Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brzeziny

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 96-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8743699 , fax. 046 8743699
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16 16
    96-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8743699, fax. 046 8743699
    REGON: 00106156400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Brzeziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na usuwaniu wyrobów zawierających azbest (płyty azbestowo- cementowe pochodzące z pokryć dachowych budynków mieszkalnych i gospodarczych) z terenu nieruchomości osób fizycznych (29 nieruchomości na terenie Gminy Brzeziny- załącznik nr 1B do SIWZ). Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi ok. 88,83 Mg 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: a) demontaż pokryć dachowych, pakowanie, załadunek, transport oraz rozładunek i przekazanie wyrobów zawierających azbest do miejsca utylizacji lub składowania. Szacowana masa odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia wynosi ok. 14,94 Mg, b) pakowanie wyrobów zawierających azbest zalegających na posesjach, załadunek, transport oraz rozładunek i przekazanie tych wyrobów do miejsca utylizacji lub składowania. Szacowana masa odpadów przeznaczonych do unieszkodliwienia wynosi ok. 73,89 Mg, 3. Zamawiający zastrzega, że ilość nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest może ulec zmianie, ponieważ właściciele nieruchomości mogą zdemontować pokrycia dachowe we własnym zakresie lub zrezygnować z przyznanej pomocy w usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 4. Szczegółowy wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest, Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu w drodze niniejszego postępowania, po podpisaniu umowy. Wykonawca ma obowiązek ustalenia z mieszkańcami wskazanymi w wykazie dokładnych terminów odbioru wyrobów zawierających azbest. Informacje o ustalonym terminie Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie harmonogramu. 5. Koszty ważenia zdemontowanych i odbieranych wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do faktury wystawionej za całą wykonaną usługę karty przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, z której odebrał wyroby zawierające azbest oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest- miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu). 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.), b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.), c) ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 ze zm.), d) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.), e) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r., Nr 216, poz. 1824), f) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649), g) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673), h) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz. 31), i) ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 23, poz. 1623 ze zm.), j) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). 8. Zadanie zostanie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. 9. Wspólny Kod Słownika Zamówień (CPV): a) 90 65 00 00-8: usługi usuwania azbestu, b) 45 26 26 60-5: usuwanie azbestu, 10. Inne informacje dotyczące przedmiotu niniejszego przetargu: a) na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, b) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, c) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, d) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, e) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, f) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, g) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, h) W przypadku gdy kwota najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Gmina Brzeziny zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie ewentualną możliwość ograniczenia zakresu realizacji. Ewentualne wyłączenie zakresu nastąpi po cenie jednostkowej za 1Mg zaoferowanej w złożonej ofercie przetargowej, i) adres strony internetowej Zamawiającego www.gminabrzeziny.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach