Przetargi.pl
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2020 I 2021 ROKU

Gmina Zelów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-425 Zelów, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0 44 634 10 00 , fax. 0 44 634 13 41
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zelów
    ul. Żeromskiego 23
    97-425 Zelów, woj. łódzkie
    tel. 0 44 634 10 00, fax. 0 44 634 13 41
    REGON: 59064827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2020 I 2021 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na zlecenie Zamawiającego prac obejmujących pielęgnację drzew i krzewów, nasadzenia materiału roślinnego, pielęgnacje trawników przyulicznych i powierzchni trawnikowych, zakładanie trawników, kwietników i prowadzenie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów. 1. Zakres prac objętych zamówieniem: 1/ Cięcia gałęzi drzew, cięcia krzewów, uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach. 2/ Ścinanie drzew, karczowanie, frezowanie pni, usuwanie krzewów, samosiewów, uprzątnięcie gałęzi i pni po wykonaniu prac z wywozem odpadów. 3/ Uzgadnianie z Zakładem Energetycznym terminów wyłączeń energii elektrycznej w przypadku prowadzenia prac pod przebiegającymi liniami energetycznymi. 4/ Nasadzenia drzew z gatunków ozdobnych (80 szt.) o obwodach pni wynoszących 10-14 cm lub krzewów z gatunków ozdobnych (150 szt.), zakupionych przez Wykonawcę w ramach umowy przez okres jej obowiązywania. 5/ Prace konserwacyjne trawników w parkach, przyulicznych w mieście oraz działek gminnych poprzez: koszenie, podlewanie, nawożenie, renowację. Czynności obejmują koszenie traw z wygrabieniem i wywozem trawy. Częstotliwość koszenia w parkach 8 razy w roku w okresie od maja do października, na zlecenie Zamawiającego. W pozostałych obiektach wg szczegółowego wykazu w okresie od maja do października na zlecenie Zamawiającego. 6/ Zakładanie, utrzymanie (podlewanie), likwidacja kwietników z roślinami jednorocznymi, wieloletnimi oraz różami. 7/ Konserwację i naprawa małej architektury (ławki, kosze) m.in. mycie, dokręcanie śrub, malowanie wg potrzeb. 8/ Konserwację i naprawę przystanków autobusowych (malowanie, usuwanie napisów) zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Zelów, zgodnie z wykazem obiektów załączonym do SIWZ. 9/ Utrzymanie słupów ogłoszeniowych poprzez usuwanie ogłoszeń i kleju – teren miasta i gminy Zelów (12 sztuk). 10/ Dekoracja Placu Dąbrowskiego oraz ulic Sienkiewicza, Kościuszki, Żeromskiego, Św. Anny, Szkolna, Kilińskiego, z okazji świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku – ilość elementów świetlnych wykorzystanych do dekoracji – 30 szt., istniejących i zakupionych przez Wykonawcę – przekazanych na własność Zamawiającego – elementy dekoracyjne na słupach oświetleniowych na Placu Dąbrowskiego, element “Wesołych Świąt”, anioły, węże świetlne. 11/ Dekoracja pomnika na Pl. Dąbrowskiego z okazji świąt państwowych poprzez umieszczenie flag państwowych zakupionych przez Wykonawcę – 9 szt. 12/ Koszenie bez wygrabiania na terenach przyległych do ciągów drogowych na terenie gminy (tj. pobocza 27,42 km, pobocza i rowy – 47, 14 km bieżących). Czynności obejmują mechaniczne (kosiarka bijakowa na wysięgniku) koszenie poboczy w pasach drogowych (minimalna szerokość koszenia 1,00 m). Koszeniem należy również objąć przydrożne rowy odwadniające wraz z przeciwskarpą, w miejscach niedostępnych dla kosiarki bijakowej na wysięgniku ręczne koszenie. Częstotliwość koszenia wg szczegółowego wykazu obiektów, na zlecenie Zamawiającego. 13/ Zamiatanie dróg, chodników i placów mechaniczne z użyciem systemu zraszania i uzupełniająco zamiatanie ręczne, polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości drogi (jezdnia, chodnik) zgodnie z wykazem obiektów załączonym do SIWZ. Bieżące usuwanie zarastającej roślinności przy krawężnikach oraz w płytach ażurowych na parkingach, bieżące zbieranie śmieci z parkingów, usuwanie opadłych gałęzi - wg potrzeb, każdorazowe sprzątanie po burzy lub silnie wiejącym wietrze – na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Częstotliwość zamiatania 4 razy w roku w okresie od maja do listopada, na zlecenie Zamawiającego. 14/ Utrzymanie stadionu ZKS WŁÓKNIARZ i boiska przy ulicy Lubelskiej poprzez wykonywanie zabiegów aeracji i wertykulacji wgłębnej. Wykonywanie oprysków przeciwko chwastom oraz nawożenie profesjonalnym nawozem wieloskładnikowym do nawierzchni trawiastych sportowych. Wszystkie te zabiegi należy wykonywać za pomocą profesjonalnego sprzętu do pielęgnacji boisk sportowych. 15/ Utrzymanie czystości i porządku na obszarze publicznych parkingów i okolic cmentarzy na terenie gminy Zelów polegające na usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń, szczególnie przed świętami, m. in. Wszystkich Świętych i inne. Bieżące usuwanie zarastającej roślinności przy krawężnikach oraz w płytach ażurowych na parkingach, bieżące zbieranie śmieci z parkingów, usuwanie opadłych gałęzi - wg. potrzeb, każdorazowe sprzątanie po burzy lub silnie wiejącym wietrze – na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. 16/ Przestrzeganie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018, poz. 1454 ze zm.) obowiązującego regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów. 17/ Przestrzeganie ustawy o odpadach (Dz. U. 2019, poz. 701 ze zm.), w szczególności zasad postępowania z odpadami powstającymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy. 18/ Sprzątanie odpadów komunalnych z miejsc wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. 2. Zlecanie i rozliczanie prac: 1/ Zakres prac objętych zamówieniem realizowany będzie według potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnych, telefonicznych lub ustnych zleceń. Rodzaj wykonywanych prac jest wyszczególniony w formularzu (tabelach od obiektu A – do Z). 2/ Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zleconych prac w terminie narzuconym przez Zamawiającego. 3/ Wykonawca powierzone do wykonania prace będzie wykonywał zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami, normami i w sposób najlepszy jakościowo przestrzegając przepisów BHP. 4/ Przy wykonywaniu prac w pasach drogowych Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018, poz. 1990 ze zm.) oraz Ustawy o drogach publicznych (Dz. U. 2018, poz. 2068 ze zm.), oraz wykonywać powierzone prace zgodnie z opracowanym na koszt Wykonawcy „Projektem wykonywania prac w pasach drogowych na terenie miasta Zelowa”, zatwierdzonym przez właściwą Komendę Policji oraz Zarządców Dróg Wojewódzkich, Powiatowych i Gminnych działających na terenie miasta Zelowa – jeden projekt na czas trwania umowy. 5/ Rozliczenie wykonywanych prac następować będzie w oparciu o protokół odbioru robót. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty sukcesywnie, w miarę przedkładanych faktur, w zgodzie z obowiązującymi zasadami księgowania i stosownie do podpisanej umowy. 6/ Pracownicy Wykonawcy, prowadzący roboty powinni być wyposażeni w odzież z LOGOTYPEM Wykonawcy, ewentualnie powinni być wyposażeni w odpowiednie identyfikatory. 7/ Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji pozyskanych i przekazanych do kompostowni odpadów organicznych, powstałych w wyniku prowadzonych na terenie miasta prac. 8/ Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego postępowania z odpadami komunalnymi zebranymi z terenu miasta i gminy Zelów, a w szczególności przestrzegania ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018, poz. 1454) oraz obowiązującego regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta i gminy Zelów, głównie w zakresie dotyczącym gospodarki odpadami m.in. zielonymi i bioodpadami. 9/ Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w realizacji zamówienia: 1) Osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem zleconych prac; 2) Osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do obsługi maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. 10/ Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownego oświadczenia na koniec każdego miesiąca, o zatrudnieniu osób wykonujących następujące czynności w realizacji zamówienia: 1) Osoby pełniącej nadzór nad wykonaniem zleconych prac; 2) Osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do obsługi maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. Zamawiający jest uprawniony do kontroli u Wykonawcy wypełniania obowiązku zatrudnienia. 3. Zakup materiałów niezbędnych do świadczenia usługi dokonuje Wykonawca na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 r., poz. 310 t.j.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego i jest przechowywane na rachunku bankowym. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87. ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4) Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. 24 1020 3916 0000 0202 0259 8530 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert (jako oddzielny od oferty dokument) w kasie Urzędu Miejskiego w Zelowie – I piętro, pok. nr 109, w siedzibie Zamawiającego. 5) Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy); 3) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; 4) Dokument lub dokumenty potwierdzające prawo do podpisywania oferty -osób składających podpisy w imieniu wykonawcy, dołączenia umowy regulującej współpracę członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej (jeżeli oferta składna jest przez konsorcjum lub spółkę cywilną), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5) Dowód wniesienia wadium; 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach