Gmina Lesznowola ogłasza przetarg
- Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, , fax. 22 757 92 70
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
Gminna 60
05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, , fax. 22 757 92 70
REGON: 53901200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2018. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących czynności: a) wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych, Wywóz nieczystości ciekłych ( wody opadowe ) ze zbiorników bezodpływowych ( opróżnianie 140 szt. studni chłonnych o poj. do 5 m3 na drogach gminnych ) – obejmuje odbiór nieczystości płynnych przez pojazd asenizacyjny. Termin wykonania zlecenia max. do 5h od zgłoszenia przez Zamawiającego. Należy podać koszt za 1m3 za odbiór i utylizację łącznie. b) sprzątanie przystanków autobusowych. Sprzątanie przystanków autobusowych raz w tygodniu (poniedziałek), obecnie 68 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 1) Zamiatanie i sprzątanie zatoki przystankowej, a jeżeli nie ma zatoki to w promieniu 10 m od wiaty przystankowej. 2) Usuwanie przerastającej zieleni z terenu zatok przystankowych i przystanków na bieżąco. 3) Wykaszanie terenu wokół zatok przystankowych i przystanków do 2 m od krawędzi zatoki, chodnika, ścieżki pieszo - rowerowej lub przystanku na bieżąco. 4) Odśnieżanie zatok przystankowych, przystanków i usuwanie gołoledzi. c) mycie wiat przystankowych, (obecnie 68 szt.),w terminach: na zgłoszenie Zamawiającego w terminie max. 7 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 szt.); d) sprzątanie terenów gminnych - pasów drogowych wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych wskazanych przez Zamawiającego – raz na 60 dni (cena za 1 ha); e) zamiatanie nawierzchni utwardzonych dróg gminnych ok. 75 km ( jezdni wraz z chodnikami z uprzątnięciem terenów w zakresie do istniejących ogrodzeń ) z zalegającego piachu, śmieci , liści, itp. – na zgłoszenie Zamawiającego w terminie max. 7 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 km), f) koszenie terenów wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych ok 60 km (dwustronnie do istniejących ogrodzeń lub w granicach pasa drogowego) z wywozem urobku, wskazanych przez Zamawiającego w terminie max. 7 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 km), g) usuwanie roślin z nawierzchni np. chodników, ścieżek rowerowych itp. (wraz z usunięciem nadmiaru ziemi i zieleni ok. 20 cm od obrzeża chodnika) ok. 20 km, w terminie max. 7 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 m2 oczyszczonego chodnika); h) utrzymanie chodników wzdłuż nieruchomości stanowiących własność gminy: obejmuje utrzymanie czystości i wywóz zanieczyszczeń (cena za 1 km), i) odśnieżanie zatok przystankowych, przystanków i usuwanie gołoledzi na zgłoszenie Zamawiającego (cena za 1 szt.), j) czyszczenie studzienek ściekowych i chłonnych w terminie zgodnym z terminem zamiatania nawierzchni utwardzonych dróg gminnych i na zgłoszenie Zamawiającego (cena za 1 m3 usuniętego odpadu). k) zapewnienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego kontenera KP-7 i wywóz odpadów zielonych – w terminie max. 1 dnia roboczego od daty zlecenia wywozu (cena za wywóz 1 kontenera); l) rozdrabnianie i mielenie materiału drzewnego (gałęzi) pozyskanego podczas bieżącego utrzymania terenów gminnych i dróg gminnych – w terminie max. 10 dni roboczych od daty zlecenia (cena za 1 r-g). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 4 pkt 3.1., ppkt 2 i 3 SIWZ. 7) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce PRZETARGI informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa jakości powietrza poprzez zmywanie ulic na mokro na terenie miasta Zielonka
Dodano: 2024-07-15 - Poprawa jakości powietrza poprzez zmywanie ulic na mokro na terenie miasta Zielonka
Dodano: 2024-06-24 - Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
Dodano: 2024-06-17 - „Utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy Piaseczno”
Dodano: 2024-06-17 - Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
Dodano: 2024-05-10 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w parkach oraz na skwerach i rabatach miejskich
Dodano: 2023-12-21 - Kompleksowe utrzymanie w czystości 209 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola.
Dodano: 2023-12-20 - „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice w 2024 roku”
Dodano: 2023-12-18 - SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW, OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH ORAZ ODBIÓR NIECZYSTOŚCI Z MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE JABŁONNA
Dodano: 2023-12-14 - Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania Targowisk zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2023-11-21