Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Gordziałkowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 1603731 , fax. 758 84 50
- Data zamieszczenia: 2019-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
ul. Gordziałkowskiego 9
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 22 1603731, fax. 758 84 50
REGON: 13017973000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości zarządzanych przez TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach mieszkalnych oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynków TBS „Zieleń Miejska” Sp.z.o.o. ZAKRES CZYNNOŚCI: 1) usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego, polegające na stałym utrzymywaniu czystości i porządku w częściach budynków mieszkalnych, przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców , garażach podziemnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, 2) usługi w budynkach mieszkalnych w zakresie: a) wywieszania flag narodowych na budynkach mieszkalnych z okazji świąt państwowych i uroczystości lokalnych oraz zdejmowanie flag, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, b) doręczania najemcom lokali pism i innej korespondencji od Zamawiającego, c) wywieszania obwieszczeń i zawiadomień w budynkach mieszkalnych oraz zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń wywieszonych bez zgody Zamawiającego. 3) Utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenie nieruchomości i przyległym do nieruchomości w zakresie wynikającym z nałożenia na właścicieli/zarządców nieruchomości przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o lokalnym utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2019 poz. 1579). 4) Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie, pomieszczenie gospodarcze (do przechowywania środków czystości i drobnych narzędzi pracy w każdym z obiektów realizacji usług sprzątania. 5) Na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać nieodpłatnie z wody i energii elektrycznej Zamawiającego. 6) Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie wyposażony przez Wykonawcę w telefon komórkowy oraz będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu i środków czystości itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom sprzątającym uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi sprzątania przy użyciu sprzętu ręcznego i mechanicznego odpowiedniego do rodzaju sprzątanych powierzchni. 8) Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług sprzątania do zapewnienia należytego ładu i porządku, zabezpieczenia miejsc wykonywania usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego spowodowane działaniem Wykonawcy podczas wykonywania czynności sprzątania. 10) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę, wykonujące czynności sprzątania nieruchomości Zamawiającego obowiązuje zakaz: a/ picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków i posesji Zamawiającego, b/ stawienia się do miejsca świadczenia usług sprzątania (budynków, posesji) w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 6 000,00zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1A i 1B 3) Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium 4) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 6) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 ORAZ TERENU POSESJI PRZY BUDYNKU I PRZYLEGŁYCH CHODNIKACH
Dodano: 2024-04-17 - Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
Dodano: 2024-04-16 - Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Dodano: 2024-04-15 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy stanowiących własność m.st. Warszawy (teren AN-7) zamówienie podobne do umowy nr GN/PS/64/22/NZ z dnia 01.09.2022 r.
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
Dodano: 2024-04-09 - Usługa sprzątania obiektu w Brwinowie - 4 miesiące
Dodano: 2024-04-04 - Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy oraz terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-26 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
Dodano: 2024-03-26 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości, transportu wewnątrzszpitalnego, usługi dodatkowe i pomocowe w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25