3 za odbiór i utylizację łącznie. 2) sprzątanie przystanków autobusowych, Sprzątanie przystanków autobusowych, (obecnie ok. 85 szt.), w terminach: na zgłoszenie Zamawiającego, w terminie max. 2 dni roboczych od daty zlecenia, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (cena za 1 szt.): a)Zamiatanie i sprzątanie zatoki przystankowej, a jeżeli nie ma zatoki to w promieniu 10 m. od wiaty przystankowej. b) Usuwanie przerastającej zieleni z terenu zatok przystankowych i przystanków na bieżąco. c) Wykaszanie terenu wokół zatok przystankowych i przystanków do 2 m. od krawędzi zatoki, chodnika, ścieżki pieszo-rowerowej lub przystanku na bieżąco. d) odśnieżanie zatok przystankowych, przystanków i usuwanie gołoledzi. 3) mycie wiat przystankowych, (obecnie ok. 75 szt.), w terminach: na zgłoszenie Zamawiającego w terminie max. 7 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 szt.), 4) sprzątanie terenów gminnych - pasów drogowych wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych wskazanych przez Zamawiającego – w terminach: na zgłoszenie Zamawiającego w terminie max. 7 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 ha), 5) zamiatanie nawierzchni utwardzonych dróg gminnych ok. 80 km. (jezdni wraz z chodnikami z uprzątnięciem terenów w zakresie do istniejących ogrodzeń) z zalegającego piachu, śmieci, liści, itp. przy pomocy sprzętu zapewniającego ograniczenie pylenia wtórnego – na zgłoszenie Zamawiającego w terminie max. 7 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 km), 6) usuwanie roślin z nawierzchni np. chodników, ścieżek rowerowych itp. (wraz z usunięciem nadmiaru ziemi i zieleni ok. 20 cm. od obrzeża chodnika) ok. 85 000 m2. w terminie max. 7 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 m2 oczyszczonego chodnika), 7) utrzymanie chodników wzdłuż nieruchomości stanowiących własność gminy: obejmuje utrzymanie czystości i wywóz zanieczyszczeń na zgłoszenie Zamawiającego w terminie max. 1 dnia roboczego od daty zlecenia (cena za 1 km), 8) odśnieżanie zatok przystankowych, przystanków i usuwanie gołoledzi na zgłoszenie Zamawiającego (cena za 1 szt.). Czas wykonania usługi – max. 6 h od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego 9) czyszczenie studzienek ściekowych i chłonnych w terminie: na zgłoszenie Zamawiającego (cena za 1m3 usuniętego odpadu), Zamawiający dokonuje zgłoszenia telefonicznie lub pocztą elektroniczną. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować odpady powstające w wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: ustawą z dnia 01.07.2011r., o Utrzymaniu Czystości i Porządku w Gminie Lesznowola wraz z rozporządzeniami właściwymi dla przedmiotu zamówienia oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lesznowola., Wykonawca będzie dokonywał zbiórki i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz uwzglęnieniem zmian przepisów w trakcie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do pospisywania oferty. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ - – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 2 pkt IV ppkt 3.1. 2) i 3) SIWZ - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do SIWZ.Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „PRZETARGI” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach