Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, Plac Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.kalisz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego. Zakres prac obejmuje zapakowanie, zważenie, załadunek wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego, transport odpadu niebezpiecznego na miejsce unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych. Zamawiający przewiduje do usunięcia odpady w ilości 800,0 Mg (ton), w tym: Gmina i Miasto Stawiszyn – 35,770 Mg (z 17 posesji), Gmina Blizanów – 122,880 Mg (z 50 posesji), Gmina Brzeziny – 73,151 Mg (z 23 posesji), Gmina Ceków Kolonia – 36,062 Mg (z 14 posesji), Gmina Godziesze Wielkie – 59,558 Mg (z 22 posesji), Gmina Koźminek – 96,076 Mg (z 25 posesji), Gmina Lisków – 14,636 Mg (z 6 posesji), Gmina Mycielin – 61,800 Mg (z 23 posesji), Gmina Opatówek – 81,685 Mg (z 22 posesji), Gmina Szczytniki – 124,405 Mg (z 40 posesji), Gmina Żelazków – 93,977 Mg (z 28 posesji). Ilości odpadów zawierających azbest wskazane powyżej są ilościami, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia podanego powyżej zgodnie z § 1 pkt 11 Istotnych postanowień umowy jak i zmiany ilości posesji. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami, m.in.: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 21), b) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71 poz.649), c) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010r., Nr 162 poz.1089), d) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r., Nr 216 poz.1824), e) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r., Nr 8 poz. 31), f) regulaminem wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego w 2018 roku – zatwierdzonym uchwałą Nr 1327/2018 Zarządu Powiatu Kaliskiego z dnia 25 stycznia 2018r. w sprawie ustalenia Regulaminu wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego w roku 2018. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy (Rozdział 3 SIWZ). 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: pracowników fizycznych, kierowców środków transportu i operatorów maszyn i urządzeń. 2) W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności określone w pkt 4 ppkt 2 zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.) wraz z wykazaniem imion i nazwisk pracowników, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynności). 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) w przypadku nie złożenia dokumentu, o którym mowa w ppkt 2, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty brutto określonej w § 4 Istotnych postanowień umowy, b) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa w ppkt 2, zatrudnienia osób na umowę o pracę na żądanych stanowiskach, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty brutto o której mowa w § 4 Istotnych postanowień umowy, za każdą niewykazaną osobę, c) za oddelegowanie do wykonywania prac wskazanych w ppkt 1 osób nie zatrudnionych na podstawie umów o pracę Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty brutto, o której mowa w § 4 Istotnych postanowień umowy, za każdy stwierdzony przypadek, d) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, e) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Kod i nazwa zamówienia – według Wspólnego Słownika Zamówień 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 45262660-5 - Usuwanie azbestu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2018r. poz. 21) lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2. Formularz cenowy z ceną jednostkową netto za wykonanie usługi i ogólną wartością usługi stanowiącą cenę zamówienia. Cena ofertowa obliczona formularzem cenowym będzie zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające ze Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Formularz cenowy należy tak sporządzić, aby cena końcowa odpowiadała cenie oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. XI pkt 3 ppkt 2 siwz. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty przedstawiane w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach