Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące dróg gminnych na terenie miasta Łaziska Górne

Burmistrz Miasta Łaziska Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248000 , fax. 032 3248006
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Łaziska Górne
    pl. Ratuszowy 1 1
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 3248000, fax. 032 3248006
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące dróg gminnych na terenie miasta Łaziska Górne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów bieżących na terenie miasta Łaziska Górne. Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie remontów bieżących jezdni i chodników o nawierzchniach mineralno- bitumicznych, kostki brukowej i powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów poprzez : rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z mas bitumicznych jedno lub dwuwarstwowej wraz z regulacją pionową urządzeń na sieci podziemnej, a w przypadku uszkodzeń typu ciężkiego naprawę dolnej i górnej warstwy podbudowy tłuczniowej, likwidację dziur i spękań w nawierzchniach asfaltowych i szutrowych, , wykonanie obrzeży betonowych jezdni, wymianę zniszczonych krawężników, ścinanie i plantowanie gruntu na poboczach, ręczne czyszczenie studzienek ściekowych..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: -co najmniej jedną osobą posiadająca uprawienia do kierowania robotami w specjalności drogowej; Wykazana osoba powinna posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 6. wykażą, że do wykonania zamówienia dysponują recyklerem. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty pochodzące od wykazanych osób potwierdzające nadanie wymaganych w pkt 6.1.5 specyfikacji uprawnień. Do oferty należy również dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia w wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego tych osób. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje recyklerem, do oferty należy załączyć odpowiednio wypełniony załącznik nr 4 do specyfikacji Potencjał techniczny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-033-09
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach