Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8256376, 8258457 , fax. 022 8256376, 8254129
- Data zamieszczenia: 2019-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Wawelska
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8256376, 8258457, fax. 022 8256376, 8254129
REGON: 86159300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup akcesoriów do systemu EZD PUW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie akcesoriów do systemu EZD PUW w celu poprawy obsługi systemu EZD PUW w GIOŚ”. 2) Zamówienie składa się z dwóch części: 3) Zamówienie składa się z trzech części: a) Część I – Zakup skanerów płaskich z oprogramowaniem; b) Część II – Zakup drukarek etykiet i czytników wraz z materiałami; c) Część III – Zakup skanerów ręcznych; 4) Zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego, uruchomienie oraz demonstracja poprawności pracy dostarczonych urządzeń. 5) Zamówienie obejmuje także materiały eksploatacyjne wskazane w opisie Przedmiotu Zamówienia oraz szkolenie produktowe dla pracowników Zamawiającego. 6) Wszystkie urządzenia powinny poprawnie współpracować z systemem EZD PUW. Informacje o systemie dostępne są na stronie www.ezd.gov.pl 7) Faktury należy wystawić na każde z wymienionych 6 modeli urządzeń/oprogramowania osobno. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 „Opis przedmiotu zamówienia wraz ze Specyfikacją Techniczną” i załącznik 7a, 7b i 7c do SIWZ „Tabela zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48311100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania w ramach grantów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Dodano: 2022-09-13 - Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w Mazowieckim Ośrodku Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2020-10-12 - Zakup i wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w Bankowym Funduszu Gwarancyjnym wraz z usługą szkolenia i wsparcia
Dodano: 2020-05-14 - Elektroniczny obieg dokumentów – system na dostarczenie, wdrożenie, utrzymanie i gwarancję systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, systemu klasy ECM dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Farmaceutycznego FZ– 240 -9/19’
Dodano: 2019-04-16