Przetargi.pl
Zakup akcesoriów do systemu EZD PUW

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8256376, 8258457 , fax. 022 8256376, 8254129
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8256376, 8258457, fax. 022 8256376, 8254129
    REGON: 86159300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup akcesoriów do systemu EZD PUW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie akcesoriów do systemu EZD PUW w celu poprawy obsługi systemu EZD PUW w GIOŚ”. 2) Zamówienie składa się z dwóch części: 3) Zamówienie składa się z trzech części: a) Część I – Zakup skanerów płaskich z oprogramowaniem; b) Część II – Zakup drukarek etykiet i czytników wraz z materiałami; c) Część III – Zakup skanerów ręcznych; 4) Zadaniem Wykonawcy będzie dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego, uruchomienie oraz demonstracja poprawności pracy dostarczonych urządzeń. 5) Zamówienie obejmuje także materiały eksploatacyjne wskazane w opisie Przedmiotu Zamówienia oraz szkolenie produktowe dla pracowników Zamawiającego. 6) Wszystkie urządzenia powinny poprawnie współpracować z systemem EZD PUW. Informacje o systemie dostępne są na stronie www.ezd.gov.pl 7) Faktury należy wystawić na każde z wymienionych 6 modeli urządzeń/oprogramowania osobno. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 „Opis przedmiotu zamówienia wraz ze Specyfikacją Techniczną” i załącznik 7a, 7b i 7c do SIWZ „Tabela zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48311100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach