Przetargi.pl
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej. Dostawa oprogramowania w Gminie Pawonków

Gmina Pawonków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-772 Pawonków, ul. Zawadzkiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3534100 , fax. 0-34 3534105
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawonków
    ul. Zawadzkiego 7 7
    42-772 Pawonków, woj. śląskie
    tel. 0-34 3534100, fax. 0-34 3534105
    REGON: 15139847400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawonkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej. Dostawa oprogramowania w Gminie Pawonków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    System operacyjny-10 kpl., Windows Serwer 2003-1 kpl., MS Office - 10 kpl., Programy użytkowe - 1 kpl. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486240008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu winien wpłacić wadium w wysokości 2.200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Leśnica filia w Pawonkowie nr rachunku 37 89071092 2010 9000 0055 0004. 4. Wadium wniesione w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczającym warunkiem do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. 6. Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 10.06.2009 do godz. 11:30. 7. Wadium wniesione przez Wykonawcę, który wygra przetarg, będzie zaliczone na poczet zawartej umowy. 8. Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, oraz niezwłocznie od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę w przypadku: - wycofania przez niego oferty przed upływem terminu składania ofert, - wykluczenia Wykonawcy z postępowania, - odrzucenia jego oferty. 9. Wykonawca, który wygra przetarg utraci wadium w przypadkach, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm). 3. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. dowód wniesienia wadium 3. parafowany i zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 4. aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6. aktualne informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7. wykaz minimum 3 dostaw wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 8. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 9. dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. W przypadku składania ofert przez Wykonawcę z innych państw członkowskich, Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów równoważnych odpowiadających dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pawonkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach