Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Libiąż w 2010 roku

Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6271311 , fax. 032 6249292
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 032 6271311, fax. 032 6249292
    REGON: 00053105100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Libiąż w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Libiąż w 2010 roku Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opróżnianie koszy ulicznych, b) zbieranie śmieci z terenów gminnych, c) likwidacja dzikich wysypisk odpadów na terenie gminy Libiąż, d) transport odpadów komunalnych zebranych podczas akcji ekologicznych odbywających się na terenie gminy Libiąż, e) wywóz odpadów komunalnych pochodzących z budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Działkowej 1 Szczegółowy zakres usług został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie/zwiększenie) przewidzianych ilości pomiędzy pozycjami 1,2,3 oraz pomiędzy pozycjami 4,5,6,7 ujętych w kalkulacji cenowej - zał. Nr 3 do SIWZ (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego we wzorze umowy i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kalkulacji cenowej. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu wykonywanych usług, obejmującego ręczne zbieranie śmieci. 4.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień warunkiem udziału w postępowaniu jest, w szczególności: 1) posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). Zezwolenie powinno obejmować odpady o kodzie 20 03 01, 2) posiadanie aktualnego zezwolenia na transport odpadów o kodach: 17 06 01, 17 06 05 oraz odpadów o kodzie 16 01 03, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 39 z 2007r. poz.251 z późń. zm.). B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia obejmujące usługi związane z utrzymaniem czystości i porządku o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000,00 zł każde, uwzględniając następujące przypadki: 1)jedno zamówienie obejmowało m.in. zbieranie śmieci, a drugie zamówienie obejmowało m.in. opróżnianie koszy ulicznych, lub 2)każde z dwóch zamówień obejmowało m.in. zbieranie śmieci i opróżnianie koszy ulicznych. lub 3)jedno zamówienie obejmowało m.in. zbieranie śmieci lub opróżnianie koszy ulicznych, a drugie zamówienie obejmowało m.in. zbieranie śmieci i opróżnianie koszy ulicznych. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawieart. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na potwierdzenie art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2.Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj.: - aktualne zezwolenie wydane na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005r, Nr 236, poz.2008 z późn. zm.) na potwierdzenie warunku z art.22 ust.1 pkt 1 ustawy i rozdz. V pkt 1 lit. A SIWZ. Zezwolenie powinno obejmować odpady o kodzie 20 03 01, - aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodach: 16 01 03, 17 06 01, 17 06 05, wynikające z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 39 z 2007r. poz.251 z późń. zm.). W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie ww. dokumenty muszą być złożone przez tego wykonawcę, który będzie wykonywał zakres prac wiążący się z zagospodarowaniem danego rodzaju odpadów. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz realizowanych zamówień (min. dwa) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom określonym w Rozdziale V pkt. 1 lit. B, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (wg załącznika nr 6 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2 do SIWZ. 8. Kalkulacja cenowa zawierająca ceny jednostkowe według zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl - Biuletyn Informacji Publicznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach