Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2020.

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    Gminna 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
    REGON: 53901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących czynności: 1. Wywóz nieczystości ciekłych (wody opadowe) ze zbiorników bezodpływowych (opróżnianie 140 szt. studni chłonnych o pojemności do 5 m3 na drogach gminnych) obejmujący odbiór nieczystości płynnych przez pojazd asenizacyjny oraz ich utylizację, na zgłoszenie Zamawiającego. 2. Sprzątanie przystanków autobusowych, na zgłoszenie Zamawiającego (obecnie ok. 75 szt.), w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, obejmujące: 1) zamiatanie i sprzątane zatoki przystankowej, a jeżeli nie ma zatoki to w promieniu 10 m od wiaty przystankowej, 2) usuwanie przerastającej zieleni z terenu zatok przystankowych i przystanków - na bieżąco, 3) wykaszanie terenu wokół zatok przystankowych i przystanków do 2 m od krawędzi zatoki, chodnika, ścieżki pieszo - rowerowej lub przystanku - na bieżąco, 4) odśnieżanie zatok przystankowych, przystanków i usuwanie gołoledzi. 3. Mycie wiat przystankowych (obecnie ok. 75 szt.), na zgłoszenie Zamawiającego. 4. Sprzątanie terenów gminnych - pasów drogowych wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, jeden raz na 60 dni, na zgłoszenie Zamawiającego. 5. Zamiatanie nawierzchni utwardzonych dróg gminnych ok. 80 km (jezdni wraz z chodnikami wraz z uprzątnięciem terenów w zakresie do istniejących ogrodzeń) z zalegającego piachu, śmieci, liści, itp., wykonane przy użyciu sprzętu zapewniającego ograniczenie pylenia wtórnego, na zgłoszenie Zamawiającego. 6. Koszenie terenów wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych ok. 60 km (dwustronnie do istniejących ogrodzeń lub w granicach pasa drogowego) z wywozem urobku, na zgłoszenie Zamawiającego. 7. Usuwanie roślin z nawierzchni np.: chodników, ścieżek rowerowych, itp. (wraz z usunięciem nadmiaru ziemi i zieleni ok. 20 cm od obrzeża chodnika), ok. 20 000 m2, na zgłoszenie Zamawiającego. 8. Utrzymanie chodników wzdłuż nieruchomości stanowiących własność Gminy, obejmujące utrzymanie czystości i wywóz zanieczyszczeń, na zgłoszenie Zamawiającego. 9. Odśnieżanie zatok przystankowych, przystanków i usuwanie gołoledzi, na zgłoszenie Zamawiającego. 10. Czyszczenie studzienek ściekowych i chłonnych np. z błota, szlamu, śmieci, liści, itp., wraz z wywozem i zagospodarowaniem odpadów, w terminie zgodnym z terminem zamiatania nawierzchni utwardzonych dróg gminnych, na zgłoszenie Zamawiającego. 11. Zapewnienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego kontenera KP-7 i wywóz odpadów zielonych, na zgłoszenie Zamawiającego. 12. Rozdrabnianie i mielenie materiału drzewnego (gałęzi) pozyskanego podczas bieżącego utrzymania terenów gminnych, pasów drogowych dróg gminnych wraz z wywozem urobku, na zgłoszenie Zamawiającego. Zamawiający dokonuje zgłoszenia (zlecenia) pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie Wójta Gminy Lesznowola na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do pospisywania oferty. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 4 pkt 3.1., ppkt 2 i 3 SIWZ. 8) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce PRZETARGI informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA dot. pkt 4) i 5) Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach