Przetargi.pl
Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2018 r.

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości na terenach gminnych w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości na terenach wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) opróżnianie koszy ulicznych, b) utrzymanie czystości na chodnikach, c) utrzymanie czystości na ulicach, d) utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, e) mycie wiat przystankowych, f) porządkowanie stawów i fontanny, g) porządkowanie podwórek oraz innych terenów w mieście, w tym uprzątanie terenów imprez plenerowych według wskazań Zamawiającego, h) porządkowanie dróg oraz innych terenów na wsi, w tym uprzątanie terenów imprez plenero-wych według wskazań Zamawiającego, i) porządkowanie obiektów zabawowo-rekreacyjnych, j) usuwanie śliskości wyznaczonych chodników, k) wywóz odpadów komunalnych z terenów publicznych, l) zabezpieczenie martwych zwierząt do czasu ich usunięcia przez uprawniony podmiot. 2. Zakres i częstotliwość wymienionych w pkt 1 usług. L.P. Wyszczególnienie robót Jednostka miary Ilość częstotliwość 1 Opróżnianie koszy ulicznych szt. 452 2 x tydzień (wtorek i piątek) tj. 103 razy w roku 2 Utrzymanie czystości na chodnikach 100 m2 689,17 1 x tydzień tj. 52 razy w roku 3 Utrzymanie czystości na ulicach 100 m2 1827,92 1 x 2 tygodnie tj. 26 razy w roku 4 Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych szt. 62 1 x 2 tygodnie tj. 26 razy w roku 5 Mycie wiat przystankowych szt. 8 2 x rok ( II i IV kwartał) 6 Porządkowanie stawów i fontanny 100 m2 119 1 x 2 miesiące 7 Porządkowanie podwórek oraz innych terenów w mieście, w tym uprzątanie terenów imprez plene-rowych według wskazań Zamawiającego 100 m2 w ilości nieprze-kraczającej 2400 arów Wg wskazań Za-mawiającego 8 Porządkowanie dróg oraz innych terenów na wsi, w tym uprzątanie terenów imprez plenerowych według wskazań Zamawiającego 100 m2 w ilości nieprze-kraczającej 2800 arów Wg wskazań Za-mawiającego 9 Porządkowanie obiektów zabawowo-rekreacyjnych szt. 22 1 x 2 tygodnie tj. 26 razy w roku 10 Usuwanie śliskości wyznaczonych chodników 100 m2 W ilości nieprze-kraczającej 6891,7 arów Wg potrzeb 11 Wywóz odpadów komunalnych z terenów pu-blicznych m3 w ilości nieprze-kraczającej 250m3 Wg wskazań Za-mawiającego 12 Zabezpieczenie martwych zwierząt do czasu ich usunięcia przez uprawniony podmiot szt. w ilości nieprze-kraczającej 200 szt. Wg wskazań Za-mawiającego 3. Zakres i zasady świadczenia poszczególnych rodzajów usług. 3.1. Opróżnianie koszy ulicznych. Zakres czynności obejmuje kosze ustawione na w miejscach publicznych na terenie miasta Sulechów i miejscowości wiejskich w obrębie Gminy Sulechów. Do obowiązków Wykonawcy należy opróż-nienie koszy wraz z codziennym uprzątnięciem terenu pod nimi w promieniu 3 metrów od pojemni-ka, załadowanie zebranych odpadów na środek transportu przystosowany do tego celu i przekazanie odpadów do zagospodarowania przedsiębiorcy uprawnionemu zgodnie z obowiązującymi przepisa-mi. W ramach tej usługi Zamawiający przewiduje jeden raz w miesiącu umycie i zdezynfekowanie ko-szy. Obowiązek mycia i dezynfekowania koszy na śmieci będzie wymagalny w miesiącach, w któ-rych czynność ta jest możliwa do wykonania, bez konieczności demontażu koszy w terminach wy-znaczonych przez Zamawiającego. Do wyliczenia kosztu usługi należy przyjąć, że jest to okres od kwietnia do października. Cena obejmuje pracę ludzi, środka transportu i koszt zagospodarowania odpadów. 3.2. Utrzymanie czystości na chodnikach. Utrzymanie czystości na chodnikach polega na zebraniu (poprzez zamiecenie, ręczne zebranie, usu-nięcie darni itp.) odpadów zalegających na chodnikach wyszczególnionych w wykazie (tabela nr 1) dołączonym do specyfikacji oraz usunięciu odpadów z zastosowaniem właściwych środków trans-portu i przekazanie odpadów do zagospodarowania. Niezależnie od ustalonej częstotliwości sprzątania chodników, Wykonawca przejmuje stały nadzór nad stanem czystości powierzchni chodników i w razie potrzeby, a także na interwencję Zamawiają-cego usunie pojedyncze odpady (papiery, folie, butelki, itp.) mogące pojawić się w tych miejscach. Na zlecenie Zamawiającego Wykonawca będzie utrzymywał czystość płotów, tablic, słupków, drzew w zakresie usuwania ogłoszeń, plakatów, afiszy, apeli, ulotek, napisów, rysunków itp. Cena obejmuje pracę ludzi, sprzętu, środka transportu i koszt zagospodarowania odpadów. Tab. 1. WYKAZ CHODNIKÓW L.P. Nazwa ulicy Pow. chodnika w m2 1 2 3 1 1-go Maja 739 2 Al. Wielkopolska 1350 3 Andrzeja Radka 456 4 Armii Krajowej w stronę oś. Konstytucji ciąg pieszy 600 5 Bankowa 1 025 6 Bolesława Chrobrego 126 7 Bolesława Prusa 250 8 Brama Piastowska 312 9 Brzozowa 4 300 10 Cezarego Baryki 450 11 Chopina Fryderyka 100 12 Czapskiego 2000 13 Dąbrowskiego 50 14 Doktora Judyma 315 15 Gdańska 295 16 Gen. Sikorskiego z łącznikiem 300 17 Handlowa 350 18 Jana Pawła II 580 19 Jodłowa 795 20 Kamienna 385 21 Kargowska 2136 22 Kasztanowa 750 23 Klonowa 200 24 Kolejowa 110 25 Konopnickiej 815 26 Kopernika 116 27 Koszarowa 1 165 28 Kościuszki 650 29 Kościuszki 2 500 30 Kościuszki-Kasztanowa 2 577 31 Krańcowa 300 32 Kusocińskiego 1800 33 Kwiatowa 500 34 Lema 999 35 Leśna 300 36 Leśne Echa 50 37 Licealna 768 38 Lipowa 228 39 Łączna 1425 40 Łąkowa 466 41 Łukasiewicza 44 42 Magazynowa 150 43 Mieszka I 219 44 Narutowicza 350 45 Nowa 91 46 Nowy Rynek 56 47 Odrzańska 2300 48 Okrężna wraz z parkingiem 3663 49 Olbromskiego 300 50 Orzeszkowej 173 51 Oś. Nadodrzańskie ciągi piesze 2 500 52 oś. przy ul. Wojska Polskiego 290 53 Oś. Zacisze 1 200 54 Park Kościuszki (chodnik) 1100 55 Park Powstańców Wlkp.(chodnik) 1280 56 Parking SDK 400 57 PCK 1680 58 Piaskowa 966 59 Pl. Kościelny 187 60 Pl. Ks. Michała Kaczmarka 220 61 Plac Ratuszowy 1 200 62 Południowa 630 63 Popioły 130 64 Postój TAXI 1 050 65 Powstańców Wlkp. 360 66 Prosta 280 67 Przemysłowa 970 68 Przyłączna 142 69 Ptasia 374 70 Pułaskiego 480 71 Różana 300 72 Siłaczki 169 73 Słoneczna 126 74 Szklane Domy 200 75 Szkolna 40 76 Środkowa 300 77 Targowa 125 78 Tkacka 336 79 Walki Młodych 225 80 Wańkowicz 900 81 Warszawska 46 82 Wiejska 1710 83 Wieża Ciśnień 145 84 Wojska Polskiego 500 85 Wolsztyńska 873 86 Wspólna 230 87 Zbożowa 570 88 Zielona 181 89 Zwycięstwa 580 90 Żeromskiego 2 700 91 Żurawia 3 243 Razem: 68 917 3.3. Utrzymanie czystości na ulicach. Uprzątnięcie nieczystości na ulicach gminnych wyszczególnionych w wykazie (tabela nr 2) wyko-nywane będzie ręcznie lub przy użyciu sprzętu mechanicznego, samobieżnego lub ciągnionego ze szczególnym uwzględnieniem usuwania śmieci i piasku gromadzącego się przy krawężnikach. Przy oczyszczaniu jezdni będą dodatkowo wykonywane prace związane z usuwaniem trawy i innych roślin przy krawężnikach. Cena obejmuje pracę ludzi, sprzętu, środka transportu i koszt zagospoda-rowania odpadów. Tab. 2. WYKAZ ULIC L.P. Nazwa ulicy Pow. jezdni w m2 1 1-go Maja parking 1 309 2 1-go Maja 2 652 3 Andrzeja Radka 1 960 4 Bankowa 2 200 5 Bolesława Chrobrego 3 421 6 Bolesława Krzywoustego 400 7 Bolesława Prusa 2 198 8 Bolesława Śmiałego 500 9 Brama Piastowska 567 10 Brzoskwiniowa 500 11 Brzozowa (wraz z Brzeziem) 10 800 12 Cezarego Baryki 1 665 13 Chopina Fryderyka 706 14 Cicha 200 15 Czereśniowa 200 16 Dąbrowskiego 1 310 17 Dębowa 1 480 18 Doktora Judyma 1 056 19 Dworcowa 680 20 Gajowa 300 21 Gdańska 6 000 22 Gen. Sikorskiego 1 994 23 Handlowa 1 063 24 Henryka Brodatego 200 25 Kamienna 2 423 26 Klonowa 2 256 27 Kolejowa 2 861 28 Konopnickiej 2 649 29 Kopernika 534 30 Koszarowa 2 143 31 Krańcowa 2 571 32 Krośnieńska 700 33 Krzysztofa Cedry 525 34 Krzywa 900 35 Księcia Odrowąża 410 36 Kwiatowa 2 031 37 Leśna 1 582 38 Leśne Echa 680 39 Licealna 3 186 40 Lipowa 1 629 41 Łąkowa 766 42 Łukasiewicza 623 43 Magazynowa 1 432 44 Mieszka I 3 507 45 Morelowa 1 071 46 Mostowa 690 47 Narutowicza 1 744 48 Nowa 1 201 49 Nowy Rynek 380 50 Odrzańska 3 900 51 Ogrodowa 4 189 52 Okrężna 2 931 53 Olbromskiego 1 860 54 Orzechowa 839 55 Orzeszkowej 462 56 Os. Konstytucji 3 Maja od AK 600 57 Os. Nadodrzańskie ciąg 700 58 Os. Promień - wjazd 200 59 Os. Zacisze 4 375 60 oś. Wojska Polskiego 1 800 61 PCK 1 146 62 Piaskowa od ronda 1 656 63 Pl. Kościelny 1 697 64 Plac Ratuszowy 4 067 65 Plac Wilhelma Pluty 352 66 Polna 1 309 67 Południowa 3 188 68 Popioły 1 410 69 Powstańców Wielkopolskich 3 885 70 Prosta 1 081 71 Prusa 1 495 72 Przedwiośnie 1 320 73 Przyłączna 2 246 74 Ptasia 2 822 75 Pułaskiego 1 405 76 Rozwojowa 3 299 77 Różana 1 577 78 Sezamkowa 865 79 Siłaczki 1 110 80 Skłodowskiej 1 362 81 Słoneczna 2 546 82 Spokojna 1 057 83 Syzyfowa 1 800 84 Szklane Domy 632 85 Szkolna 574 86 Środkowa 400 87 Targowa 964 88 Tkacka 1 047 89 Urody Życia 1 160 90 Walki Młodych 954 91 Warszawska 2 553 92 Wąska 210 93 Wiejska 610 94 Wierna Rzeka 660 95 Wincentego Witosa 1 200 96 Wiśniowa 2 305 97 Wojska Polskiego 3 614 98 Wschodnia 1 362 99 Zaułek Międzymorze 445 100 Zielona 889 101 Zwycięstwa 3 414 102 Żeromskiego 5 152 103 Żurawia 8 241 Razem: 182 792 3.4. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych. Czynność polegać będzie na zebraniu (poprzez zamiecenie, zgrabienie i opróżnienie koszy) odpadów zalegających na przystankach autobusowych wyszczególnionych w wykazie (tabela nr 3) oraz na terenach przyległych w odległości do 15 m od znaku lub wiaty przystanku. Następnie zebrane od-pady zostaną załadowane na właściwy środek transportu, przewiezione i przekazane do zagospodarowania. Cena obejmuje pracę ludzi, środka transportu oraz koszt zago-spodarowania odpadów. Tab. 3. WYKAZ PRZYSTANKÓW AUTOBUSO-WYCH L.P. MIASTO SULECHÓW ILOŚĆ 1 ul. 31-Stycznia przy SP 1 2 2 ul. Bankowa Nadleśnictwo 1 3 ul. Kruszyna przed CUS 1 4 ul. Odrzańska przy kościele 2 5 ul. Odrzańska przy PZMOT 2 6 ul. Poznańska przy Zaciszu 1 7 ul. Przemysłowa przy Ekomelu 1 8 ul. Żwirki i Wigury 2 Razem miasto Sulechów 12 L.P. WIOSKI ILOŚĆ 1 Brody centrum wioski 1 2 Brzezie k. Sulechowa (kier. na Kije) 1 3 Brzezie k.Pomorska 1 4 Buków centrum wioski 1 5 Cigacice ul. Kruczkowskiego 1 6 Cigacice ul. Kwiatowa 1 7 Cigacice ul. Sulechowska 2 8 Głogusz 3 9 Górzykowo w centrum wioski 1 10 Kalsk 3 11 Karczyn w centrum wioski 1 12 Kije (Góry B) 2 13 Kije centrum wioski 2 14 Kije Łochowo 2 15 Klepsk centrum wioski 1 16 Klępsk cmentarz 1 17 Klępsk naprzeciwko sali wiejskiej 1 18 Kreżoły Wielkopolska 2 19 Krężoły 1 20 Kruszyna PGR 2 21 Laskowo przy drodze wojewódzkiej 1 22 Leśna Góra za mostem 2 23 Łęgowo w centrum wioski 3 24 Mozów w centrum wioski 3 25 Nowy Świat przy drodze powiatowej 2 26 Okunin przy drodze krajowej 2 27 Okunin w centrum wioski 2 28 Okunin za przejazdem kolejowym 1 29 Pomorsko w centrum wioski 3 30 Przygubiel w centrum wioski 1 Razem wioski 50 RAZEM GMINA SULECHÓW 62 3.5. Mycie wiat przystankowych. Czynność polega na usunięciu wszelkich zanieczyszczeń i zabrudzeń ze ścian i szyb oraz umyciu przy użyciu wody i środków czyszczących wiat autobusowych wyszczególnionych w wykazie (ta-bela nr 4). Cena obejmuje pracę ludzi, koszty środka transportu oraz środków czyszczących. Tab. 4. WYKAZ WIAT PRZYSTANKOWYCH – przeznaczonych do mycia L.P. MIASTO SULECHÓW ILOŚĆ 1 ul. Odrzańska naprzeciw kościoła 1 2 ul. Kruszyna przed CUS 1 Razem miasto Sulechów 2 L.P. WIOSKI ILOŚĆ 1 Brody centrum wioski 1 2 Głogusz przy drodze wojewódzkiej 1 4 Kije Łochowo 1 5 Kruszyna 2 7 Okunin w centrum wioski 1 Razem wioski 6 RAZEM GMINA SULECHÓW 8 3.6. Porządkowanie stawów i fontanny. Czynność polega na uporządkowaniu (tj. zebraniu, zmieceniu, zagrabieniu) terenów przyległych do stawów wyszczególnionych w wykazie (tabela nr 5), zebraniu odpadów znajdujących się na po-wierzchni wody oraz usunięciu w razie potrzeby zarośli pogarszających estetykę stawu. Dotyczy to wyłącznie roślinności dostępnej z brzegów. W przypadku fontanny czynności obejmują uporządkowanie terenów przyległych do fontanny oraz usunięcie odpadów znajdujących się na powierzchni wody, usunięcie roślinności porastającej obrze-że zbiornika. Cena obejmuje pracę ludzi, środka transportu oraz koszt zagospodarowania odpadów. Tab. 5. WYKAZ STAWÓW I ZBIORNIKÓW L.P. LOKALIZACJA ILOŚĆ (arów) 1. staw przy ul. Kusocińskiego wraz z przyległymi terenem 81 2. staw przy ul. Doktora Judyma wraz z przyległym terenem 20 3. fontanna przy ul. Kościuszki 6 4. staw przy skrzyżowaniu ulic Odrzańska-Południowa 12 Razem: 119 3.7. Porządkowanie podwórek oraz innych terenów w mieście, w tym uprzątanie terenów imprez plenerowych według wskazań Zamawiającego Czynność obejmuje zamiatanie, wygrabienie oraz zebranie odpadów ze wskazanych przez Zamawia-jącego terenów podwórek lub innych terenów w mieście. Cena obejmuje: wykonanie ww. czynności porządkowych, załadowanie zebranych odpadów na właściwy środek transportu, transport oraz koszt zagospodarowania odpadów. 3.8. Porządkowanie dróg oraz innych terenów na wsi, w tym uprzątanie terenów imprez plenero-wych - według wskazań Zamawiającego Czynność obejmuje zamiatanie, wygrabienie oraz zebranie odpadów ze wskazanych przez Zamawia-jącego dróg oraz innych terenów na wsi, z uwzględnieniem terenów na których organizowane są imprezy plenerowe. Cena obejmuje koszt pracy sprzętu, pracowników porządkowych i usunięcia zebranych nieczystości wraz ich transportem i kosztem zagospodarowania . 3.9. Porządkowanie obiektów zabawowo-rekreacyjnych. Czynność polega na zebraniu (poprzez zamiecenie, zgrabienie i opróżnienie koszy) odpadów zalega-jących na obiektach zabawowo – rekreacyjnych wyszczególnionych w wykazie (tabela nr 6). Na-stępnie zebrane odpady zostaną załadowane na właściwy środek transportu, przewiezione i przeka-zane do zagospodarowania. Cena obejmuje pracę ludzi, środka transportu oraz koszt zagospodaro-wania odpadów. Tab. 6. WYKAZ OBIEKTÓW ZABAWOWO-REKREACYJNYCH Lokalizacja obiektu Ilość (szt.) Brody 1 Brzezie k. Sulechowa 1 Głogusz 1 Górzykowo 1 Kalsk 2 Karczyn 1 Kije 1 Klępsk 1 Kruszyna 2 Łęgowo 2 Mozów 1 Obłotne 1 Pomorsko 1 Sulechów 6 Razem: 22 3.10. Usuwanie śliskości wyznaczonych chodników. W razie wystąpienia opadów śniegu lub śliskości powierzchni chodników (oblodzenie), Wykonawca niezwłocznie przystąpi do usunięcia śniegu, skucia lodu oraz posypania chodników środkami likwi-dującymi śliskość. Wykonanie tego obowiązku będzie wymagane w razie wystąpienia ww. zjawiska niezależnie od dni tygodnia. Zakładany czas na odśnieżenie i usunięcie śliskości z chodników nie może przekroczyć 4 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, przy czym Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) utrzymać ciągłą drożność chodników, b) zorganizować całodobowy dyżur - obserwację stanu nawierzchni chodników oraz zapewnić ko-ordynację i nadzór prowadzenia akcji zimowej na chodnikach objętych niniejszym zamówieniem, c) zabezpieczyć gotowość sprzętu wraz z obsługą gwarantującą usunięcie śliskości z chodników, d) zapewnić odpowiednie warunki sprzętowe i organizacyjne umożliwiające realizację zadania oraz zabezpieczyć niezbędną potrzebną ilość środków likwidujących śliskość, e) przeprowadzać odśnieżanie poprzez zgarnianie śniegu, lodu i błota pośniegowego do krawędzi chodnika, a w razie potrzeby ich pryzmowanie w sposób niepowodujący zakłóceń w ruchu pie-szym i pojazdów, z zachowaniem swobodnego dostępu do wyznaczonych przejść dla pieszych oraz urządzeń energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych itp. f) odśnieżanie i usuwanie śliskości z chodników położonych na obszarze ograniczonym ulicami: Okrężna, Wielkopolska, PCK i 1 Maja winna zakończyć się przed godziną 6.00, g) posypywać środkiem likwidującym śliskość całą długość i szerokość wyznaczonych chodników, h) ustawić, co najmniej 16 skrzyń do składowania piasku o pojemności minimum 300 litrów każda. Lokalizacja skrzyń nie może powodować zakłóceń w ruchu pieszym oraz pojazdów i winna umożliwić wykonanie usługi zgodnie z zakresem zamówienia. i) Cena usługi obejmuje pracę ludzi, sprzętu, środka transportu oraz koszt środków likwidujących śliskość. 3.11. Wywóz odpadów komunalnych z terenów publicznych. Czynność polega na postawieniu pojemników, kontenerów lub worków na odpady wg potrzeb, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, które po zapełnieniu należy zabrać, a zgromadzone w nich odpady przekazać do zagospodarowania. Cena obejmuje pracę ludzi, sprzętu, koszt udostępnienia pojemników oraz zagospodarowania odpadów. 3.12. Zabezpieczanie martwych zwierząt do czasu ich usunięcia przez uprawniony podmiot. Czynność polega na przewiezieniu martwych zwierząt domowych i gospodarskich znajdujących się na terenach publicznych (z zachowaniem wszelkich środków ostrożności pod względem sani-tarnym) w bezpieczne miejsce umożliwiające ich usunięcie przez uprawniony podmiot, tak aby nie zostały rozjechane przez pojazdy poruszające się po drogach i aby nie miały kontaktu z ży-wymi zwierzętami i ludźmi. Cena obejmuje pracę pracownika, środka transportu i koszt zakupu materiałów niezbędnych do zachowania środków bezpieczeństwa (m.in. worków, rękawic). Za-kładany czas na zabezpieczenie martwych zwierząt do czasu ich usunięcia przez uprawniony podmiot nie może przekroczyć 2 godzin od momentu zgłoszenia. 4. Wykonawca wykona prace, o których mowa w pkt 1 lit. g, h, j, k , l SIWZ na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego potwierdzone telefaksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail), przy czym zgłoszenie obejmować będzie wskazanie zakresu czynności, lokalizację oraz termin ich wykonania z wyłączeniem usług w zakresie usuwania śliskości wyznaczonych chodników oraz zabezpieczenia martwych zwierząt dla których wskazany termin wynikać będzie z oferty Wykonawcy; 5. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 projektu umo-wy, do dodatkowego opróżnienia koszy ulicznych oraz utrzymania czystości na chodnikach i uli-cach w okresach poprzedzających i następujących po dniach świąt państwowych i religijnych, tzw. długich weekendach itp. W takim przypadku Zamawiający będzie korzystał z prawa telefo-nicznego zlecenia dodatkowego świadczenia usług w ww. zakresie, wskazując miejsce i zakres czynności. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć precyzyjnie ilości tego typu zleceń. 6. Charakterystyka Gminy Sulechów. 1) Gmina Sulechów jest gminą miejsko-wiejską, położoną w powiecie zielonogórskim, woje-wództwie lubuskim. Powierzchnia gminy wynosi 23 657 ha, z czego obszar miejski stanowi 683 ha, a obszar wiejski – 22 974 ha. Teren Gminy Sulechów stanowi miasto Sulechów oraz wsie: Brody, Brzezie k/Sulechowa, Buków, Cigacice, Głogusz, Górki Małe, Górzykowo, Kalsk, Karczyn, Kije, Klępsk, Krężoły, Kruszyna, Leśna Góra, Łęgowo, Pomorsko, Brzezie k. Pomorska, Mozów, Nowy Świat, Obłotne, Okunin, a także przysiółki Boryń, Laskowo, Nowy Klępsk, Przygubiel, Szabliska. 2) Powierzchnia gminy wynosi 23 657 ha, w tym: a) obszar miejski - 683 ha, b) obszar wiejski - 22 974 ha. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie, przez cały okres realizacji zamówienia, usług będących przedmiotem umowy, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością, 2) posiadanie i przedstawienie Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy na realiza-cję przedmiotu zamówienia zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz.1987 ze zm.), 3) zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego w godz. od 7.00 do godz. 20.00, w celu przyj-mowania zgłoszeń od Zamawiającego. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz numerów telefonów z uwzględnieniem łączności bezprze-wodowej, numerów telefaksu oraz adresów poczty e-mail dla celów kontaktu 4) posiadanie, przez cały okres realizacji zamówienia, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującego wszystkie ryzyka zwią-zane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności szkody wyrządzone niewykona-niem lub nienależytym wykonaniem zobowiązań objętych umową, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,- zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody w mieniu, w życiu i zdrowiu powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wy-konujących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 ust. 3 pkt 1-11 umo-wy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 10. Wykonawca oświadcza, że usługi objęte przedmiotem zamówienia należą do zakresu jego działalności i profesjonalnie zajmuje się ich realizacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach