Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05092 Łomianki, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
- Data zamieszczenia: 2016-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115
05092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 227 686 301, fax. 227 686 302 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Łomianki w 2017 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy Łomianki, obejmujące: 1. Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody na terenie gminy Łomianki (wykaz koszy stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), w tym: 1) codzienne opróżnianie koszy, 2) sprzątanie śmieci przy koszach, w promieniu 1 m od kosza, 3) naprawę i konserwację koszy, 4) wymianę uszkodzonych części lub całych koszy, 5) ustawianie nowych koszy (asortyment dostarczony przez Zamawiającego), 6) w przypadku koszy na psie odchody dodatkowo uzupełnianie zestawów higienicznych do zbierania psich odchodów 7) uzupełnianie torebek na psie odchody w zasobnikach 8) naprawa i konserwacja zasobników na torebki na psie odchody 9) zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości koszy nie więcej niż o 15% w stosunku do liczby, określonej w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia oraz zmiany lokalizacji koszy w zależności od bieżących potrzeb. 2. Sprzątanie przystanków autobusowych na terenie gminy Łomianki (wykaz przystanków stanowi zał. nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia), obejmujące: 1) codzienne opróżnianie koszy przystankowych, 2) naprawę i konserwację koszy na przystankach, 3) wymianę całych koszy (asortyment dostarczony przez Zamawiającego), 4) codzienne sprzątanie terenu przystanków autobusowych, na długości zatok przystankowych, jednak nie mniej niż 40 mb, po 20 mb od słupka przystankowego lub wiat przystankowych oraz szerokości utwardzonej powierzchni przystanków do 5 mb od krawędzi drogi/zatoki przystankowej (sprzątanie odpadów, zamiatanie piasku z chodnika, usuwanie przerośniętych traw, itp.), 5) sprzątanie odpadów z terenu przystanków odbywać się będzie codziennie w godzinach 500- 700, 6) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji przystanków. 3. Utrzymywanie czystości na drogach zbiorczych (wykaz dróg zbiorczych stanowi zał. Nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia ). 1) codzienne sprzątanie odpadów stałych z poboczy dróg o charakterze dróg zbiorczych i ich wywóz na legalne składowiska odpadów, 2) usuwanie wszystkich odpadów z dróg, poboczy i chodników, a w szczególności: odpadów komunalnych, gałęzi, gruzu lub innych odpadów budowlanych, 3) usuwanie chwastów z urządzeń przydrożnych (odwodnienia, kratki, bezpieczniki etc.) 4) sprzątanie poboczy w odległości do 10 m od krawędzi jezdni w linii prostej, 5) sprzątanie całej powierzchni pasażu przy ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Baczyńskiego, a ul. Wiślaną, z wyłączeniem parkingu przy sklepie „MARKET” oraz parkingu przy sklepie „Biedronka”, 6) usuwanie ogłoszeń i reklam ze słupów energetycznych oraz drzew, w pasie drogowym, 7) sprzątanie ulic, poboczy oraz chodników po kolizjach drogowych i wywóz odpadów do specjalistycznych zakładów utylizacji: każdorazowo po wezwaniu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Straży Miejskiej w Łomiankach lub Policji w Łomiankach, usuwanie części rozbitych pojazdów (z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych), usuwanie materiałów rozsypanych w trakcie kolizji lub ich przewozu (z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych i takich, do których usunięcia niezbędny jest specjalistyczny sprzęt, jak dźwigi, itp.), usuwanie zabitych zwierząt z dróg lub innych miejsc na terenie gminy Łomianki, oraz ich wywóz do specjalistycznych zakładów utylizacji. 4. Utrzymanie czystości na drogach gminnych i lokalnych na terenie gminy Łomianki (wykaz dróg stanowi zał. Nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia). 1) jednorazowo w każdym miesiącu, 2) sprzątanie odpadów stałych z poboczy dróg i ich wywóz na legalne składowiska odpadów, 3) usuwanie wszystkich odpadów z dróg, poboczy i chodników, a w szczególności: odpadów komunalnych, gałęzi, gruzu lub innych odpadów budowlanych, 4) sprzątanie poboczy w odległości do 5 m od krawędzi jezdni w linii prostej, 5) usuwanie ogłoszeń i reklam ze słupów energetycznych oraz drzew w pasie drogowym. 6) sprzątanie ulic, poboczy oraz chodników po kolizjach drogowych i wywóz odpadów do specjalistycznych zakładów utylizacji: każdorazowo po wezwaniu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Straży Miejskiej w Łomiankach, usuwanie części rozbitych pojazdów (z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych), usuwanie materiałów rozsypanych w trakcie kolizji lub ich przewozu (z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych i takich, do których usunięcia niezbędny jest specjalistyczny sprzęt, jak dźwigi, itp.), usuwanie zabitych zwierząt z dróg lub innych miejsc na terenie gminy Łomianki, oraz ich wywóz do specjalistycznych zakładów utylizacji. 5. Sprzątanie piasku z ulic, chodników i parkingów (wykaz ulic, chodników i parkingów objętych sprzątaniem stanowi zał. Nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia), wraz z wywozem na legalne składowisko: 1) jednorazowo w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik; w dniach od 01 do 15 każdego miesiąca, 2) zakres sprzątania obejmuje zebranie piasku i usunięcie przerośniętych traw z pasa bezpieczeństwa jezdni i chodników, 3) sprzątanie obejmuje teren: - w przypadku jezdni – pas o szerokości 1 m wzdłuż krawędzi jezdni, w tym pas bezpieczeństwa (jeżeli jest) oraz część jezdni przylegająca do pasa bezpieczeństwa lub krawędzi jezdni, - w przypadku chodników – całej powierzchni chodników, - w przypadku parkingów – całej powierzchni parkingów. 6. Interwencyjne oczyszczanie placów, ulic przed i po uroczystościach oraz imprezach masowych wg wskazań Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w terminie nie dłuższym niż wskazany w ofercie. 7. Usuwanie plakatów i ogłoszeń z tablic i słupów ogłoszeniowych: 1) jednorazowo w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad, grudzień; w dniach od 01 do 15 każdego miesiąca. 8. Sprzątanie rejonu jez. Dziekanowskiego, jez. Kiełpińskiego, przeprawy promowej raz na tydzień w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik. 9. Inne interwencyjne prace porządkowe wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w terminie nie dłuższym niż wskazany w ofercie. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminy oraz warunki realizacji i płatności zawarte są w załącznikach do SIWZ 3 i 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa jakości powietrza poprzez zmywanie ulic na mokro na terenie miasta Zielonka
Dodano: 2024-07-15 - Poprawa jakości powietrza poprzez zmywanie ulic na mokro na terenie miasta Zielonka
Dodano: 2024-06-24 - Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
Dodano: 2024-06-17 - „Utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy Piaseczno”
Dodano: 2024-06-17 - Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
Dodano: 2024-05-10 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni w parkach oraz na skwerach i rabatach miejskich
Dodano: 2023-12-21 - Kompleksowe utrzymanie w czystości 209 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola.
Dodano: 2023-12-20 - „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Michałowice w 2024 roku”
Dodano: 2023-12-18 - SPRZĄTANIE PRZYSTANKÓW, OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH ORAZ ODBIÓR NIECZYSTOŚCI Z MIEJSC UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE JABŁONNA
Dodano: 2023-12-14 - Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania Targowisk zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2023-11-21