Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania

Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód ogłasza przetarg

  • Adres: 93-121 Łódź, ul. Częstochowska 40/52
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2531500 , fax. 042 6762945
  • Data zamieszczenia: 2012-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
    ul. Częstochowska 40/52 40/52
    93-121 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2531500, fax. 042 6762945
    REGON: 47229783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.puplodz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania - 3 pakiety, opisanego szczegółowo w załączniku nr 5 (Specyfikacja parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia z podziałem na trzy pakiety) oraz Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości towaru. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 3. Oferowany przez Wykonawcę towar musi: być dopuszczony do obrotu i do używania na polskim rynku, spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacja parametrów technicznych i funkcjonalnych przedmiotu zamówienia z podziałem na trzy pakiety - załącznik nr 5 SIWZ. Niespełnienie choćby jednego z warunków określonych w załączniku nr 5 spowoduje odrzucenie oferty. być fabrycznie nowy, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich, Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie XI.5.3. 4. Numery CPV dotyczące przedmiotu zamówienia: 30213300-8 komputer biurkowy, 30231300-0 monitory ekranowe, 30213100-6 komputery przenośne, 30234100-9 dysk magnetyczny, 30234600-4 pamięć flash, 32324600-6 telewizory cyfrowe, 38651000-3 aparaty fotograficzne, 32342412-3 głośniki, 30195800-0 szyny lub uchwyty do zawieszania, 30237260-9 wsporniki do montowania monitorów na ścianie, 32413100-2 rutery sieciowe, 32420000-3 urządzenia sieciowe, 48310000-4 pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 5. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietów Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.puplodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach