Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na targowiskach.

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na targowiskach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis lokalizacji na których ma być realizowana usługa: 1.1. Utrzymanie czystości i porządku na: a) targowisku miejskim „Mój Rynek” zlokalizowanym przy ul. Adama Mickiewicza 11b w Zduńskiej Woli na działce nr 85/14 (obręb 11). W skład targowiska wchodzi miejsce sprzedaży, działka nr 85/14, obręb 11, o pow. 20 538 m2 (w granicach ogrodzenia), parking, działka nr 81,obręb 11, o pow. 5 948 m2 i działka nr 82 ,obręb 11 o pow. 1561 m2 oraz działki położone wokół miejsca sprzedaży, działki nr 85/8, 85/9, 85/10, 85/11, 85/12, 85/13, obręb 11, o łącznej pow. 209 m2, b) targowisku miejskim przy ul. Szadkowskiej 20, obręb 4, działka nr 174/1, miejsce sprzedaży na utwardzonym placu w szczycie bloku od strony ul. Szadkowskiej 20, c) targowisku miejskim u zbiegu ulic Stefana Okrzei i Bolesława Leśmiana, miejsca sprzedaży utwardzone w kierunku budynku szkoły i w kierunku wiaduktu, d) targowisku miejskim przy ul. Łaskiej 40 (część działki), obręb 14, działka nr 8, miejsce sprzedaży kwiatów, wiązanek i zniczy przy ul. Łaskiej 40 od strony południowej w pasie o szerokości 6-7 m. 2. Obowiązki Wykonawcy: 1) przestrzeganie przepisów porządkowych, BHP, P- POŻ, sanitarnych; 2) przestrzeganie uchwały Nr XLI/509/13 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 24 października 2013 r. w sprawie położenia i regulaminu targowisk miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola; 3) przestrzeganie uchwały Nr IX/72/15 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 19 czerwca 2015 r. zmieniającej uchwałę w sprawie położenia i regulaminu targowisk miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola; 4) przestrzeganie uchwały Nr XVIII/158/16 Rady Miasta Zduńska Wola z dnia 22 stycznia 2016 r. zmieniającej uchwałę w sprawie położenia i regulaminu targowisk miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola; 5) utrzymanie czystości na targowisku i terenach przyległych do targowiska opisanych w pkt. 1.1. lit. a) poprzez; a) zamiatanie, grabienie, zbieranie odpadów i złożenie ich do kontenera, opróżnianie z odpadów koszy przymocowanych do słupów i wiat w sektorach A-I. Czynności te będą realizowane we wtorki i piątki (w godzinach od 5.00 do 14.00) oraz w soboty (w godzinach od 6.00 do 13.00) z uwzględnieniem określonego regulaminem dziennego czasu funkcjonowania targowiska w celu zapewnienia czystości po zakończeniu handlu przez osoby korzystające z targowiska na podstawie opłaty targowej, b) systematyczne bądź interwencyjne usuwanie z terenu targowiska i terenów przyległych do targowiska opisanych w pkt. 1.1.lit a, chwastów z terenów utwardzonych, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, oleju, niedopałków, odchodów i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu pieszych z terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, c) pielęgnację zieleni wysokiej i niskiej na terenie targowiska i terenach przyległych do targowiska opisanych w pkt. 1.1.lit a (koszenie terenów zielonych, odchwaszczanie, przycinanie i usuwanie odrostów drzew w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę; d) bieżącą konserwację koszy przymocowanych do słupów i wiat w sektorach A-I oraz kontenerów,(mycie i dezynfekcja 1 raz w miesiącu), e) usuwanie zanieczyszczeń z rynien spustowych zamocowanych przy wiatach (liście, gałęzie itp.) z zachowaniem przepustowości wód opadowych, f) w okresie sezonu zimowego podczas opadu śniegu przed rozpoczęciem funkcjonowania targowiska Wykonawca zobowiązany jest do: - usunięcia śniegu z płyty targowiska, ciągów pieszych i parkingu od str. ul. Adama Mickiewicza, (wywóz śniegu wg potrzeb w miejsce wskazane przez Zamawiającego), - zapobiegania śliskości na parkingu, płycie targowiska i ciągach pieszych poprzez posypywanie ich mieszanką piasku i soli 4% zakupionej przez Wykonawcę w trakcie funkcjonowania targowiska, - usunięcia sopli, nawisów i osuwisk śniegu z zadaszeń o pow. 6535 m², przed rozpoczęciem handlu co umożliwi prowadzenie bezpiecznej działalności handlowej, g) w przypadku wprowadzenia zarządzeniem Prezydenta Miasta opłaty rezerwacyjnej, nadzorowania zajmowania miejsc zgodnie z zawartymi umowami, h) prowadzenia nadzoru nad miejscami do handlu pod zadaszeniami zgodnie z ich przeznaczeniem oraz rozmieszczania osób handlujących poza terenem zadaszonym, i) otwierania bram przed rozpoczęciem handlu i zamykanie po jego zakończeniu, j) utrzymania wszystkich obiektów i urządzeń w stanie niepogorszonym, k) zawarcia umowy z podmiotem odbierającym odpady stałe z terenu targowiska i pokrywania kosztów z tego tytułu oraz prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), l) utrzymania infrastruktury targowiska (infrastruktura wodno-kanalizacyjna, oświetlenie, ogrodzenie, bramy, drogi, parkingi itp.) we właściwym stanie technicznym i estetycznym, m) zgłaszania do Zamawiającego wszelkich uszkodzeń jakie wystąpiły na terenie targowiska (cieknący dach, uszkodzona rynna, uszkodzenia armatury WC lub nawierzchni targowiska itp.), n) udostępniania wszelkich dokumentów źródłowych i informacji związanych z prowadzeniem targowiska na żądanie Zamawiającego, 6) bieżąca eksploatacja i utrzymanie pomieszczeń WC, w tym w szczególności: a) udostępniania pomieszczeń WC przeznaczonych dla osób handlujących i kupujących, b) we wtorki, piątki i soboty sprzątania pomieszczeń toalet, mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych wewnątrz, oraz przeprowadzania dezynfekcji pomieszczeń toalet i urządzeń sanitarnych zgodnie z zachowaniem wymaganych warunków sanitarnych stawianych tym pomieszczeniom przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, c) wyposażania pomieszczeń toalet w materiały sanitarne i higieniczne zapewnione przez Wykonawcę (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i środki zapachowe) - wg. potrzeb, d) opróżniania koszy i wymiana wkładów foliowych (wkłady zapewnia Wykonawca), e) usuwania drobnych awarii (np.; udrażnianie rur - zlewu, toalety, naprawa kranów itp.) po uprzednim poinformowaniu o zdarzeniu Zamawiającego, f) utrzymania w należytej czystości pomieszczeń WC w trakcie funkcjonowania targowiska, (malowanie pomieszczeń raz w roku na kolor uzgodniony z Zamawiającym), 7) utrzymanie czystości na targowiskach i terenach przyległych do targowisk opisanych w pkt. 1.1. lit. b, c i d, polegających na: a) zamiataniu, grabieniu, zbieraniu odpadów i składowaniu ich w kontenerze. Czynności te będą realizowane w dni funkcjonowania poszczególnych targowisk w celu zapewnienia czystości po zakończeniu handlu przez osoby korzystające na podstawie opłaty targowej, b) systematycznym bądź interwencyjnym usuwaniu z terenu targowisk i terenów przyległych do targowisk chwastów z terenów utwardzonych (trylinka), traw poprzez koszenie terenów zielonych, liści, gałęzi, pisaku, błota, gruzu, oleju, niedopałków, odchodów i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu pieszych z terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, c) w okresie sezonu zimowego przed i w godzinach funkcjonowania targowisk zapobieganiu śliskości na placu targowym i ciągach pieszych poprzez usuniecie zalegającego śniegu i posypywania ich mieszanką piasku i soli 4% zakupioną przez Wykonawcę, d) wywozu odpadów stałych z terenów targowisk i pokrywaniu kosztów z tego tytułu oraz prowadzeniu ewidencji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych w pkt 2 ppkt 5), 6) oraz 7) niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach